Avto

Hondin 'šparovček' učinkovit tudi v terenskem CR-V

Pri Hondi so razširili motorno ponudbo pri srednje velikem terencu CR-V, prednji kolesni par po novem poganja tudi lahek, dovolj zmogljiv in varčen 1,6-litrski turbodizel. Zanj želijo slabih 25 tisočakov

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

07.11.2013 15:51
Čas branja: 3 min

Dolgo je že tega, kar so bila terenska vozila oglata, majhna in s kratko medosno razdaljo, tudi zato utesnjena ter neudobna, požrešna, zadek pa so krasila vstran odirajoča se vrata z rezervnim kolesom. Sodobni terenci so njihovo pravo nasprotje, med njimi pa je tudi Hondin CR-V, 4,57 metra dolgo vsestransko vozilo, ki se uvršča med srednje velika SUV vozila. To pa je razred, ki je v Evropi kljub krizi stabilen in drži okoli 50-odstotni delež med vsemi terenci.

IMG_6371

Dizel s 120 "konji" in prednjim pogonom

Kupci v tem razredu večinoma posegajo po dizelskih motorjih, pretežno sicer kupujejo vozila s štirikolesnim pogonom, a vse bolj in bolj se krepi delež dizelskih vozil z le prednjim pogonom. To so opazili tudi pri Hondi in za njihovega paradnega konja v tem segmentu pripravili 1,6-litrski i-DTEC motor z 88 kW (120 KM), ki jih sodeže pri 4000 vrtljajih. Motor v kombinaciji s šeststopenjskim ročnim menjalnikom ponuja 300 Nm navora pri 2000 vrtljajih v minuti, CR-V do stotice pospeši v 11,2 sekunde ter doseže najvišjo hitrost 182 km/h.

IMG_6381

Ugodna poraba za velik in prostoren avto

Med slovensko predstavitvijo vozila je bilo najbolj vroče vprašanje, koliko je okoli 1.700 kg težko vozilo s tem motorjem lahko varčno in zmogljivo. Preizkus za volanom je pokazal, da so se inženirji zares potrudili. Terenec ponuja za vsak dan povsem spodobne zmogljivosti, pospeševanje je tekoče, dovoljene hitrosti dosežemo lahkotno, brez kakšnega oklevanja. Prožnost motorja omogoča tudi lenarjenje s prestavno ročico, avto se tudi sicer zelo lepo pelje. Lep pa je bil tudi pogled na povprečno porabo. Potovalni računalnik je kazal povprečno porabo 5,5 litra na sto kilometrov, kar je resda slab liter več od deklarirane, a vseeno zelo dobro.

CR-V z 1,6 i-DTEC motorjem ni kaj prida žejen

Krajši pogovor s tehničnim osebjem je razkril, da avto na avtocesti ob priganjanju povprečno porabi malo manj kot sedem litrov, pri običajni vožnji v naseljih, med njimi ter po podeželju - kar so bolj pogoste poti med kupci takšnih vozil - pa se spusti na dobre štiri litre. Honda je tako z uvedbo 1,6-litrskega i-DTEC motorja združila udobje in varnost SUV vozila z zmogljivostjo in varčnostjo vozila C ali D segmenta.

IMG_6334

Motor sicer izpolnjuje Euro 5 normo, v zrak pa spusti 119 g/km škodljivih emisij. Pri Hondi so se pohvalili, da gre za najlažji dizelski motor v razredu, glede na večjega dizla je pogonski sklop 116 kg lažji, vozilo pa je rahlo prilagojeno manjši masi vozila. Tako imajo zavore manjše kolute, povečan premer stabilizatorja izboljša odzivnost vozila, prilagojene so vzmeti in blažilniki, povečana je togost prečnega vodila.

Nov motor bo okrepil delež 2WD modelov

Obogatitev motorne ponudbe bi lahko še nekoliko dvignila prodajne številke Honde CR-V pri nas. Letos so sicer prodali 181 vozil, le vsak peti kupec je posegel po bencinskem motorju - slednje večinoma kupujejo lojalni kupci, torej tisti, ki so si že prej lastili CR-V z bencinskim motorjem. Do zdaj je močno prevladoval štirikolesni pogon - izpeljanka z 2,2 i-DTEC motorjem je namreč na voljo zgolj z njim. Tehnično osebje je pojasnilo, da bo štirikolesni pogon z novim motorjem kupcem na voljo prihodnje leto, različica z avtomatskim menjalnikom pa se bo na trgu pojavila proti koncu življenjske dobe tega vozila. Najnovejša kombinaciji naj bi sicer pomenila 30-odstotno prodajo v Sloveniji, delež 2WD različic pa se bo z novim motorjem okrepil do ene četrtine.

