Nissan je letos aprila predstavil karizmatičnega juka, ki je kot prvi v Evropi na prednji maski, zadku, notranjih pragovih, sedežih, armaturki in še kje nosi logotipe "nismo". A Japoncem kot da to ni bilo dovolj, zdaj so pripravili še bolj zmogljivo različico juka nismo in mu pritaknili oznako RS - v prodajne salone zapelje prihodnjo pomlad.
Dodatno začinjeni juke nismo RS sicer poganja isti 1,6-litrski turbobencinar, ki ga najdemo v "civilnih" jukih in juku nismo, vendar pa v različici RS s pogonom na prednji kolesni par postreže s 160 kW (215) ter 285 Nm navora pri 3,600-4,800 vrtljajih v minuti. Štirikolesno gnanemu RS pogon in brezstopenjski menjalink CVT odškrbneta tri kW, tako ima 157 kW (211 KM) ter 249 Nm navora med 2,400-6,000 vrtljaji. Inženirji so ob tem povedali, da bodo vozniki čutili razliko v pospeševanju, predvsem pri modelih z ročnim šeststopenjskim menjalnikom - ta je drugačen kot pri juke nismu.
Dodatno moč so dobili z optimiziranjem motorne elektronike ter z novim izpušnim sistemom z večjim premerom cevi. Na zunaj ima nismo RS rahlo spremenjen sprednji odbijač in masko, krasijo pa ga 18-palčna platišča. Večje so tudi zavore, diski so hlajeni tudi zadaj, zmogljivejše so tudi zavorne ploščice.