V garažo mlade družine sodi potniški enoprostorec. Če pa je ta družina bolj zahtevna pri prostoru in manj pri materialih, pa potniški dostavnik. Caddy cross zmore oboje. Kljub genom dostavnika je namreč imenitno opremljen, privlačen in še zelo prostoren hkrati. Paket cross prinaša še nekaj terenskega duha, ne pa tudi lastnosti. Privlačna kombinacija, ki pa stane toliko kot volkswagnov touran.
Kakšno je torej poslanstvo cross caddyja? Nikakor ne more tekmovati s francoskimi in italijanskimi tekmeci kot so citroën berlingo, peugeot partner, renault kangoo in fiat doblo. To je naloga osnovnega caddyja 1.6 TDI s ceno 18 tisočakov. Stane več kot omenjeni tekmeci, približno tri tisočake, a se oddolži z res dobrimi lastnostmi.
Cena sega v razred enoprostorcev
Cross caddy s ceno 23 tisočakov pa posega v povsem drug razred, tja kjer so na voljo že dobro opremljeni kompaktni enoprostorci denimo renault grand scenic, volkswagen touran, ford grand C-max, citroën grand C4 picasso in drugi. Zakaj bi kupec za potniški dostavnik odštel toliko denarja kot za pravi osebni enoprostorec?
Paket cross prinaša šminko, ne robustnosti
Racionalni bodo zamahnili z roko, to pač ne gre skupaj. A ni vse tako črno in belo, pri cross caddyju je vsaj še živo zeleno, ki v osnovi precej preprost avto močno poživi. Paket cross prinaša še 17-palčna aluminijasta platišča močno zatemnjena stekla od B stebrička naprej, ogrevane in temeljitejše sedeže, strešne nosilce v srebrni barvi in še pomočnika pri speljevanju. Množico dodatkov pa začini še živahna barva, ki se iz karoserije nadaljuje v kabino, na vrata ter prednje in zadnje sedeže.
Podvozje cross caddyja je enako kot pri klasičnem caddyju, enaka je tudi oddaljenost od tal, pogon je speljan le k prednjim kolesom.
Za omenjen denar caddy ponuja je razmeroma tih in varčen 1,6 litrski TDI s 75 kilovati s porabo med pet in sedem litrov, ki mu v primerjavi s tekmeci s podobno velikimi stroji manjka nekaj sape in šesta prestava. Oddolži se z uglajenostjo. V vožnji je caddy čvrst in natančen ter precej okreten. Zavore dobro delujejo, menjalnik je natančen, a kot že zapisano prekratek za eno stopnjo.
Prostor in še enkrat prostor
Glavna vrlina caddyja ostaja prostornost in prilagodljivost. Na le 4,4 metra zunanje dolžine cross caddy ponuja resnično prostorsko razkošje, ki ga ne najdemo v klasičnih enoprostorcih te velikosti, le v sorodnih potniških dostavnikih. Prednji in zadnji sedeži so izvrstni, čvrsti, z dovolj dolgo sedalno površino in udobni tudi na daljših poteh. Armaturna plošča je preprosta in pregledna ter kakovostno izdelana. Zelena barva karoserije prinaša še živahnost v kabino, zato v caddyju ni tako dostavniškega vzdušja kot v tekmecih. Velika zadnja vrata odpiraja orjaški zadek z nizkim nakladalnim delom in kar 750 litri prostornine. Ob podiranju oziroma prekucevanju zadnjih treh sedežev, prostornina zraste prek tri tisoč litrov, kar je izjemen podatek, ki cross caddyju daje sposobnosti furgonov.
Terenski caddy stane skoraj 30 tisočakov
Ko seštejemo vse lastnosti caddyja hitri pride na misel še različica s štirikolesnim pogonom. Ta bi dala edinstveno kombinacijo pustolovskega videz, dostavniške prostornosti in še terenskih sposobnosti. Volkswagen ga ponuja z dvolitrskim s 81 kilovati za zasoljenih 28.622 evrov.