Avto

Skromen nastop nekdanjega prvaka

Renault megane je v štirih letih doživel že drugo skromno prenovo, zadnja mu je osvežila predvsem obliko in tehniko. Prinesla je sistema R-link in visio ter odnesla najcenejšo različico.

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

08.01.2014 13:41
Čas branja: 3 min

Renault je ubral drugačno taktiko pri prenovah modelov, vsaj pri meganu in scenicu. Megane zadnje generacije je bil predstavljen konec leta 2009, prva prenova je prišla dve leti kasneje, druga pa je sledila še dve leti kasneje. Taktika bi imela smisel, če bi šel megane dobro v prodajo, a vsaj pri nas ne gre. Leta 2010 si je takratni novinec nadel prek 2.800 slovenskih registrskih tablic, takrat je v prodaji tesno sledil golfu. V bolj daljni preteklosti je megane celo sedel na prestolu razreda. Lani pa je naše tablice dobilo kar 60 odstotkov manj (1.225) meganov kot leta 2010. Francoz je zdrsnil na četrto mesto v nižjem srednjem razredu, za golfom, ceedom in octavio. Koliko meganov je zapeljalo in ostala na naših cestah, pri Renaultu ne povedo, to bo kmalu razkrila naša analiza voznega parka.

2014-Renault-Megane-G-T-Coupe-j-2048x1536.1389187237.jpg.c.600px.jpg
Že druga prenova megana v štirih letih. Tokrat je dobil nov nos, multimedijsko napravo R-link, varnostni visio system in osvežene motorje.

Nos v stilu clia, capturja,...

Ali bo osvežitev izboljšala številke, prav tako ni jasno. V Renault Nissanu Slovenija ne dajejo napovedi prodaje za letošnje leto. Vsekakor pa računajo na več zanimanja za megane, zanj naj bi poskrbele majhne, a kar številne spremembe francoskega golfa. Povsem nov je denimo njegov nos oblikovan v stilu drugih novih modelov te znamke. megani s tremi in petimi vrati, karavanskim zadkom in pomično kovinsko streho (francozi jim pravijo coupe, berline, grandtour in coupe-cabriolet) imajo nov prednji odbijač, novo masko in pokrov motorja ter večji logotip postavljen na črno podlago.

Renault-50525-global-en.1389187565.jpg.s.600px.jpg
Renault R-link prek zaslona združuje navigacijsko napravo, radio, povezavo s telefonom in drugimi prenosnimi napravami. Megane RS je dobil R.S. monitor iz prejšnjega megana RS RB8.

R-link za povezljivost, visio za varnost

Francozi so v megana vgradili (v bogatejše različice) še multimedijsko napravo Renault R-link, ki združuje navigacijsko napravo, radio, povezavo s telefonom in drugimi prenosnimi napravami. R-link zna 26 jezikov, tudi slovenskega. Nov je tudi sistem visio, ki s pomočjo kamera v ohišju vzvratnega ogledala, spremlja dogajanje in oddaja zvočno ter svetlobno opozorilo kadar voznik nepričakovano zapelje prek prekinjene ali neprekinjene črte, samodejno preklaplja med zasenčenimi in nezasenčenimi žarometi ter vozniku lajša parkiranje.

Renault-50339-global-en.jpg.s.600px.jpg
Z leve megane s berline, coupe in grandtour, desno najmočnejši megane RS.

Vsi imajo šest prestav, skoraj vsi zelo nizko porabo

Tehnično je megane pridobil šesto prestavo tudi v osnovnih različicah (1.6 16V in dci 95), 1.2 litrski turbo štirivaljnik je sedaj na voljo v dveh različicah s 85 in 96 kilovati, že znani 1.5 litrski turbodizel pa ima dodatnih 20 nevtonmetrov navora in skromnejšo porabo. Motorji v meganu, razen ostarelega bencinarja 1.6 16V s porabo 6,9 litra, imajo podpovprečno motorno žejo. Bencinski motor 1,2 TCE spije le 5,3 oziroma 5,4 litra, dizelski stroji 1.5 dci in 1.6 dci z močjo od 70 do 96 kilovatov pa porabijo med 3,5 in 4,2 litra plinskega olja na sto kilometrov. Poleg širšemu številu kupcev zanimivih strojev, Renault ponuja še dvolitrski turbodizel s 121 kilovati, dvolitrski turbo bencinar v meganu grandtour in coupe GT s 161 kilovati ter seveda sloviti RS s 195 kilovati. Ta je dobil enake spremembe kot ostali, ob tem je opremljen še s sistemom R.S. monitor 2.0, ki prinaša spremljanje podatkov o motorju, meritve pospeškov in podobno na informacijskem zaslonu. Preizkus megane RS s tem sistemom, sicer še s starim nosom, na portalu v kratkem.

