Fordov priključni hibrid na osnovi C-maxa poganjata električni in bencinski motor, baterijo pa polnimo s pomočjo električne energije iz vtiča. A zdaj so pri podjetju Georgia Tech poskrbeli za nadgradnjo - koncept solar energi za polnjenje baterije izkorišča sončne žarke.
Solarne celice so namestili na streho avtomobila, s tem je priključni hibrid še manj odvisen od električnega omrežja. Baterije se namreč s pomočjo celic ob sončnem vremenu sproti polnijo, če je treba pa se lahko napolnijo tudi prek standardnega vtiča.
Koncept izkorišča sončne žarke s pomočjo posebnega stekla, ki deluje kot povečevalno steklo in usmerja svetlobo na solarne celice, s tem pa tudi lahko spremlja pot sonca od vzhoda proti zahodu. Če takšnega Forda pustite ves dan na soncu, je učinek enak, kot če bi ga prek vtiča polnili štiri ure. Enodnevna zaloga sončne energije je dovolj, da se domet Forda C-max solar energi poveča na slabih 1.000 kilometrov, pri tem jih lahko zgolj na elektriko naredimo okoli 35.