Avto

Sanjski družinski član, če bi bil razumnejši

Cross caddy ima prostornost velikega enoprostorca, robustnost in trpežnost potniškega dostavnika in stil športnega terenca. Manjka mu le dostopnejša cena

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

24.12.2013 10:37
Čas branja: 2 min

V garažo mlade družine sodi potniški enoprostorec. Če pa je ta družina bolj zahtevna pri prostoru in manj pri materialih, pa potniški dostavnik. Caddy cross zmore oboje. Kljub genom dostavnika je namreč imenitno opremljen, privlačen in še zelo prostoren hkrati. Paket cross prinaša še nekaj terenskega duha, ne pa tudi lastnosti. Privlačna kombinacija, ki pa stane toliko kot volkswagnov touran.

IMG-4919.1387877789.JPG.s.600px.jpg
Caddy je prostorsko odlično zasnovan. Na le 4,4 metra zunanje dolžine ponuja 750 litrski prtljažnik in prostorno, prilagodljivo in zračno potniško kabino.

Kakšno je torej poslanstvo cross caddyja? Nikakor ne more tekmovati s francoskimi in italijanskimi tekmeci kot so citroën berlingo, peugeot partner, renault kangoo in fiat doblo. To je naloga osnovnega caddyja 1.6 TDI s ceno 18 tisočakov. Stane več kot omenjeni tekmeci, približno tri tisočake, a se oddolži z res dobrimi lastnostmi.

IMG-4880.1387881992.JPG.c.600px.jpg

Cena sega v razred enoprostorcev

Cross caddy s ceno 23 tisočakov pa posega v povsem drug razred, tja kjer so na voljo že dobro opremljeni kompaktni enoprostorci denimo renault grand scenic, volkswagen touran, ford grand C-max, citroën grand C4 picasso in drugi. Zakaj bi kupec za potniški dostavnik odštel toliko denarja kot za pravi osebni enoprostorec?

IMG-4837.1387881440.JPG.c.600px.jpg
Robustnost potniškega dostavnika, dobra izdelava, odlični sedeži in barvitost paketa cross.

Paket cross prinaša šminko, ne robustnosti

Racionalni bodo zamahnili z roko, to pač ne gre skupaj. A ni vse tako črno in belo, pri cross caddyju je vsaj še živo zeleno, ki v osnovi precej preprost avto močno poživi. Paket cross prinaša še 17-palčna aluminijasta platišča močno zatemnjena stekla od B stebrička naprej, ogrevane in temeljitejše sedeže, strešne nosilce v srebrni barvi in še pomočnika pri speljevanju. Množico dodatkov pa začini še živahna barva, ki se iz karoserije nadaljuje v kabino, na vrata ter prednje in zadnje sedeže.

Podvozje cross caddyja je enako kot pri klasičnem caddyju, enaka je tudi oddaljenost od tal, pogon je speljan le k prednjim kolesom.

Za omenjen denar caddy ponuja je razmeroma tih in varčen 1,6 litrski TDI s 75 kilovati s porabo med pet in sedem litrov, ki mu v primerjavi s tekmeci s podobno velikimi stroji manjka nekaj sape in šesta prestava. Oddolži se z uglajenostjo. V vožnji je caddy čvrst in natančen ter precej okreten. Zavore dobro delujejo, menjalnik je natančen, a kot že zapisano prekratek za eno stopnjo.

IMG-4916.1387881603.JPG.s.600px.jpg
Zadnji sedeži se prekucnejo ob naslonjala prednjih dveh sedežev in ustvarijo ogromen prtljažnik. Merjeno do stropa ga je za več kot tri tisoč litrov.

Prostor in še enkrat prostor

Glavna vrlina caddyja ostaja prostornost in prilagodljivost. Na le 4,4 metra zunanje dolžine cross caddy ponuja resnično prostorsko razkošje, ki ga ne najdemo v klasičnih enoprostorcih te velikosti, le v sorodnih potniških dostavnikih. Prednji in zadnji sedeži so izvrstni, čvrsti, z dovolj dolgo sedalno površino in udobni tudi na daljših poteh. Armaturna plošča je preprosta in pregledna ter kakovostno izdelana. Zelena barva karoserije prinaša še živahnost v kabino, zato v caddyju ni tako dostavniškega vzdušja kot v tekmecih. Velika zadnja vrata odpiraja orjaški zadek z nizkim nakladalnim delom in kar 750 litri prostornine. Ob podiranju oziroma prekucevanju zadnjih treh sedežev, prostornina zraste prek tri tisoč litrov, kar je izjemen podatek, ki cross caddyju daje sposobnosti furgonov.

Terenski caddy stane skoraj 30 tisočakov

Ko seštejemo vse lastnosti caddyja hitri pride na misel še različica s štirikolesnim pogonom. Ta bi dala edinstveno kombinacijo pustolovskega videz, dostavniške prostornosti in še terenskih sposobnosti. Volkswagen ga ponuja z dvolitrskim s 81 kilovati za zasoljenih 28.622 evrov.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Namesto da bi vzel lizing za avtomobil, sem raje vložil v zeleno obveznico

Varna in donosna naložba je zelena obveznica, ki služi tudi za financiranje prehoda na trajnostno in nizkoogljično gospodarstvo

FINANCE
Mesec: Pokojninska reforma bo sprejeta prihodnje leto
Finance
pokojnine
Lana Dakić Mesec: Pokojninska reforma bo sprejeta prihodnje leto 3

"40 let delovne dobe ostaja," je komentiral pokojninsko reformo minister za delo Luka Mesec, o drugih ukrepih ni hotel govoriti

FINANCE
Izberite pravega borznega posrednika
FINANCE
Okolje & energija
Stroški energetske krize: koliko stane regulacija cen električne energije, kateri dobavitelji so pobrali največ
Okolje & energija
Energetika
Okolje & energijaNataša Koražija Stroški energetske krize: koliko stane regulacija cen električne energije, kateri dobavitelji so pobrali največ 1

Po podatkih MOPE so dobavitelji električne energije v letu 2023 prejeli 240 milijonov evrov subvencij, sveženj pomoči gospodarstvu pa je dosegel 395 milijonov evrov.

FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.

FINANCE
Evropski parlament sprejel direktivo o trajnostnih dobavnih verigah
Finance
NOVA PRAVILA ZA PODJETJA
Simona Toplak Evropski parlament sprejel direktivo o trajnostnih dobavnih verigah 4
FINANCE
V EKWB po očitkih iz ZDA potrdili likvidnostne težave
Finance
ZAMUDE S PLAČILI
Teja Grapulin V EKWB po očitkih iz ZDA potrdili likvidnostne težave

Podjetje iz Komende ima po poslovni bazi Dun & Bradstreet slabo bonitetno oceno, a pravijo, da položaj razrešujejo.

FINANCE
Kdaj Apple Pay dobijo komitenti Nove KBM in SKB
Finance
NAPOVED
Petra Sovdat Kdaj Apple Pay dobijo komitenti Nove KBM in SKB

Če bi Nova KBM in SKB že bili združeni konec minulega leta, bi bili po bilančni vsoti druga največja banka, po posojilih pa prva: kje so z združitvijo? "Novih prevzemov v Sloveniji ne načrtujemo," pravi prvi nadzornik Nove KBM Imre Bartalan.