Avto

Pod novi Mercedes-benz C podpisan tudi Slovenec

Mercedes-Benz je predstavil novo generacijo razreda C, k njegovi obliki je prispeval tudi slovenski oblikovalec Robert Lešnik.

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

16.12.2013 15:10
Čas branja: 2 min

Za nemški Mercedes je letošnje leto sila plodno. Po tem, ko so predstavili kupejevski model CLA, prenovili razred E, ukrojili malega športnega terenca GLA, ovacije poželi z novim razredom S, so na ogled postavili še novo generacijo razreda C. K njegovi zunanji obliki je svoj delež prispeval tudi slovenski oblikovalec Robert Lešnik, ki vodi oblikovanje osebnih vozil mercedes-benza. Avto bo nastajal v ZDA, v Nemčiji pa bo sprva naprodaj za dobrih 33 tisoč evrov, kolikor bo stal C180 z bencinskim motorjem.

novi_mercedes_c_robert_lesnik.20131216150516.jpg.o.600px.jpg
Foto: Pete Gibson - autoexpress.co.uk

Peta generacija razreda C pomeni velik korak naprej za Mercedes, v tovarni pa obljubljajo, da bo to najbolj učinkovit, prečiščen in dinamičen model v razredu. Glede na aktualno generacijo je v dolžino zrasel za 9,5 centimetra ter meri 4,69 metra, medosno razdaljo pa so povečali za osem centimetrov na 2,84 metra, kar omogoča več prostora za noge potnikov. Vozilo se je okrepilo tudi v širino, in sicer za štiri centimetre, prtljažni prostor je povečan na 480 litrov, avto pa je izgubil do sto kilogramov teže. Kar polovica karoserije je namreč iz aluminija.

Vidno je shujšal, tudi s triki

Za prihranke so inženirji uporabili tudi majhen trik, prostornino posode za gorivo so zmanjšali na 41 litrov. To seveda zmanjšuje suho maso avta, ki vključuje 90 odstotno napolnjenost posode za gorivo. Kupci bodo lahko doplačali za 66 litrsko posodo. Konkretno prihranki pri masi pomenijo, da osnovni C 180 tehta 1.395 kilogramov oziroma 75 manj kot prej, C 200 na tehtnici pokaže 1.445 kilogramov, kar je 55 manj kot prej. Dizelski C 220 CDI pa je s 1.550 kilogrami za 50 kilogramov lažji od svojega predhodnika in za pet kilogramov od audija A4 2.0 TDI 177, a je še vedno za 55 kilogramov težji od BMW 320d.

novi_mercedes_c.20131216150542.jpg.s.600px.jpg
Foto: Pete Gibson - autoexpress.co.uk

Novi rekordi v porabi

Kupcem bo na voljo pestra in preverjena motorna paleta, ki bo obogatena s tremi novimi motorji. V ponudbi bo tudi C220 ECO BlueTEC, ki po besedah inženirjev porabi 20 odstotkov manj goriva kot predhodnik. Tako bo 170-konjska limuzina od 0-100 km/h pospešila v 8,1 sekunde, v povprečju bo porabil natanko štiri litre ozirma devet odstotkov manj kot prej in v zrak spustila le 103 grame ogljukovega dioksida na kilometer. Rezultat je boljši kot pri dosedanjem prvaku, BMW 320d EfficientDynamics s 109 g CO2/km. Model C300 hybrid z 2,2 litrskim turbodizlom, elektro motorjem in skupno močjo 170 kilovatov (231 konjskih moči) bo še za deciliter varčnejši od C220 CDI. Na dnu ponudbe bosta modela C160 in C180 s 85 oziroma sto kilovati iz 1,6 litrskega turbodizla, ki prihaja iz renaultove hiše. Bencinska C180 in C200 bosta ponujala 115 oziroma 135 kilovatov, poraba pa se bo zmanjšala iz 6,6 na 5,3 (C200)oziroma iz 5,8 na natanko pet litrov pri C180. Kasnej bodo na voljo še C250 CDI s 150 kilovati, C400 s trilitrskim biturbom in močjo 245 kilovatov in še kakšen stroj.

novi_mercedes_c2.20131216150559.jpg.s.600px.jpg
Foto: Pete Gibson - autoexpress.co.uk

