Pri BMW so uradno razkrili že peto generacijo modela M3 Sedan, ki pa je tokrat dobil še brata dvojčka M4 Coupe - slednjega smo pred dnevi še zamaskiranega ujeli v Šenčurju. Bavarci se nadejajo, da bosta skupaj še bolj uspešna kot četrta generacije, ko so prodali več kot 40 tisoč primerkov. V Nemčiji bosta zmogljiva športnika na voljo za okoli 71 tisoč evrov, M4 bo tisočaka dražji.
Motor je sicer srce vsakega M modela. Nov turbinsko polnjen vrstni šestvaljnik (tak je sicer poganjal drugo in tretjo generacijo M3), ki je vgrajen v oba mišičnjaka, razvije največjo moč 317 kW (431 KM), zavrti pa se vse do 7.600 vrtljajev. Največji navor 550 Nm je na voljo prek širokega območja števila vrtljajev (1.800-5.390) in prekaša predhodnega BMW M3 za približno 40 odstotkov. Motor se lahko pohvali s 25 odstotkov nižjo porabo in nižjimi emisijami glede na osemvaljnik pri prejšnji generaciji.
Oba, limuzinski BMW M3 in kupejevski BMW M4 s pomočjo sedemstopenjskega menjalnika M DCT pospešita od 0 do 100 km/h v 4,1 sekunde. Najvišja hitrost je elektronsko omejena na 250 km/h, vendar s posebnim dirkaškim paketom avtomobila zmoreta 280 km/h.
Glede na predhodni model sta novinca lažja za 80 kg, masa znaša okoli tone in pol. Inženirji so si pri številnih elementih podvozja in karoserije pomagali z večjo uporabo lahkih materialov, kot sta s karbonskimi vlakni ojačena umetna masa (CFRP) in aluminij. Oba modela imata tudi karbonsko streho. Eden glavnih ciljev v razvoju obeh M bratov je bil zagotoviti, da lahko ponudita impresivno moč z dirkališča, k čemur pripomore tudi hladilni sistem z dirkalno specifikacijo. Inženirji so tako tesno sodelovali tudi s profesionalnimi dirkači BMW Motorsport, kot sta dirkača DTM prvenstva Bruno Spengler in Timo Glock.