Avto

Skupna hrbtenica volkswagnov že prinaša prihranke

Do konca prihodnjega leta že za milijardo evrov prihrankov, dobiček bo presegel lanskih 11,5 milijarde evrov

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

03.11.2013 09:45
Čas branja: 1 min

"Prihranki že dosegamo, do konca prihodnjega leta bomo s skupno osnovo prihranili milijardo evrov," je za Reuters povedal član uprave Volkswagna odgovoren za Finance Hans Dieter Poetsch.

S prihranki bodo zmanjšali izgube tečajnih nihanj

VW-modularna.1383468684.jpg.c.600px.jpg
Prilagodljiva oziroma modularna osnova bo v prihodnje nosila karoserije 40 avtomobilov Skupine Volkswagen.

O višini prihrankov, ki so jih do sedaj dosegli z novo zasnovo, Poetsch ni govoril. Poudaril pa je, da bodo pomembni pri zmanjševanju izgub zaradi tečajnih nihanj, te naj bi se v letošnjem letu povečale. Poetsch je za Reuters še napovedal, do bo Volkswagen v prihodnjem letu presegel rekorden poslovni rezultat - 11,5 milijarde evrov operativnega dobička iz leta 2012. V tretjem četrtletju letos je Skupina Volkswagen dosegla 2,78 milijarde evra čistega dobička, petino več kot v tretjem četrtletju lani. V prvih devetih mesecih letos je proizvajalec prodal 7,03 milijona avtomobilov, General Motors jih je prodal 7,25 , Toyota pa 7,5 milijona.

Pomen prilagodljive osnove

Volkswagen je razvoj skupne osnove MQB (modular querbaukasten oziroma modularna skupna osnova) začel leta 2007, prvič pa se je pojavila pri aktualnem audiju A3. Danes so na njen izdelani še volkswagen golf, škoda octavia (ta ima za šest centimetrov daljše medosje) in seat leon. V prihodnosti, leta 2016, pa bo Volkswagen na skupni osnovi izdelal kar 40 avtomobilov različnih znamk in velikosti. Njena prilagodljivost bo omogočala razvoj večjih vozil, denimo volkswagna passata in audija A4.

Prihranki pri stroških, teži in času

Modularna osnova je prinesla nižje stroške izdelave, do 40 kilogramov zmanjšano težo in zmožnost izdelave na istem tekočem traku ne glede na izvedbo osnove. Pri osnovi gre za hrbtenico avtomobila, podvozje z vsemi deli, kateremu je moč z zelo majhnimi spremembami prilagajati razdaljo med kolesi. Fiksen je le del osnove med kabino in prednjima kolesoma, vsi ostali deli pa so prilagodljivi.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite + poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Nepremičnine
Nepremičnine Kakšen mora biti kakovosten servis kosilnice

Vključevati mora vse potrebne preglede in popravila kosilnice oziroma vrtnega traktorja ali riderja – opravite ga pri strokovnjaku.

FINANCE
Transport in logistika
Črna luknja železniških naložb: vlagamo veliko, kdaj pridejo učinki?
Transport in logistika
Infrastruktura
Transport in logistikaNataša Koražija Črna luknja železniških naložb: vlagamo veliko, kdaj pridejo učinki?

Bi lahko prenovo železnic načrtovali bolj racionalno? Cene gradbenih del vrtoglavo naraščajo, projekti se vlečejo več let in se dražijo, učinki na potovalne hitrosti pa so skromni. Zakaj?

FINANCE
Okolje & energija
To so kandidati za energetske nagrade Financ 2024
Okolje & energija
Okolje & energijaNataša Koražija To so kandidati za energetske nagrade Financ 2024

Letošnje energetske nagrade Financ bomo podelili na konferenci Dnevi energetikov, ki bo 16. in 17. aprila.

FINANCE
Manager
S presežnim denarjem od odpornosti do antifragilnosti
Manager
ManagerBoštjan Usenik S presežnim denarjem od odpornosti do antifragilnosti

Vodilni vsakega slovenskega podjetja bi sami zase morali vedeti, zakaj poslujejo tako, kot poslujejo, a se hkrati vprašati, ali je to tudi najboljša pot za podjetje dolgoročno. In naj cilj ne bo zgolj vzdrževanje odpornosti, temveč pridobivanje dolgoročne antifragilnosti podjetja na globalni ravni.

FINANCE
Manager
Slovenci in banke: lani najmanjša rast vlog gospodinjstev po letu 2013
Manager
VARČEVANJE
ManagerJurij Šimac Slovenci in banke: lani najmanjša rast vlog gospodinjstev po letu 2013

Neto vplačila v vzajemne sklade pa so se glede na predlanskim povečala za 60 odstotkov.

FINANCE
Manager
Bežanje pred politično, okostenelo in oholo Ljubljano
Manager
Frankloskop
ManagerPeter Frankl Bežanje pred politično, okostenelo in oholo Ljubljano

Če centralna oblast tako rada para to, kar šiva, in če je hkrati ne tako zelo redko ohola, politična in okostenela, je logično, da lokalni živelj želi izvesti nekakšen mehak in demokratičen »državni udar« oziroma ustanoviti bolj agilne pokrajine.

FINANCE
IKT
ESG-poročanje bo velik izziv tudi za informacijsko tehnologijo
IKT
Orodja za ESG-poročanje
IKTBarbara Pavlin ESG-poročanje bo velik izziv tudi za informacijsko tehnologijo 1

Trg IT-orodij za podporo trajnostnemu poročanju raste, glavni izziv je, kako poiskati vire potrebnih podatkov in kako jih čim bolje strukturirati.