Tom Fux je pri komaj 40 letih starosti postal predsednik Toyote Nemčija, distributerja znamke Toyota na največjem evropskem trgu. Fux bo ekipo 900 sodelavcev v Kölnu vodil k cilju njegovega predhodnika - letni prodaji sto tisoč vozil na tem trgu.
Slovenec bo z japonsko znamko prepričeval Nemce
Na nemškem trgu ga čaka težak izziv, saj gre za največji avtotrg v Evropi, ki je zelo zahteven in poseben, saj kupci posegajo predvsem po domačih znamkah. Toyota se z letno prodajo okoli 80 tisoč vozil v Nemčiji uvršča med večje tuje znamke, domačemu Volkswagnu, Oplu, Fordu in drugim pa ne sega niti do pasu. Morda mu bo pri doseganju dolgoročnih ciljev njegovega predhodnika Toshiakija Yasude, prodaja sto tisoč toyot v Nemčiji, pomagala tudi toyotina zaveza z BMW.
Darilo ob prevzemu položaja - BMW motor v toyoti verso
Ravno pred kratkim je bila predstavljen prvi skupni projekt, toyota verso opremljena z BMW 1,6 litrskim turbodizelskim motorjem. Toyote bodo v prihodnje dobile tudi BMW dvolitrski turbodizel.
Pri 27 letih že šef prodaje, pri 30 letih generalni direktor
Tom Fux je obiskoval gimnazijo Šentvid, zatem pa je študiral na Ekonomski fakulteti v Ljubljani. Takoj po študiju se je zaposlil pri Toyoti in se pričel hitro vzpenjati po lestvici. Pri rosnih 27 letih je prevzel prodajo in trženje Toyote na področju Slovenije in bivše Jugoslavije, s 30 leti je postal generalni direktor podjetja, s 34 leti staristi pa se je z družino preselil v Toyotino evropsko centralo v Bruselj od koder je štiri leta vodil planiranje in proizvodnjo Toyote v 52 državah v Evropi in zunaj njenih meja. Aprila lani je Tom Fux prevzel vodenje prodaje Toyote v Evropi, decembra letos pa je prevzel vodenje Toyote Nemčija.