Ker je vreme pri nas zelo kislo, temperature pa vse prej kot prijetne, se marsikomu kolca po krajih, kjer se toplina in sonce skorajda ne poslovita. Mednje sodi tudi francoska Azurna obala, kjer je ob turkiznem morju še moč opaziti kopalce in kopalke in kjer še kar vladajo pravi pogoji za topless. Tudi za avtomobilski, česar se zavedajo pri Audiju - med Nico in Monacom so na cesti predstavili A3 kabriolet.
V dolžino precej zrasel in hkrati izgubil na teži
Družina modelov A3 je tako bogatejša za novega člana, ta na zunaj ne skriva svojih sorodstvenih vezi z ostalimi. Tako uporablja krajšo medosno razdaljo trivratnega A3 ter zadek limuzinskega A3. Od obstoječih modelov ga še najbolj očitno loči zložljiva platnena streha. Slednja se zloži v 18 sekundah, kar lahko opravimo kar med vožnjo vse do hitrosti 50 km/h.
Glede na predhodnika je novinec zrasel za skoraj 20 centimetrov in se razpotegnil na 4,42 metra, zgrajen je na prilagodljivi platformi MQB. Za približno dva centimetra daljša je medosna razdalja (2,6 metra), v širino pa je prav tako pridobil dva centimetra (1,79 metra). Kljub temu je novi A3 kabriolet lažji od predhodnika za 60 kg, tehtnica mu pokaže 1.345 kg. K temu pripomore uporaba aluminija in jekla, lažji so tudi motorji in karoserija.
Po potrebi kabriolet za štiri
Prvi kupci se bodo z novim kabrioletom iz Ingolstadta - nastajal bo sicer v madžarskem mestu Győr - popeljali v začetku prihodnjega leta, osnovna različica z 1.4 TFSI motorjem bo v Nemčiji stala dobrih 30 tisoč evrov. V avtu se bo še najbolje počutil par, vendar pa je na zadnjih sedežih dovolj prostora še za dva. Slednja bosta sicer precej utesnjena, ob bolj nazaj pomaknjenih prednjih sedežih pa se prostor skrči za dva otroka. Opcijsko je pri osnovni opremi na voljo tudi protivetrna zaščita - ko je postavljena, zadaj ni več prostora za potnike.
S prtljažnim prostorom je v kabrioletih vedno križ, a vendar se A3 tukaj dobro izkaže. S postavljeno streho lahko vanj spravimo 320 litrov, ob zloženi strehi pa se prostor skrči na 275 litrov - na prvi pogled malo, vendar povsem dovolj, saj zadostuje za dva kovčka in še nekaj prtljage. S podrto zadnjo klopjo se prostor poveča vse do 680 litrov.
V notranjosti večjih sprememb glede na druge modele ni, po želji bodo na voljo tudi LED žarometi. V hladnejšem vremenu vam bo prav prišel ogrevan zrak, ki vam ga reže vpihujejo v predel vratu.
Sprva na voljo trije motorji
Audi A3 kabriolet si bo sprva moč omisliti z dvema bencinskima in enim dizelskim motorjem, vsi pa dosegajo Euro 6 norme in porabijo okoli 13 odstotkov manj goriva kot starejše različice. Motorji so opremljeni s šeststopenjskim ročnim menjalnikom ali sedemstopenjskim S-tronicom, pozneje bo na voljo tudi štirikolesni pogon.
Na dnu ponudbe je 1.4 TFSI s 103 kW (140 KM), 250 Nm navora pa doseže med 1,500-3,500 vrtljaji v minuti. S tem motorjem A3 kabriolet od 0-100 km/h pospeši v 9,1 sekunde ter doseže najvišjo hitrost 218 km/h, ponaša pa se s funkcijo Cylinder-on-demand, ki po potrebi izklaplja dva valja ter tako dodatno varčuje z gorivom. Kmalu bo na voljo tudi šibkejša različica z 92 kW (125 KM).
Najmočnejši trenutno je 1.8 TFSI motor, ki zmore 132 kW (180 KM), 250 Nm navora pa razvije med 1,250-5,000 vrtljaji v minuti. Za pospeše od 0-100 km/h zadostuje 7,8 sekunde, najvišja hitrost znaša 242 km/h.
Tudi 2.0 TDI je nekoliko prenovljen, zmore 110 kW (150 KM) ter 340 Nm navora med 1,750-3,000 vrtljaji v minuti. S tem motorjem bo A3 cabriolet stotico dosegel v 8,9 sekunde, najvišja hitrost pa bo znašala 224 km/h. Pozneje bo sledil 1.6 TDI motor z 81 kW (110 KM) ter 2.0 TDI s 135 kW (184 KM).