Polestar je za Volvo skonstruiral strupeni model S60 in zdaj še V60. Oba sta pripravljena za prodajo po celem svetu, sprva pa bodo modro obarvane rakete na štirih kolesih videle Japonska, Kanada, Nizozemska, Švedska, Švica, Velika Britanija in ZDA, druga tržišča in končne številke proizvodnje pa bodo znane v naslednjem letu.
Volvo in Polestar sodelujeta že dve desetletji, predelovalec pa pri snovanju cestne različice uporabi svoje izkušnje iz motošporta. Avtomobil tako temelji na zadnji generaciji Volva S/V60 in označuje začetek razširjene Polestar proizvodnje modelne ponudbe.
Vrstni turbo šestvaljnik požene kri po žilah
Vročo limuzino S60 in karavana V60 poganja vrstni T6 3,0-litrski agregat z 257 kW (350 KM) pri 5700 vrtljajih in s postreže s 500 Nm navora pri 2800 vrtljajih. Motor je povezan s šeststopenjskim avtomatskim menjalnikom, opremljen je z "launch controlom" in Polestarovo haldex sklopko za štirikolesni pogon, s hripavo noto pa diha skozi 2,5-palčni nerjaveči jekleni izpušni sistem. Motor in menjalnik popeljeta Volvo S60/V60 od 0 − 100 km/h v 4,9 sekunde in do omejene najvišje hitrosti 250 km/h.
Trše vzemetenje, zmogljivejše zavore,...
Posodobitve ob tem vključujejo tudi prilagoditve za izboljšanje trdnosti podvozja, vzmeti so v primerjavi z običajnim S60 R-design trše za 80 odstotkov, zmogljivi so tudi amortizerji, vozilo pa se ponaša z 20-palčnimi Polestar kolesi. Spremembe je prestal tudi zavorni sistem. Ena izmed najpomembnejših so 371-mm ventilirani sprednji diski in šestbatne zavorne čeljusti Brembo, ki zagotavljajo visoko raven zavorne zmogljivosti. Na zunaj so spremembe vidne na sprednjem odbijaču, ki optimizira pretok zraka pod vozilo, kot tudi na novem zadnjem spojlerju in difuzorju, ki izboljšata potisno silo navzdol. Notranjost je prenovljena z novimi detajli, materiali in Polestar barvami na volanu, sedežih in drugje.