Renault-53142-global-en.1389187973.jpg.s.600px.jpg
Karavanski megane grandtour je dobil zmogljiv bencinar 2.0T s 161 kilovati oziroma 220 konjskimi močmi.

Za megana sedaj najmanj 12.590 evrov

Osveženi so tudi ceniki, v njih denimo ni več osnovnega megana generation s ceno okoli 11 tisoč evrov. Ta pride, zagotavljajo pri Renaultu. Najcenejši megane 1.6 16V authentique (ta ima klimatsko napravo, ESP in šest zračnih blazin) stane 12.590 evrov, najcenejši dizel 1.5 dci 95 authentique pa 13.860 evrov. Bogateje opremljeni megane expression stane vsaj 13.400 evrov, novi motor TCE 130 in oprema GT line pa 17.400 evrov. Za megane grandtour GT line z dvolitrskim dizlom s 121 kilovati boste odšteli 21.030 evrov, za megane RS pa 25.270 evrov. Renaultov distributer kupcem ponuja še podaljšano, skupaj petletno jamstvo za 700 evrov ter pogodbo o petletnem vzdrževanju, ta vključuje redne servise, ki stane med 712 in 1.018 evrov.

Renault-50524-global-en.1389188547.jpg.s.600px.jpg

Renault-53125-global-en.1389188119.jpg.s.600px.jpg

Renault-53016-global-en.1389188223.jpg.s.600px.jpg

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Kako brez stresa do sončne elektrarne?

Ste vlogo za postavitev in priklop vaše sončne elektrarne že oddali in morda celo tudi pridobili soglasje? Ali pa o samooskrbi z...

Preberite tudi:

08.09.2015
FINANCE
Sijajno leto za Bitenca in druge zasebnike v zdravstvu
Finance
POSLOVNI REZULTATI
Andreja Rednak Sijajno leto za Bitenca in druge zasebnike v zdravstvu

Kirurgija Bitenc je lani prihodke povečala za tretjino, na 10 milijonov evrov, dobiček pa za 41 odstotkov. Kako pa drugi?

FINANCE
Manager
David Pivk, tržnik: O napetosti med blagovno znamko in pospeševanjem prodaje
Manager
Intervju
ManagerGorazd Suhadolnik David Pivk, tržnik: O napetosti med blagovno znamko in pospeševanjem prodaje

Kako poskrbeti, da bo trženje ustvarjalo vrednost in rast podjetja? David Pivk, tržnik z dolgoletnimi izkušnjami v globalnih podjetjih, ima odgovore.

FINANCE
Manager
Faze razvoja zagonskega podjetja: RAZVOJ
Manager
Žan Menart
ManagerŽan Menart Faze razvoja zagonskega podjetja: RAZVOJ

Dejstvo je, da se s prihodom zunanjega kapitala konča »romantična«, garažna faza startupa.

FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.

FINANCE
Manager
Drugačni obrazi startupov
Manager
Jure Mikuž
ManagerJure Mikuž Drugačni obrazi startupov

Vse pogosteje se omenjajo obrambne tehnologije kot panoga, kamor naj bi se začela stekati večja količina finančnih sredstev tudi v Evropi.

FINANCE
Manager
Pet držav, kjer bi odprl naslednje podjetje
Manager
Aljoša Domijan
ManagerAljoša Domijan Pet držav, kjer bi odprl naslednje podjetje

Zadnji dve leti dobim le še prijazne odgovore, da bodo kot nomadi namesto v Sloveniji raje začeli na Hrvaškem ali kje drugje.

FINANCE
Avto
Čehinja blesti, a ne more uiti senci nemške roke
Avto
AVTOPORTRET
AvtoMiloš Milač Čehinja blesti, a ne more uiti senci nemške roke

Kodiaq druge generacije je velik, zelo uporaben in tudi cenovno razumen velik SUV.

FINANCE
Manager
Na Mars in nazaj: znanost, denar in politika v ozadju Nasine misije MSR
Manager
Vesolje
ManagerWorldcrunch / TCE Na Mars in nazaj: znanost, denar in politika v ozadju Nasine misije MSR

Pri ameriški vesoljski agenciji pripravljajo misijo, v okviru katere bi na Zemljo pripeljali vzorce snovi s površja Marsa. A nekateri znanstveniki se sprašujejo, ali je to res pametna naložba.