Avto

Tipično lep - novi Audi A3 kabriolet

Družina modelov A3 je bogatejša za novega člana - ob Azurni obali so predstavili novi kabriolet, ki na trg zapelje v začetku prihodnjega leta

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

21.11.2013 11:47
Čas branja: 2 min

Ker je vreme pri nas zelo kislo, temperature pa vse prej kot prijetne, se marsikomu kolca po krajih, kjer se toplina in sonce skorajda ne poslovita. Mednje sodi tudi francoska Azurna obala, kjer je ob turkiznem morju še moč opaziti kopalce in kopalke in kjer še kar vladajo pravi pogoji za topless. Tudi za avtomobilski, česar se zavedajo pri Audiju - med Nico in Monacom so na cesti predstavili A3 kabriolet.

audi a3 cabriolet 2

V dolžino precej zrasel in hkrati izgubil na teži

Družina modelov A3 je tako bogatejša za novega člana, ta na zunaj ne skriva svojih sorodstvenih vezi z ostalimi. Tako uporablja krajšo medosno razdaljo trivratnega A3 ter zadek limuzinskega A3. Od obstoječih modelov ga še najbolj očitno loči zložljiva platnena streha. Slednja se zloži v 18 sekundah, kar lahko opravimo kar med vožnjo vse do hitrosti 50 km/h.

audi a 3 cabriolet

Glede na predhodnika je novinec zrasel za skoraj 20 centimetrov in se razpotegnil na 4,42 metra, zgrajen je na prilagodljivi platformi MQB. Za približno dva centimetra daljša je medosna razdalja (2,6 metra), v širino pa je prav tako pridobil dva centimetra (1,79 metra). Kljub temu je novi A3 kabriolet lažji od predhodnika za 60 kg, tehtnica mu pokaže 1.345 kg. K temu pripomore uporaba aluminija in jekla, lažji so tudi motorji in karoserija.

audi a3 cabriolet 1

Po potrebi kabriolet za štiri

Prvi kupci se bodo z novim kabrioletom iz Ingolstadta - nastajal bo sicer v madžarskem mestu Győr - popeljali v začetku prihodnjega leta, osnovna različica z 1.4 TFSI motorjem bo v Nemčiji stala dobrih 30 tisoč evrov. V avtu se bo še najbolje počutil par, vendar pa je na zadnjih sedežih dovolj prostora še za dva. Slednja bosta sicer precej utesnjena, ob bolj nazaj pomaknjenih prednjih sedežih pa se prostor skrči za dva otroka. Opcijsko je pri osnovni opremi na voljo tudi protivetrna zaščita - ko je postavljena, zadaj ni več prostora za potnike.

audi a3 cabriolet 5

audi a3 cabriolet 6

S prtljažnim prostorom je v kabrioletih vedno križ, a vendar se A3 tukaj dobro izkaže. S postavljeno streho lahko vanj spravimo 320 litrov, ob zloženi strehi pa se prostor skrči na 275 litrov - na prvi pogled malo, vendar povsem dovolj, saj zadostuje za dva kovčka in še nekaj prtljage. S podrto zadnjo klopjo se prostor poveča vse do 680 litrov.

V notranjosti večjih sprememb glede na druge modele ni, po želji bodo na voljo tudi LED žarometi. V hladnejšem vremenu vam bo prav prišel ogrevan zrak, ki vam ga reže vpihujejo v predel vratu.

Sprva na voljo trije motorji

Audi A3 kabriolet si bo sprva moč omisliti z dvema bencinskima in enim dizelskim motorjem, vsi pa dosegajo Euro 6 norme in porabijo okoli 13 odstotkov manj goriva kot starejše različice. Motorji so opremljeni s šeststopenjskim ročnim menjalnikom ali sedemstopenjskim S-tronicom, pozneje bo na voljo tudi štirikolesni pogon.

audi a3 cabriolet 4

Na dnu ponudbe je 1.4 TFSI s 103 kW (140 KM), 250 Nm navora pa doseže med 1,500-3,500 vrtljaji v minuti. S tem motorjem A3 kabriolet od 0-100 km/h pospeši v 9,1 sekunde ter doseže najvišjo hitrost 218 km/h, ponaša pa se s funkcijo Cylinder-on-demand, ki po potrebi izklaplja dva valja ter tako dodatno varčuje z gorivom. Kmalu bo na voljo tudi šibkejša različica z 92 kW (125 KM).

