Avto

Igrivi žabec praznuje dvajseto obletnico

Leta 1993 je luč sveta ugledal Renault twingo, samosvoj malček z igrivim značajem, ki so jih po svetu prodali več kot dva milijona

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

02.12.2013 04:46
Čas branja: 2 min

Twingo praznuje svojo dvajseto obletnico. S samosvojo obliko, domiselno zasnovo in igrivim značajem je twingo ob predstavitvi požel precejšnjo pozornost in navdušenje. Skupna prodaja je presegla dva milijona twingov.

Renault_52236_global_en

Majhen avto, ki ne sme hoditi v zelje cliu

Renault je leta 1989 od direktorja projekta Yvesa Dubreila zahteval, da pripravi majhen avtomobil, ki bo kompakten, nadvse praktičen, gospodaren in udoben. Vendar ta model ne bi smel neposredno tekmovati z večjim bratom - cliom. Projektna skupina je začela oblikovati majhen avto s svežo in privlačno obliko in sprejemljivo ceno. Za dosego tega cilja je bila edina rešitev v popolnoma drugačnem pristopu in poenostavitvi naloge. Tako so poiskali in odmislili odvečnosti in jih nadomestili s preprostimi rešitvami, kakršna je bila pomična zadnja klop.

Renault_52246_global_en

En motor, štiri barve, klima za doplačilo

V nasprotju z bogato in raznoliko ponudbo na trgu je bil twingo edinstven tudi v tem, da je bil na voljo v eni sami različici z enim samim motorjem (1,2 55 KM) in enim samim paketom notranje opreme z električno pomičnimi stekli in gumbi jabolčno zelene barve. Twingo je bil na voljo v štirih karoserijskih barvah, temno modri, koralno rdeči, koriandrovo zeleni in indijsko rumeni. Na seznamu dodatne opreme za doplačilo sta bili na voljo le platnena zložljiva streha in klimatska naprava.

Renault_52235_global_en

Na zunaj majhen, a znotraj prostoren in prilagodljiv

Twingo je imel enoprostorsko zasnovo. Kolesa so bila povsem na vogalih, na voljo je bila le ena velikost. Te lastnosti so omogočale optimalen izkoristek notranjega prostora. Twingo se je ob predstavitvi med malimi avtomobili postavljal z največjimi višino, širino in prostorom za kolena, kar je bila tudi zasluga nove vzdolžno pomične zadnje klopi. Vse štiri sedeže je bilo možno raztegniti in tako ustvariti zasilno ležišče za dva.

Renault_52239_global_en

"Na vas je, da si zamislite življenje s twingom!"

Ta oglaševalski slogan je spremljal tržno uvajanje twinga, kateremu so

nekateri dali vzdevek "žabec iz Billancourta". Ime je sinteza

besed "Twist", "Swing" in "Tango" in ponazarja neobičajno, dinamično in

privlačno obliko avtomobila, iz katerega sta sijala optimizem in veselje do življenja. Twingo je prinesel nov motiv za nakup, ljudje so ga izbrali zase in ne za vzbujanje pozornosti pri drugih.

Edinstven in privlačen značaj

Twingo ni bil kakšna pomanjšana različica Renaulta espace, ampak je imel prepoznaven lasten značaj. Zunanja oblika z zaobljenimi robovi nakazuje čvrstost, izrazit obraz vzbuja simpatije. Zasnova armaturne plošče je zagotovila odlično preglednost, njena oblika pa je skupek enostavnosti, funkcionalnosti (merilnik hitrosti na sredini) in humornosti, ki jo vnaša stikalo varnostnih utripalk z videzom rdečega klovnovskega nosu.

Renault_52241_global_en

Ključni datumi:



Marec 1993: pričetek prodaje Twinga, ki je bil prvič predstavljen nekaj mesecev prej na mednarodni avtomobilski razstavi v Parizu.



1994: S Twingom je nek Francoz prevozil 240.000 km po avstralskih prostranstvih in dokazal zanesljivost tega avtomobila, ki ni omejen zgolj na uporabo po mestnih ulicah. Na koncu potovanja je avto poslikal aboriginski umetnik.



1994: Začetek prodaje twinga Easy, ki ima ročni menjalnik s samodejno sklopko.



1996: Uvedba posebnih serij Twingo "Benetton" in "Twingo Matic" s samodejnim tristopenjskim menjalnikom. Poleg tega so moč motorja povečali za 5 KM na 60 KM.



1998: Prva obsežnejša oblikovna prenova Twinga z izboljšavami podvozja, sedežev, armaturne plošče, luči in prednjega odbijača. Uvedba posebne serije "Elite".



1999: Predstavitev najbolj razkošne različice twingo Initiale Paris.



2000: Uvedba motorja s 16 ventili, močjo 75 KM in sekvenčnim menjalnikom Quickshift.



2005: Posebna serija "Kiss Cool".



2007, 28. junij: Izdelava zadnjega primerka twinga 1 v Evropi potem, ko so izdelali in prodali 2.075.300 primerkov, njegova tržna kariera pa je trajala 14 let.



2012: twingo so v Kolumbiji izdelovali vse do leta 2012. V obdobju od 2005 do 2012 je twingo na kolumbijskem trgu dosegel precejšen uspeh saj so

skupno prodali več kot 100.000 primerkov. Twingo Tatoo je bila zadnja posebna serija modela twingo 1.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
FINANCE
Vlagatelj Maks
Predlogi za dividende, v zelenem pa le delnica Krke
Vlagatelj Maks
VLAGATELJ MAKS
Vlagatelj MaksVlagatelj Maks Predlogi za dividende, v zelenem pa le delnica Krke
FINANCE
Kako sem ugotovila, da mi ne dela daljinsko odčitavanje elektrike
Finance
ELEKTRIKA
Tanja Smrekar Kako sem ugotovila, da mi ne dela daljinsko odčitavanje elektrike 3

Kaos pred novim načinom obračunavanja elektrike: medtem ko na agenciji za energijo ne vidijo težav pri zaračunavanju elektrike po novem, elektrodistribucija opozarja, da je pri odčitavanju vse več motenj, ki jih ne morejo odpravljati sproti.

FINANCE
TOP Gradbeništvo
Ko se upokoji vodja gradnje
TOP Gradbeništvo
Maša Arko, Maja Koršič Potočnik
TOP GradbeništvoMaša Arko Ko se upokoji vodja gradnje

Kako naprej, ko velik gradbeni projekt trči ob javnonaročniški formalizem zaradi upokojitve odgovorne osebe, na trgu pa ni alternative?

FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.

FINANCE
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
FINANCE
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov
Finance
PREMAJHNA KONKURENCA IN VELIKI STROŠKI
Petra Sovdat Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 3

Do konca obratovalnega časa odlagališča je predviden strošek skoraj 300 milijonov evrov, pravi agencija za radioaktivne odpadke.

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)