Po električnem modelu e-up! Je Volkswagen pripravil novo različico mestnega malčka - twin-up! Slednjega poganja dizelsko-električni hibridni sklop, s katerim bi za evro in pol naredili sto kilometrov, brez postanka na črpalki pa bi s polnimi baterijami in rezervoarjem lahko zdržali približno 900 kilometrov.
Samega 0,8-litrskega turbodizelskega dvovaljnika niso spreminjali, tako zmore 35 kW (48 KM), inženirji pa so zaradi večje teže povečali moč elektromotorja iz 20 kW (27 KM) na 27 kW (37 KM). Skupna sistemska moč tako znaša 62 kW (85 KM) in postreže z 215 Nm navora, prednjemu kolesnemu paru pa ukazuje sedemstopenjski DSG menjalnik. Po vsej verjetnosti bo twin-up! na trg prišel čez dve leti, stal naj bi toliko kot e-up!, torej 26 tisočakov.
VW twin-up! doseže hitrost 60 km/h v 8,8 sekunde, do stotice prileze v 15,5 sekunde, najvišja hitrost pa znaša 140 km/h. Rezultat je slabši kot pri modelu XL1, ki hitrost 100 km/h doseže v 11,9 sekunde, števec pa se ustavi pri 160 km/h. Najvišjo hitrost twin-up! doseže v hibridnem načinu, ko delujeta oba pogonska agregata, avtomobil pa sicer lahko za pogon uporablja zgolj dizelski ali elektromotor. Zgolj s pomočjo tega lahko naredi 50 kilometrov, enako kot XL1.
Volkswagen twin-up! je sicer za 410 kilogramov težji od modela XL1, ki tehta okoli 800 kilogramov, za četrt tone pa je težji tudi običajno gnanega modela up! Za pogon „bajska" tudi zato skrbi bolj zmogljiv električni motor, ki se napaja prek večjih baterij - kapaciteta 8,6 kWh -, tudi rezervoar za gorivo je večji in pogoltne 33 litrov dizla. V notranjosti so se oblikovalci znebili vseh gumbov, instrumentna plošča je tako povsem digitalna.