Najmočnejši trenutno je 1.8 TFSI motor, ki zmore 132 kW (180 KM), 250 Nm navora pa razvije med 1,250-5,000 vrtljaji v minuti. Za pospeše od 0-100 km/h zadostuje 7,8 sekunde, najvišja hitrost znaša 242 km/h.

Tudi 2.0 TDI je nekoliko prenovljen, zmore 110 kW (150 KM) ter 340 Nm navora med 1,750-3,000 vrtljaji v minuti. S tem motorjem bo A3 cabriolet stotico dosegel v 8,9 sekunde, najvišja hitrost pa bo znašala 224 km/h. Pozneje bo sledil 1.6 TDI motor z 81 kW (110 KM) ter 2.0 TDI s 135 kW (184 KM).

audi a3 cabriolet 3

audi a3 cabriolet 7

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite + poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Nepremičnine
Nepremičnine Kakšen mora biti kakovosten servis kosilnice

Vključevati mora vse potrebne preglede in popravila kosilnice oziroma vrtnega traktorja ali riderja – opravite ga pri strokovnjaku.

FINANCE
IKT
Poslovanje v segmentu B2B je vse bolj digitalno - kako daleč smo v Sloveniji?
IKT
SPLETNO POSLOVANJE
IKTKlemen Koncilja Poslovanje v segmentu B2B je vse bolj digitalno - kako daleč smo v Sloveniji?

Slovenija je ob pospešku digitalizacije posla ostala zadaj, vsaj kar zadeva spletno poslovanje B2B. Še vedno se namreč ukvarjamo predvsem s CRM.

FINANCE
Transport in logistika
Črna luknja železniških naložb: vlagamo veliko, kdaj pridejo učinki?
Transport in logistika
Infrastruktura
Transport in logistikaNataša Koražija Črna luknja železniških naložb: vlagamo veliko, kdaj pridejo učinki? 1

Bi lahko prenovo železnic načrtovali bolj racionalno? Cene gradbenih del vrtoglavo naraščajo, projekti se vlečejo več let in se dražijo, učinki na potovalne hitrosti pa so skromni. Zakaj?

FINANCE
Okolje & energija
To so kandidati za energetske nagrade Financ 2024
Okolje & energija
Okolje & energijaNataša Koražija To so kandidati za energetske nagrade Financ 2024

Letošnje energetske nagrade Financ bomo podelili na konferenci Dnevi energetikov, ki bo 16. in 17. aprila.

FINANCE
Manager
S presežnim denarjem od odpornosti do antifragilnosti
Manager
ManagerBoštjan Usenik S presežnim denarjem od odpornosti do antifragilnosti

Vodilni vsakega slovenskega podjetja bi sami zase morali vedeti, zakaj poslujejo tako, kot poslujejo, a se hkrati vprašati, ali je to tudi najboljša pot za podjetje dolgoročno. In naj cilj ne bo zgolj vzdrževanje odpornosti, temveč pridobivanje dolgoročne antifragilnosti podjetja na globalni ravni.

FINANCE
Manager
Slovenci in banke: lani najmanjša rast vlog gospodinjstev po letu 2013
Manager
VARČEVANJE
ManagerJurij Šimac Slovenci in banke: lani najmanjša rast vlog gospodinjstev po letu 2013

Neto vplačila v vzajemne sklade pa so se glede na predlanskim povečala za 60 odstotkov.

FINANCE
Manager
Bežanje pred politično, okostenelo in oholo Ljubljano
Manager
Frankloskop
ManagerPeter Frankl Bežanje pred politično, okostenelo in oholo Ljubljano

Če centralna oblast tako rada para to, kar šiva, in če je hkrati ne tako zelo redko ohola, politična in okostenela, je logično, da lokalni živelj želi izvesti nekakšen mehak in demokratičen »državni udar« oziroma ustanoviti bolj agilne pokrajine.