IMG_6367

Trije paketi opreme, vstopna različica za 24.990 evrov

Družinsko prostorna (prtljažnik ponuja 589 litrov prostornine, s podrto zadnjo klopjo pa 1.146 litrov), udobna in dobro opremljena Honda CR-V je slovenskim kupcem na voljo za 24.990 evrov. Oprema Comfort ima vse, kar voznik potrebuje, med drugim vsebuje nadzor pri spustu, sistem za pomoč pri speljevanju v klanec, dvopodročno samodejno klimatsko napravo, tempomat, ogrevana ogledala, 17-palčna platišča,... 1.500 evrov dražji (26.490 evrov) pa je paket Elegance. Ta po mnenju zastopnika AC-mobil ponuja optimalno razmerje med opremo in ceno, vključen je denimo multifunkcijski volan, parkirni senzorji spredaj in zadaj, senzorja za dež in luči, meglenki, sistem za prostoročno telefoniranje,... Na vrhu ponudbe je Lifestyle, ki da avtu premijsko podobo, stane pa 28.990 evrov. Potnike razvaja z usnjem in alkantaro, sedeži so ogrevani, osvetlitev ambientalna, zadnja stekla so zatemnjena, na strehi so strešne sani, luči so biksenonske in svetijo tudi v ovinek.

IMG_6339

Če ne rabite 4WD, lahko prihranite

Če vam za štirikolesni pogon ni mar in ste ob tem pristaš dizelskih motorjev, vam CR-V zdaj ponuja možnost izbire. Ta vam v različici Comfort prihrani 2.500 evrov, v različici Elegance pa celo štiri tisočake. Najcenejši je sicer 2,0-litrski bencinski CR-V s ceno 20.900 evrov in opremo Comfort, na vrhu ponudbe pa je 2,2-litrski i-DTEC z avtomatskim menjalnikom in opremo Executive za 40.150 evrov. Štirikolesni pogon pri bencinskem motorju pri Hondi sicer cenijo na najmanj tri tisoč evrov, avtomatski menjalnik pa na okoli 1.500 evrov.

IMG_6375

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Kako brez stresa do sončne elektrarne?

Ste vlogo za postavitev in priklop vaše sončne elektrarne že oddali in morda celo tudi pridobili soglasje? Ali pa o samooskrbi z...

Preberite tudi:

12.04.2013
03.06.2013
FINANCE
Manager
Na Mars in nazaj: znanost, denar in politika v ozadju Nasine misije MSR
Manager
Vesolje
ManagerWorldcrunch / TCE Na Mars in nazaj: znanost, denar in politika v ozadju Nasine misije MSR

Pri ameriški vesoljski agenciji pripravljajo misijo, v okviru katere bi na Zemljo pripeljali vzorce snovi s površja Marsa. A nekateri znanstveniki se sprašujejo, ali je to res pametna naložba.

FINANCE
Manager
Vse več proizvajalcev televizorjev stavi na mini LED za najboljšo sliko
Manager
Tehnologija
ManagerMatjaž Ropret Vse več proizvajalcev televizorjev stavi na mini LED za najboljšo sliko

Pogledali smo paradne modele iz Samsunga, Philipsa in Sonyja, ki je pred dnevi razkril svoje novosti na tem področju in precej presenetil.

FINANCE
Manager
Pismo iz Sarajeva: O aprilu, Titu in Zdravku Čoliću
Manager
iz prestolnic
ManagerVildana Selimbegović Pismo iz Sarajeva: O aprilu, Titu in Zdravku Čoliću

Na začetku aprila smo se spominjali odpora v devetdesetih letih, obdobja, v katerem je umrlo 11.541 prebivalcev kotline.

FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.

FINANCE
Transport in logistika
Igra prestolov na potniškem centru
Transport in logistika
Infrastruktura
Transport in logistikaNataša Koražija Igra prestolov na potniškem centru

Jutri bodo na DRSI odpirali ponudbe na ponovljenem razpisu za glavni del železniške postaje v Ljubljani. Kakšna bo igra železniškega gradbinca?

FINANCE
Vlagatelj Maks
Nvidia za začetnike: zakaj je to najbolj vroča delnica na svetu
Vlagatelj Maks
VLAGATELJ MAKS
Vlagatelj MaksVlagatelj Maks Nvidia za začetnike: zakaj je to najbolj vroča delnica na svetu

Veliko se govori o Nvidi, marsikdo pa se sprašuje, zakaj

FINANCE
Avto
Na elektriko tudi najbolj robusten mercedes-benz in s ceno, primerljivo z dizlom
Avto
AvtoJure Šujica Na elektriko tudi najbolj robusten mercedes-benz in s ceno, primerljivo z dizlom 4

Vozilu primeren bo tudi baterijski sklop z zmogljivostjo 116 kilovatnih ur.

FINANCE
Slovenija na napačni poti
Finance
RAZVOJ
Simona Toplak Slovenija na napačni poti 5

Je Umarjevo poročilo o razvoju Slovenije 2024 dovolj glasen alarm za politiko, pa tudi za gospodarstvo?