Povečevanje avtomobilov na enaki osnovi je znan fiatov, pa ne le fiatov trik. Tako je bilo z mareo, ideo in še s kakšnim drugim. Sedaj se je na natezalnici znašel še 500L. Dobil je dodatnih 20 centimetrov dolžine, med 160 in 180 litrov prtljažnika, po želji še šesti in sedmi sedež ter nekaj novih motorjev. Rezultat fiatovega inženirskega in le deloma tudi oblikovalskega podviga je najmanjši sedemsedežnim na trgu - 500L living.
Preprostega prijema Fiatu niti ne gre zameriti, cena za precejšnje povečanje prostornine je namreč razumnih 800 evrov. Oznaka 500L living pomeni, da katoserija v dolžino meri 4,35 (ne le 4,15 metra), da je v prtljažniku ob osnovni postavitvi zadnje sedežne klopi kar 560 (pri 500L le 400) litrov prostora in da je zadek moč napolniti s prek 1.700 litri prtljage, če podrete še zadnjo sedežno klop in izkoristite prostor do stropa. To so zelo dobri podatki glede na skromne zunanje mere 500L living, ki dejansko sodi med karavane B segmenta in enoprostorce C segmenta. Tako po merah, kot po karoserijskih oblinah.
Lahko zlaganje sedeževm uporaben in velik prtljažnik
Poleg dodatnih mer je dobro tudi, da je zadnjo klop moč z lahkoto podreti in prekucniti ter postaviti pokonci, saj je dostop do zadnjih dveh sedežev (če boste zanju doplačali 700 evrov) razmeroma enostaven. Obenem je izkoriščenost prtljažnika precej dobra, hvalimo ravno dno, nizek nakladalni rob in še precejšnjo dolžino ki jo še povečuje prilagodljiva zadnja klop. Če se ob vseh prostorski idili vseeno odločite za dodatna sedeža, bo v zadku ostalo le 168 litrov prostora in precej utesnjen prostor za šestega in sedmega potnika. Pri Fiatu pravijo, da sta primerna za potnike do 165 centimetrov višine.
Namesto motorja 1,4 16V sedaj 875 kubični dvovaljnik
Komur bo mešanec med karavanom in enoprostorcem ustrezal, verjamemo da predvsem iz prostorskih in ne drugih razlogov, bo zanj odštel najmanj 15.060 evrov. Za ta denar bo dobil osnovni stroj 0,9 twinair turbo (večjega 1,4 16V ni več) s 77 kilovati in 145 nevtonmetri navora (v ozadju velikih številk je le 875 kubični dvovaljnik) ter opremo pop star, ki ji ne manjka nič - ima šest zračnih blazin, ABS, ESP, klimatsko napravo, tempomat, 16 palčna platišča in Uconnect avtoradio s predvajalnikom zgoščenk in zapisov v formatu MP3 s petpalčnim zaslonom na dotik.
Za dizla dobrih 16, najdražji living prek 20 tisočakov
Za 16.080 evrov je na voljo 1,3 litrski turbodizel s 62 kilovati, za 17.090 evrov 1,4 litrski turbobencinar s 88 kilovati ter za 17.600 evrov 1,6 litrski dizel s 77 kilovati. Za dodatnih 700 evrov omenjen dizel ponuja 88 kilovatov. Oprema lounge ceno zviša za slaba dva tisoč evrov na več kot 20 tisočakov pri različici 1,6 multijet 16V 120 lounge. Paket loft z usnjem na armaturni plošči in sedežih, dvobarvna karoserija s temno ali belo streho, velika steklena streha in podobno pa stane še dodatne evre.