Z lexusom CT200h je ta japonska znamka leta 2011 vstopila na trg kompaktnih prestižnih avtov. "Ta razred veliko obeta," so napovedovali pri Lexusu in njegovih tekmecih, a model CT200h ni dosegel visokih številk. Od pomladi 2011 je našel 41 tisoč kupcev, od tega 25 odstotkov v Evropi. V tem času se je bolj namnožil še enkrat dražji luksuzni terenec RX.
Okrepili so mu značaj
Je bila kriva neopaznost, morda premalo izrazit značaj? Morda, pravijo pri Lexusu, zato malemu, kar je ob 4,32 metrih dolžine sicer sila relativno, namenjajo hišni videz s tridimenzionalno in zelo poudarjeno prednjo masko. Z njo lexus z novimi modeli vstopa iz ozadja, z željo po večji prepoznavnosti in prodaji seveda.
Dodelali potniško kabino,...
Poleg prednjega so oblikovalci delno spremenili tudi zadnji del (luči in odbijač), predvsem pa so se lotili potniške kabine in tehnike. Na vrhu sredinske konzole se je znašel 4,2 palčni informacijski zaslon z novim vmesnikom, več funkcijami in bolj uporabnimi funkcijami. Nove so še prevleke iz usnja ali blaga ter zvočniki iz naravnega materiala - bambusa, ki so prvi tovrstni v avtomobilih.
...in še tehniko
Ključne spremembe pa so tehnične narave. Inženirji so izboljšali delovanje motorjev (električnega in bencinskega - skupaj imata sto kilovativ moči) ter menjalnika, zmanjšali so porabo goriva na 3,5 litra (v eko načinu), emisije ogljikovega dioksida pa na 82 gramov na kilometer. Dodelan menjalnik omogoča bolj zvezno pospeševanje, boljša izolacija manj hrupa. "Ta je sedaj skoraj na ravni večjega lexusa GS," pravijo pri Lexusu. Poleg tega so inženirji še učvrstili karoserijo in s tem prav tako izboljšali udobje in zmanjšali hrup.