Avto

Mali fiat 500 je zrasel do sedemsedežnika

Iz malčka 500 je vsaj imensko in oblikovno nastal 500L, sedaj je tu 500L living z dolžino konkretnih 4,35 metra, sedmimi sedeži in ceno vsaj 15 tisočakov

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

12.12.2013 14:04
Čas branja: 2 min

Povečevanje avtomobilov na enaki osnovi je znan fiatov, pa ne le fiatov trik. Tako je bilo z mareo, ideo in še s kakšnim drugim. Sedaj se je na natezalnici znašel še 500L. Dobil je dodatnih 20 centimetrov dolžine, med 160 in 180 litrov prtljažnika, po želji še šesti in sedmi sedež ter nekaj novih motorjev. Rezultat fiatovega inženirskega in le deloma tudi oblikovalskega podviga je najmanjši sedemsedežnim na trgu - 500L living.

IMG-9046.1386855494.JPG.c.600px.jpg
Living prinaša dodatnih 20 centimetrov previsa prek zadnje preme in 160 do 180 litrov večji prtljažnik.

Preprostega prijema Fiatu niti ne gre zameriti, cena za precejšnje povečanje prostornine je namreč razumnih 800 evrov. Oznaka 500L living pomeni, da katoserija v dolžino meri 4,35 (ne le 4,15 metra), da je v prtljažniku ob osnovni postavitvi zadnje sedežne klopi kar 560 (pri 500L le 400) litrov prostora in da je zadek moč napolniti s prek 1.700 litri prtljage, če podrete še zadnjo sedežno klop in izkoristite prostor do stropa. To so zelo dobri podatki glede na skromne zunanje mere 500L living, ki dejansko sodi med karavane B segmenta in enoprostorce C segmenta. Tako po merah, kot po karoserijskih oblinah.

Lahko zlaganje sedeževm uporaben in velik prtljažnik

Poleg dodatnih mer je dobro tudi, da je zadnjo klop moč z lahkoto podreti in prekucniti ter postaviti pokonci, saj je dostop do zadnjih dveh sedežev (če boste zanju doplačali 700 evrov) razmeroma enostaven. Obenem je izkoriščenost prtljažnika precej dobra, hvalimo ravno dno, nizek nakladalni rob in še precejšnjo dolžino ki jo še povečuje prilagodljiva zadnja klop. Če se ob vseh prostorski idili vseeno odločite za dodatna sedeža, bo v zadku ostalo le 168 litrov prostora in precej utesnjen prostor za šestega in sedmega potnika. Pri Fiatu pravijo, da sta primerna za potnike do 165 centimetrov višine.

IMG-9056.1386855362.JPG.s.600px.jpg
Zadnja klop se deljivo podre in prekucne ob hrbtišče prednjega sedeža. Zadnja sedeža sta skromna s prostorom, prtljažnik pa zmanjšata iz 560 na 168 litrov.

Namesto motorja 1,4 16V sedaj 875 kubični dvovaljnik

Komur bo mešanec med karavanom in enoprostorcem ustrezal, verjamemo da predvsem iz prostorskih in ne drugih razlogov, bo zanj odštel najmanj 15.060 evrov. Za ta denar bo dobil osnovni stroj 0,9 twinair turbo (večjega 1,4 16V ni več) s 77 kilovati in 145 nevtonmetri navora (v ozadju velikih številk je le 875 kubični dvovaljnik) ter opremo pop star, ki ji ne manjka nič - ima šest zračnih blazin, ABS, ESP, klimatsko napravo, tempomat, 16 palčna platišča in Uconnect avtoradio s predvajalnikom zgoščenk in zapisov v formatu MP3 s petpalčnim zaslonom na dotik.

IMG-9049.1386855226.JPG.c.600px.jpg

Za dizla dobrih 16, najdražji living prek 20 tisočakov

Za 16.080 evrov je na voljo 1,3 litrski turbodizel s 62 kilovati, za 17.090 evrov 1,4 litrski turbobencinar s 88 kilovati ter za 17.600 evrov 1,6 litrski dizel s 77 kilovati. Za dodatnih 700 evrov omenjen dizel ponuja 88 kilovatov. Oprema lounge ceno zviša za slaba dva tisoč evrov na več kot 20 tisočakov pri različici 1,6 multijet 16V 120 lounge. Paket loft z usnjem na armaturni plošči in sedežih, dvobarvna karoserija s temno ali belo streho, velika steklena streha in podobno pa stane še dodatne evre.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Zelene obveznice, varna izbira za preudarne vlagatelje

Varna in donosna naložba je zelena obveznica, ki služi tudi za financiranje prehoda na trajnostno in nizkoogljično gospodarstvo

Preberite tudi:

09.02.2014
FINANCE
Kako sem ugotovila, da mi ne dela daljinsko odčitavanje elektrike
Finance
ELEKTRIKA
Tanja Smrekar Kako sem ugotovila, da mi ne dela daljinsko odčitavanje elektrike 1

Kaos pred novim načinom obračunavanja elektrike: medtem ko na agenciji za energijo ne vidijo težav pri zaračunavanju elektrike po novem, elektrodistribucija opozarja, da je pri odčitavanju vse več motenj, ki jih ne morejo odpravljati sproti.

FINANCE
TOP Gradbeništvo
Ko se upokoji vodja gradnje
TOP Gradbeništvo
Maša Arko, Maja Koršič Potočnik
TOP GradbeništvoMaša Arko Ko se upokoji vodja gradnje

Kako naprej, ko velik gradbeni projekt trči ob javnonaročniški formalizem zaradi upokojitve odgovorne osebe, na trgu pa ni alternative?

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)
FINANCE
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
FINANCE
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov
Finance
PREMAJHNA KONKURENCA IN VELIKI STROŠKI
Petra Sovdat Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2

Do konca obratovalnega časa odlagališča je predviden strošek skoraj 300 milijonov evrov, pravi agencija za radioaktivne odpadke.

FINANCE
ESG
Neprecenljiva vloga dobaviteljev za uspešno rast Skaze v globalni industriji
ESG
Najboljši dobavitelji Skaze
ESGPartner ali podpornik projekta Neprecenljiva vloga dobaviteljev za uspešno rast Skaze v globalni industriji
FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.