V Sloveniji je od novembra naprodaj petvratna različica Mazde3, o kateri smo več pisali ob njeni slovenski predstavitvi. Zdaj je družina okrepljena še za limuzinsko različico, ki se z izjemo klasične štirivratne oblike ne razlikuje bistveno od kombilimuzine.
Ob tem v vstopnem paketu "challenge" stane enako kot petvratna Mazda3 - 16.290 evrov, po njej pa bi prihodnje leto poseglo 50 kupcev oziroma 15 odstotkov vseh kupcev Mazdine trojke. Skupaj želijo pri Mazdi sicer prodati 350 trojk.
Limuzinska Mazda3 je na pogled zelo lepa, oblikovalski slog Kodo pa ustvarja športno obliko karoserije. Ritasta trojka v dolžino meri 4,58 metra, kar je 12 centimetrov več od petvratne različice. Podaljšani zadek, do katerega dostopamo skozi skoraj 90 centimetrov široko odprtino, vase spravi 419 litrov, kar je 69 litrov več od modela s petimi vrati. Pod kožo sta oba modela skorajda identična, delita si večino komponent in se tako po tehniki, kot pri voznih lastnostih ne razlikujeta.
Štirivratna trojka je na voljo s štirimi motorji. Tremi bencinskimi s Skyactive tehnologijo, šibkejši ponuja 74 kW (100 KM), nekoliko močnejši 88 kW (120 KM) in možnost avtomatskega menjalnika, na vrhu pa je G165 s 165 kW. Tem se je pridružil še 2,2-litrski turbodizel Skyactiv-D s 110 kW (150 KM) in možnostjo avtomatskega menjalnika. Pri Mazdi se bo več kupcev odločilo za bencinarja, razlog tiči v ceni. Tudi pri tem motorju sta namreč ceni obeh različic izenačeni, vendar pa to pri paketu "challenge" znese 20.290 evrov. Za dizla naj bi se tako odločil le vsak deseti kupec.
Limuzinska trojka bo na voljo v štirih paketih opreme (Challenge, Attraction, Revolution in Revolution Top). Ob tem ponuja dokaj širok nabor varnostnih pripomočkov in dodatkov. Kupec si lahko omisli projekcijski zaslon Active Driving Display, osrednji 7-palčni zaslon na dotik, ta prek pametnega mobilnika omogoča branje elektronske pošte. K večji varnosti pripomore sistem za samodejno zaviranje, koristen je opozorilnik za vozila v mrtvem kotu, iz Mazde6 lahko pohvalimo delovanje aktivnih žarometov, ki samodejno preklapljajo snop dolgih in kratkih luči.