"Prihranki že dosegamo, do konca prihodnjega leta bomo s skupno osnovo prihranili milijardo evrov," je za Reuters povedal član uprave Volkswagna odgovoren za Finance Hans Dieter Poetsch.
S prihranki bodo zmanjšali izgube tečajnih nihanj
O višini prihrankov, ki so jih do sedaj dosegli z novo zasnovo, Poetsch ni govoril. Poudaril pa je, da bodo pomembni pri zmanjševanju izgub zaradi tečajnih nihanj, te naj bi se v letošnjem letu povečale. Poetsch je za Reuters še napovedal, do bo Volkswagen v prihodnjem letu presegel rekorden poslovni rezultat - 11,5 milijarde evrov operativnega dobička iz leta 2012. V tretjem četrtletju letos je Skupina Volkswagen dosegla 2,78 milijarde evra čistega dobička, petino več kot v tretjem četrtletju lani. V prvih devetih mesecih letos je proizvajalec prodal 7,03 milijona avtomobilov, General Motors jih je prodal 7,25 , Toyota pa 7,5 milijona.
Pomen prilagodljive osnove
Volkswagen je razvoj skupne osnove MQB (modular querbaukasten oziroma modularna skupna osnova) začel leta 2007, prvič pa se je pojavila pri aktualnem audiju A3. Danes so na njen izdelani še volkswagen golf, škoda octavia (ta ima za šest centimetrov daljše medosje) in seat leon. V prihodnosti, leta 2016, pa bo Volkswagen na skupni osnovi izdelal kar 40 avtomobilov različnih znamk in velikosti. Njena prilagodljivost bo omogočala razvoj večjih vozil, denimo volkswagna passata in audija A4.
Prihranki pri stroških, teži in času
Modularna osnova je prinesla nižje stroške izdelave, do 40 kilogramov zmanjšano težo in zmožnost izdelave na istem tekočem traku ne glede na izvedbo osnove. Pri osnovi gre za hrbtenico avtomobila, podvozje z vsemi deli, kateremu je moč z zelo majhnimi spremembami prilagajati razdaljo med kolesi. Fiksen je le del osnove med kabino in prednjima kolesoma, vsi ostali deli pa so prilagodljivi.