Avto

Volkswagnova vlaganja večja od slovenskega proračuna

Nemški Volkswagen bo v naslednjih petih letih v avto posel vložil 84,2 milijarde evrov. Največji del sredstev bo šlo za nakup nepremičnin in opreme ter gradnjo tovarn.

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

23.11.2013 19:25
Čas branja: 1 min

Nemški avtomobilski gigant Volkswagen, trenutno največji avtomobilski proizvajalec v Evropi in tretji na svetu, bo tako letno za vlaganja v povprečju namenil 16,84 milijarde evrov. Za primerjavo, to je 75 odstotkov več od načrtovanih proračunskih odhodkov slovenske vlade za leto 2014.

Četrtina sredstev na Kitajsko

Za nakup nepremičnin in opreme ter gradnjo tovarn bo Volkswagen namenil tri četrtine oziroma 63,4 milijarde evrov. Največ denarja bo v letih med 2014 in 2018 vložil v Kitajsko, skupaj prek 18 milijard evrov, predvsem za posodobitev obstoječih in gradnjo novih tovarn. V razvoj pa bo nemški gigant vložil prek 19,5 milijarde evrov. »To je več od prvotnih načrtov, povečana vlaganja pa so potrebna za dosego ciljev o izpustih ogljikovega dioksida,«je za Reuters povedal prvi mož Skupine Volkswagen Martin Winterkorn.

Z vlaganji na prestol

Volkswagen želi do leta 2018 postati največji izdelovalec avtomobilov na svetu. V prvih treh četrtletjih letos je Skupina Volkswagen prodala 7,03 milijona vozil in se uvrstila na tretje mesto za General Motors (7,25 milijona) in Toyoto, ki je v tem obdobju izdelala 7,41 milijona vozil.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Namesto da bi vzel lizing za avtomobil, sem raje vložil v zeleno obveznico

Varna in donosna naložba je zelena obveznica, ki služi tudi za financiranje prehoda na trajnostno in nizkoogljično gospodarstvo

FINANCE
Topjob
Primerjava OECD za leto 2023: Golob nekoliko stisnil davčni primež
Topjob
OBDAVČITEV DELA
TopjobLana Dakić Primerjava OECD za leto 2023: Golob nekoliko stisnil davčni primež

Davčni primež je bil lani v državah OECD 34,8-odstoten, v Sloveniji pa 43,3-odstoten, kar je še vedno zelo visoko. Prav tako smo tik pod vrhom po prispevkih zaposlenih. Kako se primerjamo s tujino?

FINANCE
Kakšne so brezžične tehnologije v industrijskem okolju in kako se zaščititi pred napadi
PRO
Finance
Mladen Miković Kakšne so brezžične tehnologije v industrijskem okolju in kako se zaščititi pred napadi (PRO)

Na konferenci Pametna industrija bomo med drugim izvedeli, kakšne brezžične tehnologije v industrijskem okolju ima Cisco Systems in kako Smart Com povečuje odpornost organizacij pred kibernetskimi tveganji

FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.

FINANCE
International
Why the EU's New Migration Pact Matters
FINANCE
ESG
Zakaj je ESG tako visoko na agendi vodilnih
ESG
Kje smo pri ESG
ESGAna Ivančič Zakaj je ESG tako visoko na agendi vodilnih

Analiza: ESG prinaša večje dohodke, prihranke pri stroških, večji je delež motiviranih zaposlenih in večja je verodostojnost blagovne znamke.

FINANCE
Manager
Balon trga električnih vozil resno pušča
Manager
VZPONI IN PADCI
ManagerTilen Humar Balon trga električnih vozil resno pušča

Prodaja e-avtov se je po večletni rasti prvič znašla v rdečem. Delnice največjih proizvajalcev (še) ne gredo ravno za drobiž, so pa vredne že tudi dve tretjini manj kot še pred nekaj leti. Kako (ne)srečen epilog zgodbe elektrifikacije vozil se trenutno kaže? Čeprav revolucionarna vizija prvega človeka pešajoče Tesle napoveduje drugače, bo za vlagatelje bolj verjetno slabši kot za same uporabnike e-vozil, vrednotenja namreč kažejo, da prostora za nadaljevanje upadanja tečajev še ni zmanjkalo.