Tretja generacija Mazde3 je prodajno najpomembnejši model za Japonsko znamko, ker primarno nagovarja mlajše moške, so razvili spletno akcijo #furamposvoje. Bloger Roni Kordiš bo v desetdnevni odpravi povezoval družbena omrežja, avtomobilske navdušence in medije na drugačen način.
Pri Mazdi bodo izkoristili slovensko vpetost v splet
Avtomobilski trg ima po prepričanju mnogih čisto svoje zakonitosti, pri Mazdi pa so se temu uprli. Tako so analizirali trg in se odločili, da bodo razvili lokalno akcijo, kjer je glavnina sredstev namenjena spletni podpori. Glede na podatke, da kar 77-odstotkov Slovenk in Slovencev redno uporablja internet v povprečju kar 13 ur na teden, kar je krepko nad evropskim povprečjem, je bila odločitev po svoje logična. "Gre za prvi poskus lansiranja najpomembnejšega modela zgolj v spletnem okolju," je ob tem dejal Aleš Marguč iz Mazda Motors Slovenija.
Akcijo spremlja nagradna igra
Pri zasnovi akcije so iskali način za aktivacijo spletnih uporabnikov, o ustvarjanju povezave z blagovno znamko in lahko prenosljivih zgodb. "S pomočjo znane spletne osebnosti smo želeli razviti projekt, ki nam bo vse to omogočal. Roni Kordiš oz. Had je s svojimi sledilci kot ustvarjen za to vlogo," je še dodal Marguč. Akcijo tako spremlja nagradna igra, kjer Roni obiskuje nenavadne kraje, naravne pojave in izjemne ljudi, uporabniki pa v zameno za duhovite nagrade ugibajo dnevno destinacijo - to spodbuja vpletenost, ponuja zabavo in sili k širjenju.
Pri Mazdi se zavedajo, da ne prodajajo le modela, ampak filozofijo blagovne znamke. Marguč je še dodal, da so z akcijo #furamposvoje začeli ustvarjati pomembno ločnico med njimi in ostalimi blagovnimi znamkami.