Motorjem bo ukazoval šeststopenjski ročni menjalnik ali pa samodejni menjalnik 7G-Tronic Plus, ki se mu bo pozneje pridružil še devetstopenjski avtomatski menjalnik. Za dodatne evre si bo kupec lahko omislil štirikolesni pogon 4Matic. Tisti, ki jim globina denarnica omogoča najboljše in najmočnejše, si bodo konec leta 2014 najbrž omislili AMG različico, ki jo bo poganjal štirilitrski V8 biturbo motor. Nemški mediji za sedaj le namigujejo, da naj bi zmogel več od neposrednih tekmecev - med 460 in 500 konjičev.

novi_mercedes_c1.20131216150530.jpg.s.600px.jpg
Foto: Pete Gibson - autoexpress.co.uk

Novi C bo tudi opremljen s številnimi varnostnimi pripomočki, za večje udobje pa bo lahko skrbelo zračno vzmetenje Airmatic, ki smo ga spoznali v novem razredu S. Voznik bo tako izbiral med Comfort, ECO, Sport in Sport Plus nastavitvami, kopico sistemov pa bo lahko upravljal prek sredinskega sedempalčnega zaslona. za doplačilo bosta na boljo tudi večji, 8,4-palčni zaslon ter Head-Up prikazovalnik. Vozilo bo predstavljeno marca na salonu v ameriškem Detroitu, čez lužo pa ga bodo tudi proizvajali.

novi_mercedes_c5.20131216150627.jpg.s.600px.jpg

novi_mercedes_c4.20131216150644.jpg.s.600px.jpg

Dodatna vsebina ni prikazana, ker niste dovolili prejema piškotkov z zunanjih strežnikov. Spremeni...

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite + poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Nepremičnine
Nepremičnine Kakšen mora biti kakovosten servis kosilnice

Vključevati mora vse potrebne preglede in popravila kosilnice oziroma vrtnega traktorja ali riderja – opravite ga pri strokovnjaku.

FINANCE
IKT
Slovenski Kontron lansiral zasebno mobilno omrežje 5G v nemški proizvodnji
IKT
ZASEBNA 5G OMREŽJA
IKTPodpornik projekta Slovenski Kontron lansiral zasebno mobilno omrežje 5G v nemški proizvodnji

Gre za naložbo v robustno omrežno infrastrukturo, ki je pripravljena na prihodnost in podpira trenutne in prihodnje potrebe po brezžični povezljivosti v proizvodnji in skladišču

FINANCE
IKT
Rusi Sloveniji napovedujejo kibernetsko vojno. Kako zaščititi vaše podjetje
FINANCE
Vlagatelj Maks
Nočete kupiti bitcoina? Morda vas prepričajo kriptodelnice
Vlagatelj Maks
VLAGATELJ MAKS
Vlagatelj MaksVlagatelj Maks Nočete kupiti bitcoina? Morda vas prepričajo kriptodelnice

Trojica delnic, povezanih z bitcoinom, v zadnji polovici leta več kot 150 odstotkov v zelenem.

FINANCE
TOP Gradbeništvo
Gradnja hitre ceste od priključka Velenje jug do priključka Slovenj Gradec jug na 3. razvojni osi sever
OGLAS
TOP Gradbeništvo
3. RAZVOJNA OS
TOP GradbeništvoFinance PR Gradnja hitre ceste od priključka Velenje jug do priključka Slovenj Gradec jug na 3. razvojni osi sever (OGLAS)

Sklop B – Škalsko jezero in sklop H – Konovo

FINANCE
IKT
Hitra rast števila kibernetskih napadov na mobilne telefone – kako jih zaščititi
IKT
KIBERNETSKA VARNOST
IKTMiran Varga Hitra rast števila kibernetskih napadov na mobilne telefone – kako jih zaščititi

Več ko je virov, do katerih dostopa mobilna naprava, strožje mora biti varovana.

FINANCE
Subvencije
Subvencije za energente: podjetja bi lahko še dolgo čakala na polno izplačilo
Subvencije
POMOČI OB ENERGETSKI DRAGINJI
SubvencijeTeja Grapulin Subvencije za energente: podjetja bi lahko še dolgo čakala na polno izplačilo

Zaradi težav s podatki ugotavljanje, ali so bila podjetja sploh upravičena do subvencij, ne gre tako, kot je bilo načrtovano