Avto

Zakaj BMW odlaša s strupenim M7?

"Toliko lepih stvari lahko narediš z neomejenimi sredstvi," je ena izmed izjav šefa BMW M oddelka. Albert Biermann je ob tem dodal, da bi prestižna limuzina serije 7 morala dobiti tudi 'crème de la crème', M7

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

17.12.2013 11:22
Čas branja: 1 min

Šef BMW športnega oddelka M Albert Biermann v poslu zagotovo vsak dan najde cel kup izzivov in zadovoljstva, saj razmišlja tudi o tem, kakšne so možnosti da v Munchnu naredijo novega superatleta. Tako se je pred časom začelo šušljati o novem modelu, ki ga vsi že dolgo časa pričakujejo in jim prav toliko časa tudi ni jasno, kaj za vraga sploh čakajo Bavarci in zakaj ga ne naredijo. Gre seveda za največjega BMW s slovito značko športnega M oddelka.

bmw biermann

"Denar leži na cesti in samo čaka, da se ga pobere," pravi Biermann ter dodaja, da ima tak avto precej potenciala in s tem možnosti, da se v prihodnjih letih tudi pojavi na trgu. Športni oddelek M je tudi sam močno zagret za takšno idejo, a ta hip vse skupaj še vedno ostaja le pri napovedih oziroma načrtov za proizvodnjo še ni. M različica največje BMW limuzine uradno ni bila nikoli narejena, še najboljši približek česa takšnega je zdaj B7 Alpina, ki ima pod motornim pokrovom V8 agregat z dvema turbinama in močjo 397 kW (540 KM). Najmočnejša "sedmica" z V12 motorjem sicer zmore 419 kW (570 KM), novo generacijo so napovedali za leto 2015.

bmw_alpina_b7-1.20131217110938.jpg.s.600px.jpg
Sedanji približek BMW M7 - Alpina B7

M7 bi se tako vidno razlikoval tudi od Alpine in tudi od vsega že videnega na tem področju - ob tem seveda misli (tudi) na Audi S8 in Mercedes S65 AMG. Nastal bo na osnovi serije 7, vendar pa naj bi imel M7 povsem drugačen značaj, kot ga ima luksuzna limuzina in s katero se potniki pretežno brezskrbno prevažajo na najvišjem nivoju. BMW M se razumljivo želi poskusiti tudi v najvišjem razredu, kjer oceno pozitivno dobijo zgolj najboljši.

bmw_alpina_b7.20131217111446.jpg.s.600px.jpg

"Toliko lepih stvari lahko narediš z neomejenimi sredstvi," še dodaja Biermann, a kljub temu bo M7 še nekoliko počakal. Tovarna trenutno pripravlja kar nekaj zmogljivih projektov, tako smo že pisali o možnosti štirikolesnega pogona za modela M5 in M6, širijo se tudi govorice o M različici GT serije 3 - ta naj bi na trg prišla 2016. Bavarci naj bi kupcem ponudili še zmogljivejše modele M Performance, kar bi privedlo do razlik, kakršnih smo vajeni pri Audijevih modelih S in RS ter Mercedesovih AMG in AMG black series.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Zelene obveznice, varna izbira za preudarne vlagatelje

Varna in donosna naložba je zelena obveznica, ki služi tudi za financiranje prehoda na trajnostno in nizkoogljično gospodarstvo

FINANCE
TOP Gradbeništvo
Ko se upokoji vodja gradnje
TOP Gradbeništvo
Maša Arko, Maja Koršič Potočnik
TOP GradbeništvoMaša Arko Ko se upokoji vodja gradnje

Kako naprej, ko velik gradbeni projekt trči ob javnonaročniški formalizem zaradi upokojitve odgovorne osebe, na trgu pa ni alternative?

FINANCE
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)
FINANCE
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov
Finance
PREMAJHNA KONKURENCA IN VELIKI STROŠKI
Petra Sovdat Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2

Do konca obratovalnega časa odlagališča je predviden strošek skoraj 300 milijonov evrov, pravi agencija za radioaktivne odpadke.

FINANCE
ESG
Neprecenljiva vloga dobaviteljev za uspešno rast Skaze v globalni industriji
ESG
Najboljši dobavitelji Skaze
ESGPartner ali podpornik projekta Neprecenljiva vloga dobaviteljev za uspešno rast Skaze v globalni industriji
FINANCE
TOP Gradbeništvo
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla
TOP Gradbeništvo
TOP GradbeništvoVasilij Krivec Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla

Analitiki mirijo panogo, saj pravijo, da je upad posledica minulih rasti in da se prodaja vrača na normalne ravni.

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)