Audi A3 sedan je za 15 centimetrov daljši in precej bolj skladen od petvratnega A3 sportback. Dodatni centimetri in obline stanejo dodatnega tisočaka oziroma najmanj 24.640 evrov.
Kam sodi A3 sedan
Kaj bi radi povedali s kompaktno prestižno limuzino? Poenostavljeno, to kar štirivratni ford focus, volkswagen jetta in opel astra sedan pomenita med običajnimi - množičnimi znamkami, takšno mesto med prestižnimi znamkami enake velikosti zaseda audi A3 sedan.
Raztegnjen do mer prve generacija audija A4
Novinec je dolg 4,46 metra oziroma približno toliko kot prva generacija audija A4 iz razreda višje. A3 sedan stavi predvsem na tehniko, obliko, vozne lastnosti in v manjši meri tudi na prostornost. Od neposrednega tekmeca, sicer bolj kupejevsko zasnovane limuzine mercedes-benza CLA, je prostornejši na zadnji klopi. A vseeno ne gre za prostornost kot jo dobimo v škodi rapid in octavii. Višjerasli potniki bodo zadaj upogibali glave, to jim v A3 sportbacku ni potrebno delati.
Več litrov, slabša dostopnost prtljažnika
Prtljažnik, ta je zaradi zasnove težje dostopen, ponuja 425 litrov prostora oziroma 45 več od petvratnega audija A3 in 35 manj od mercedes-benza CLA. Od slednjega je manj drzen, kar ni nujno napaka. A3 sedan je brez dvoma zelo skladen, kar ni pogosta lastnost majhnih limuzinic, predvsem pa je od tekmecev za 11 do 12 odstotkov cenejši.
Cene od slabih 25 do dobrih 36 tisočakov
Za bencinski 1,4 TFSI s 92 kilovati ali dizelski 1,6 TDI s 77 kilovati boste pri nas odšteli 24.640 evrov. Popusta ni, le velik prihranek pri nakupu paketa opreme comfort. Bencinar 1.4 TFSI s 103 kilovati in samodejnim izklapljanjem dveh valjev stane 26.680 evrov, najmočnejši bencinar 1.8 TFSI s 132 kilovati in opremo attraction najmanj 31.700 oziroma največ 36.400 evrov (s samodejnim menjalnikom z dvema sklopkama, štirikolesnim pogonom quattro in opremo ambition). Močnejši 2.0 TDI s 110 kilovati stane najmanj 28.200 evrov.
Na vrhu S3 sedan z 220 kilovati
Vrh ponudbe bo pomenil S3 sedan z dvolitrskim turbom, samodejnim menjalnikom z dvema sklopkama, serijskim štirikolesnim pogonom, močjo 220 kilovatov in pospeškom do stotice v 4,8 sekunde. Na trgu bo v prihodnjem letu.
Audi z najbolj seksi zadnjim delom bo prihodnje leto pri nas našel sto kupcev, so prepričani pri Porscheju Slovenija.