Avto

Skromen nastop nekdanjega prvaka

Renault megane je v štirih letih doživel že drugo skromno prenovo, zadnja mu je osvežila predvsem obliko in tehniko. Prinesla je sistema R-link in visio ter odnesla najcenejšo različico.

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

08.01.2014 13:41
Čas branja: 3 min

Renault je ubral drugačno taktiko pri prenovah modelov, vsaj pri meganu in scenicu. Megane zadnje generacije je bil predstavljen konec leta 2009, prva prenova je prišla dve leti kasneje, druga pa je sledila še dve leti kasneje. Taktika bi imela smisel, če bi šel megane dobro v prodajo, a vsaj pri nas ne gre. Leta 2010 si je takratni novinec nadel prek 2.800 slovenskih registrskih tablic, takrat je v prodaji tesno sledil golfu. V bolj daljni preteklosti je megane celo sedel na prestolu razreda. Lani pa je naše tablice dobilo kar 60 odstotkov manj (1.225) meganov kot leta 2010. Francoz je zdrsnil na četrto mesto v nižjem srednjem razredu, za golfom, ceedom in octavio. Koliko meganov je zapeljalo in ostala na naših cestah, pri Renaultu ne povedo, to bo kmalu razkrila naša analiza voznega parka.

2014-Renault-Megane-G-T-Coupe-j-2048x1536.1389187237.jpg.c.600px.jpg
Že druga prenova megana v štirih letih. Tokrat je dobil nov nos, multimedijsko napravo R-link, varnostni visio system in osvežene motorje.

Nos v stilu clia, capturja,...

Ali bo osvežitev izboljšala številke, prav tako ni jasno. V Renault Nissanu Slovenija ne dajejo napovedi prodaje za letošnje leto. Vsekakor pa računajo na več zanimanja za megane, zanj naj bi poskrbele majhne, a kar številne spremembe francoskega golfa. Povsem nov je denimo njegov nos oblikovan v stilu drugih novih modelov te znamke. megani s tremi in petimi vrati, karavanskim zadkom in pomično kovinsko streho (francozi jim pravijo coupe, berline, grandtour in coupe-cabriolet) imajo nov prednji odbijač, novo masko in pokrov motorja ter večji logotip postavljen na črno podlago.

Renault-50525-global-en.1389187565.jpg.s.600px.jpg
Renault R-link prek zaslona združuje navigacijsko napravo, radio, povezavo s telefonom in drugimi prenosnimi napravami. Megane RS je dobil R.S. monitor iz prejšnjega megana RS RB8.

R-link za povezljivost, visio za varnost

Francozi so v megana vgradili (v bogatejše različice) še multimedijsko napravo Renault R-link, ki združuje navigacijsko napravo, radio, povezavo s telefonom in drugimi prenosnimi napravami. R-link zna 26 jezikov, tudi slovenskega. Nov je tudi sistem visio, ki s pomočjo kamera v ohišju vzvratnega ogledala, spremlja dogajanje in oddaja zvočno ter svetlobno opozorilo kadar voznik nepričakovano zapelje prek prekinjene ali neprekinjene črte, samodejno preklaplja med zasenčenimi in nezasenčenimi žarometi ter vozniku lajša parkiranje.

Renault-50339-global-en.jpg.s.600px.jpg
Z leve megane s berline, coupe in grandtour, desno najmočnejši megane RS.

Vsi imajo šest prestav, skoraj vsi zelo nizko porabo

Tehnično je megane pridobil šesto prestavo tudi v osnovnih različicah (1.6 16V in dci 95), 1.2 litrski turbo štirivaljnik je sedaj na voljo v dveh različicah s 85 in 96 kilovati, že znani 1.5 litrski turbodizel pa ima dodatnih 20 nevtonmetrov navora in skromnejšo porabo. Motorji v meganu, razen ostarelega bencinarja 1.6 16V s porabo 6,9 litra, imajo podpovprečno motorno žejo. Bencinski motor 1,2 TCE spije le 5,3 oziroma 5,4 litra, dizelski stroji 1.5 dci in 1.6 dci z močjo od 70 do 96 kilovatov pa porabijo med 3,5 in 4,2 litra plinskega olja na sto kilometrov. Poleg širšemu številu kupcev zanimivih strojev, Renault ponuja še dvolitrski turbodizel s 121 kilovati, dvolitrski turbo bencinar v meganu grandtour in coupe GT s 161 kilovati ter seveda sloviti RS s 195 kilovati. Ta je dobil enake spremembe kot ostali, ob tem je opremljen še s sistemom R.S. monitor 2.0, ki prinaša spremljanje podatkov o motorju, meritve pospeškov in podobno na informacijskem zaslonu. Preizkus megane RS s tem sistemom, sicer še s starim nosom, na portalu v kratkem.

