Avto

Dostavniki se ponovno množijo na naših cestah

Prodaja dostavnih avtov zadnja tri leta ponovno oživlja, kupci kupujejo predvsem nove in takrat ko jih potrebujejo

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

28.11.2013 10:57
Čas branja: 1 min

Trg dostavnih vozil s pregrajenim tovornim delom se je leta 2009 pri nas zrušil; iz 8.374 vozil je upadel za 40 odstotkov na dobrih pet tisočakov. "Zadnji dve leti podjetja ponovno obnavljajo vozne parke, kupujejo predvsem nove dostavnike in so nekoliko bolj racionalna kot pred krizo," pravijo trgovci.

vw_caddy.20131128104732.jpg.s.600px.jpg

Letos 12-odstotna rast glede na 2009

Številke za prvo desetmesečje letos pravijo, da smo v Sloveniji registrirali 5.637 dostavnih vozil, kar je 12 odstotkov bolje kot v celem letu 2009. Prodaja zadnjih nekaj let raste po nekaj odstotkov na leto. Nekaj je tudi izvoza, različno glede na znamko, pravijo trgovci, a rast je realna. Volkswagnov trgovec, želel je ostati neimonovan, je zadovoljen s poslom, da je znamka pred dvema letoma znižala cene. "Volkswagni so le od deset do 15 odstotkov dražji od tekmecev, pred leti je bila razlika 30 odstotna, to je bilo preveč," pravi. Prodaja predvsem nove dostavnike, caddy furgon za dobrih 15 in transporter za okoli 23 tisočakov, po rabljenih kupci ne povprašujejo. Zanimivi so le rabljeni z nekaj ali nič kilometri, ki so zaradi izpolnjevanja planov trgovcev dobila tablice. "To so sicer novi avti, ki so nekaj cenejši," dodaja.

dostavnik_dostavno_vozilo.20131128104748.jpg.c.600px.jpg

Mlada podjetja težko do posojil

Podobno opažata Darko Horvat iz Avtomerkurja, trgovec Citroëna in Rok Pirc iz Summit Motorsa, predstavnik znamke Ford. Horvat dobro prodaja predvsem dostavnike s cenami med 15 in 17 tisoč evrov, gre za modela jumpy in jumper. Opaža pa, da mlada podjetja težko ali sploh ne morejo priti do posojil, zato se obrnejo na trg starejših rabljenih vozil. Pirc opaža, da podjetja danes kupijo dostavnik, ko ga potrebujejo. le redko so nakupi skoncentrirani pred novim letom, pred zaključkom bilanc. "Kupci so racionalni, a se še vedno radi odločijo za večji avto kot ga potrebujejo," kot posebnost navaja Pirc.

dostavniki_dostavna_voz_be.20131128104803.jpg.c.600px.jpg

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite + poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Nepremičnine
Nepremičnine Kakšen mora biti kakovosten servis kosilnice

Vključevati mora vse potrebne preglede in popravila kosilnice oziroma vrtnega traktorja ali riderja – opravite ga pri strokovnjaku.

FINANCE
IKT
Poslovanje v segmentu B2B je vse bolj digitalno - kako daleč smo v Sloveniji?
IKT
SPLETNO POSLOVANJE
IKTKlemen Koncilja Poslovanje v segmentu B2B je vse bolj digitalno - kako daleč smo v Sloveniji?

Slovenija je ob pospešku digitalizacije posla ostala zadaj, vsaj kar zadeva spletno poslovanje B2B. Še vedno se namreč ukvarjamo predvsem s CRM.

FINANCE
Transport in logistika
Črna luknja železniških naložb: vlagamo veliko, kdaj pridejo učinki?
Transport in logistika
Infrastruktura
Transport in logistikaNataša Koražija Črna luknja železniških naložb: vlagamo veliko, kdaj pridejo učinki? 1

Bi lahko prenovo železnic načrtovali bolj racionalno? Cene gradbenih del vrtoglavo naraščajo, projekti se vlečejo več let in se dražijo, učinki na potovalne hitrosti pa so skromni. Zakaj?

FINANCE
Okolje & energija
To so kandidati za energetske nagrade Financ 2024
Okolje & energija
Okolje & energijaNataša Koražija To so kandidati za energetske nagrade Financ 2024

Letošnje energetske nagrade Financ bomo podelili na konferenci Dnevi energetikov, ki bo 16. in 17. aprila.

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)
FINANCE
Manager
S presežnim denarjem od odpornosti do antifragilnosti
Manager
ManagerBoštjan Usenik S presežnim denarjem od odpornosti do antifragilnosti

Vodilni vsakega slovenskega podjetja bi sami zase morali vedeti, zakaj poslujejo tako, kot poslujejo, a se hkrati vprašati, ali je to tudi najboljša pot za podjetje dolgoročno. In naj cilj ne bo zgolj vzdrževanje odpornosti, temveč pridobivanje dolgoročne antifragilnosti podjetja na globalni ravni.

FINANCE
Manager
Slovenci in banke: lani najmanjša rast vlog gospodinjstev po letu 2013
Manager
VARČEVANJE
ManagerJurij Šimac Slovenci in banke: lani najmanjša rast vlog gospodinjstev po letu 2013

Neto vplačila v vzajemne sklade pa so se glede na predlanskim povečala za 60 odstotkov.

FINANCE
Manager
Bežanje pred politično, okostenelo in oholo Ljubljano
Manager
Frankloskop
ManagerPeter Frankl Bežanje pred politično, okostenelo in oholo Ljubljano

Če centralna oblast tako rada para to, kar šiva, in če je hkrati ne tako zelo redko ohola, politična in okostenela, je logično, da lokalni živelj želi izvesti nekakšen mehak in demokratičen »državni udar« oziroma ustanoviti bolj agilne pokrajine.

FINANCE
Prevozi
Stroji v vlogi prevoznikov, reševalcev in motilcev prešibkega omrežja
PRO
Prevozi
Prevozi
PrevoziRedakcija Prevozi Stroji v vlogi prevoznikov, reševalcev in motilcev prešibkega omrežja (PRO)

Transport poganjajo stroji, tovornjaki, dostavniki in drugi. V drugačnih konfiguracijah živijo življenje delavcev, denimo na poplavnih območjih Črne na Koroškem, ki smo jo obiskali sredi februarja.