Slovenski avtomobilski trg je v krizi, ta pa je odprla možnosti za preboj cenejšim modelom. Tako ne čudi, da Dacia s svojimi nizkocenovnimi vozili pri nas dosega uspeh, po podatkih o registriranih vozilih je prodaja že na ravni lanske celoletne, njihov novi model logan MCV pa ustreza dvema skupinama kupcev. Na eni strani so to racionalneži, ki nujno potrebujejo avto, ob tem pa iščejo najboljše razmerje med ceno, funkcionalnostjo in stroški vzdrževanja. Na drugi strani gre za kupce, ki so zaradi pomanjkanja sredstev do zdaj kupovali le rabljena vozila, potrebujejo pa prostoren in večji avto, kot je sandero. Logan MCV je zdaj pri nas na voljo že za 7.800 evrov oziroma za približno 700 evrov več, kot stane sandero.
Dacia je tokrat naredila avto, ki bolj kot predhodnik spominja na družinskega karavana - prejšnji logan MCV je bil s svojimi ravnimi linijami namreč bliže dostavnikom. Od starega se novi loči po svojih oblih linijah, spredaj je podoben lani predstavljenemu novemu sanderu, na zadku pa ni več navpičnih zadnjih asimetričnih dvokrilnih vrat temveč klasična dvižna.
Logan MCV je sicer nastal na sanderovi osnovi, s svojo osnovo tako sodi v razred clia, vendar pa z zajetnim nahrbtnikom skače v meganov razred. Novinec namreč ponuja 573 litrov prostornine, kar je skoraj sto litrov več kot ga premorejo megane grandtour, kia cee'd SW in hyundai i30 wagon, za malenkost pa zaostane za prostorsko razkošnim golfom variant.. S podiranjem zadnje klopi se prostor poveča na zajetnih 1.518 litrov, v njem pa je moč prevažati do 2,7 m dolge predmete.
Novi logan MCV je izgubil možnost različice s sedmimi sedeži, kljub temu pa proizvajalec poudarja prostornost, praktičnost, racionalost in zanesljivost. To pa so besede oziroma obljube, ki lahko premamijo tudi tiste, ki na Dacio morda ne bi pomislili. Tisti, ki ob njihovih modelih pomislijo na špartansko opremo in varnostne elemente iz nekih drugih časov, pogoltnejo slino ob omembi serijskega sistema ESP, štirih varnostnih blazin, električnega ali hidravličnega servo volana, ABS ter razpoložljive dodatne opreme. Ta med drugim vsebuje multimedijsko napravo s sedempalčnim zaslonom na dotik (570 oziroma 410 evrov), parkirne senzorje zadaj (205 evrov), tempomat (155 evrov) ter imitacijo usnja (610 evrov). Zadnja klop je opremljena tudi s priključki isofix, v drugi stopnji opreme Ambiance je klimatska naprava serijska.
Za logana MCV je na voljo en bencinski motor (55 kW/75 KM), ki je po želji kupca in za dodatnih 710 evrov lahko tovarniško predelan na plin - takrat zmore 53 kW (72 KM). Šibkejši turbodizel ima 55 kW (75 KM), močnejši pa 66 kW (90 KM). Motorji so preverjeni, dovolj zmogljivi in predvsem varčni.
Prvi vtisi z novo Dacio logan MCV so pozitivni, pogled na cenik pa pokaže, da za zmeren denar dobimo praktičen, prostoren in zanesljiv družinski karavan. Osnovna različica Base 1.2 16V stane 7.800 evrov, vendar je bolj namenjena za vzhodnoevropske trge. Enak motor s stopnjo višjo opremo Ambiance (ročna klimatska naprava, električni pomik stekel, strešni nosilci,...) stane 8.690 evrov, na 9.500 evrov pa cenijo bencinarja z najvišjo stopnjo opreme Laureate (multimedijska naprava z zaslonom na dotik, po višini nastavljiv volan - globinske nastavitve ni na voljo, potovalni računalnik...). Najcenejši in najšibkejši dizel Ambiance stane 10.690 evrov, zmogljivejšega dizla in opremo Laureate pa cenijo na 12 tisočakov.