Renault-53142-global-en.1389187973.jpg.s.600px.jpg
Karavanski megane grandtour je dobil zmogljiv bencinar 2.0T s 161 kilovati oziroma 220 konjskimi močmi.

Za megana sedaj najmanj 12.590 evrov

Osveženi so tudi ceniki, v njih denimo ni več osnovnega megana generation s ceno okoli 11 tisoč evrov. Ta pride, zagotavljajo pri Renaultu. Najcenejši megane 1.6 16V authentique (ta ima klimatsko napravo, ESP in šest zračnih blazin) stane 12.590 evrov, najcenejši dizel 1.5 dci 95 authentique pa 13.860 evrov. Bogateje opremljeni megane expression stane vsaj 13.400 evrov, novi motor TCE 130 in oprema GT line pa 17.400 evrov. Za megane grandtour GT line z dvolitrskim dizlom s 121 kilovati boste odšteli 21.030 evrov, za megane RS pa 25.270 evrov. Renaultov distributer kupcem ponuja še podaljšano, skupaj petletno jamstvo za 700 evrov ter pogodbo o petletnem vzdrževanju, ta vključuje redne servise, ki stane med 712 in 1.018 evrov.

Renault-50524-global-en.1389188547.jpg.s.600px.jpg

Renault-53125-global-en.1389188119.jpg.s.600px.jpg

Renault-53016-global-en.1389188223.jpg.s.600px.jpg

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite + poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Nepremičnine
Nepremičnine Kakšen mora biti kakovosten servis kosilnice

Vključevati mora vse potrebne preglede in popravila kosilnice oziroma vrtnega traktorja ali riderja – opravite ga pri strokovnjaku.

Preberite tudi:

08.09.2015
FINANCE
IKT
Slovenski Kontron lansiral zasebno mobilno omrežje 5G v nemški proizvodnji
IKT
ZASEBNA 5G OMREŽJA
IKTPodpornik projekta Slovenski Kontron lansiral zasebno mobilno omrežje 5G v nemški proizvodnji

Gre za naložbo v robustno omrežno infrastrukturo, ki je pripravljena na prihodnost in podpira trenutne in prihodnje potrebe po brezžični povezljivosti v proizvodnji in skladišču

FINANCE
IKT
Rusi Sloveniji napovedujejo kibernetsko vojno. Kako zaščititi vaše podjetje
FINANCE
Vlagatelj Maks
Nočete kupiti bitcoina? Morda vas prepričajo kriptodelnice
Vlagatelj Maks
VLAGATELJ MAKS
Vlagatelj MaksVlagatelj Maks Nočete kupiti bitcoina? Morda vas prepričajo kriptodelnice 1

Trojica delnic, povezanih z bitcoinom, v zadnji polovici leta več kot 150 odstotkov v zelenem.

FINANCE
TOP Gradbeništvo
Gradnja hitre ceste od priključka Velenje jug do priključka Slovenj Gradec jug na 3. razvojni osi sever
OGLAS
TOP Gradbeništvo
3. RAZVOJNA OS
TOP GradbeništvoFinance PR Gradnja hitre ceste od priključka Velenje jug do priključka Slovenj Gradec jug na 3. razvojni osi sever (OGLAS)

Sklop B – Škalsko jezero in sklop H – Konovo

FINANCE
IKT
Hitra rast števila kibernetskih napadov na mobilne telefone – kako jih zaščititi
IKT
KIBERNETSKA VARNOST
IKTMiran Varga Hitra rast števila kibernetskih napadov na mobilne telefone – kako jih zaščititi

Več ko je virov, do katerih dostopa mobilna naprava, strožje mora biti varovana.