Leta 1908, ko je Ford zagnal proizvodnjo modela T, ni imel prav veliko konkurence. Takrat je bilo dovolj, da je bil avto črne barve, da je imel štiri kolesa in da ga ni vlekel konj - prodanih je bilo več kot 15 milijonov primerkov.
Danes je vse skupaj drugače, konkurenca se je namnožila, ljudje smo vse volj zahtevni, tehnologija pa omogoča skorajda čudeže. Na enega takšnega bodo do leta 2025 pripravljeni pri Fordu, konkurenca jih je namreč prisilila, da so začeli razvijati avtomobil, ki bo vozil sam.
Za razvoj popolnoma samovozečga vozila bodo pri Fordu uporabili hibridni model mondea, ki so mu inženirji dodali štiri infrardeče senzorje, ki oddajajo nevidno svetlobo in nadomeščajo 360-stopinjsko kamero. S tem LIDAR senzorji, ki so za zdaj nameščeni na strehi vozila (in s katerimi spominja na kakšno futuristično policijsko vozilo), generirajo 3D računalniško prostorsko karto v oddaljenosti 60 metrov okoli vozila. Kot navajajo pri Fordu, senzorji zaznajo različne stvari, od ostalih avtomobilov do živali, odlikuje pa jih tudi natančnost. Tako naj bi na razdalji več kot sto metrov zaznali razliko med nakupovalno vrečko in manjšo živaljo.
Ford samovozeč avtomobil razvija v sodelovanju z eno izmed zavarovalnic ter univerzo Michigan, z njim pa želijo še dodatno zmanjšati število prometnih nesreč, ki so posledica človeške napake. Testni primerek je sicer prvi korak na poti pri razvoju samovozeče tehnologije, vozila, ki bodo sama vozila po cestah pa naj bi se na trgu znašla do leta 2025. Da se tudi na tem področju bije oster boj pričajo načrti Volva in Nissana, ki naj bi samovozeča vozila za prodajo razvila leta 2017 oziroma 2020.