Pred sedmimi leti je Nissan predstavil model qashqai, urbani križanec pa je postal njihov najbolje prodajan model v Evropi. Zdaj je prišel čas za naslednika, ki so ga malo po tretji uri le razgrnili nestrpni javnosti. Nissanovce je uspeh prve generacije najbrž nekoliko presenetil, v novinca pa zdaj bolj pogumno polagajo velike upe. Druga generacija je očem prijetna, nastala pa je na prilagodljivi platofrmi CMF, ki jo uporablja tudi Renault.
Oblikovalcem je pri snovanju novega qashqaija služila študija hi-cross, na ogled postavljena na lanskem ženevskem avtomobilskem salonu. Tehnični podatki kažejo, da je novi križanec za skoraj pet centimetrov zrasel v dolžino, nekoliko je shujšal, postal prostornejši, ponaša pa se s številnimi novimi tehnologijami. Vozniku bo tako na voljo sistem za opozarjanje pred nenamerno menjavo voznega pasu, sistem za preprečevanje trkov, sistem za prepoznavanje prometnih znakov, sistem za opozarjanje na vozila v mrtvem kotu, sistem za zaznavanje premikajočih se objektov za vozilom, štiri kamere za pogled okrog vozila s prikazom na zaslonu, med drugim bodo na voljo tudi LED žarometi in multimedijski sistem.
Novi qashqai bo imel sprva štiri motorje, dva bencinska in dva dizelska. Pod motornim pokrovom bosta tako bencinarja 1.2 DIG-T s 85 kW (116 KM) in 1.6 DIG-T s 110 kW (150 KM) ter 1,5 dCi z 81 kW (110 KM) in 1,6 dCi s 96 kW (131 KM). Po želji bo imelo vozilo dvo- ali štirikolesni pogon, v drugem letu prodaje prihaja tudi hibridna različica.