Kia je evropske ceste osvajala z manjšimi mestnimi avti, kompaktneži in križanci, največja limuzina pa je bila optima. Zdaj bi se to lahko spremenilo, saj ima Kia v svoji ponudbi na drugih svetovnih trgih tudi večje in bolj luksuzne limuzine. Med njimi je dobra tri leta tudi model cadenza, v Evropo jih bodo sprva pripeljali okoli tisoč ter preverili, kakšen bo odziv kupcev.
Glede na rezultate prodaje in zanimanja se bodo pri Kiji odločili, ali bo naslednja generacija tega modela z letom 2016 pristala v redni ponudbi njihovih modelov.
Kia cadenza (K7) je sicer limuzina višjega srednjega razreda, ki se spogleduje s premijskim segmentom vozil. Konkurenca vozil v Evropi je tukaj zelo ostra, zato bodo imeli Korejci precej težko nalogo z osvajanjem njihovih zahtevnih src. Pri tem naj bi jim - seveda - pomagala cena, ob tem pa tudi dizelski motor, ki je v Evropi pač magnet za kupce. Če bo Kia s cadenzo uspešno prebila led, potem si lahko obetamo tudi prodajo njihove največje limuzine quoris (K9).