Audi lovi tekmeca BMW in skuša ohraniti prednost pred Mercedes-benzom. Do leta 2018 bi rad povečal prodajo iz 1,3 na dva milijona, do leta 2020 pa na 2,4 milijona vozil. Da bi sledil prodajnim ciljem konec desetletja, bo v naslednjih nekaj letih močno povečal vlaganja v raziskave in razvoj novih modelov, je za nemško revijo Manager potrdil predsednik uprave Audija Rupert Stadler.
Dobičkovna marža iz 12 na šest odstotkov
"Investicije bodo za prihodnji dve leti zmanjšali dobičkovno maržo, leta 2015 bo le okoli šestodstotna," je povedal Stadler. Lani je Audi dosegel 11, predlani pa je z operativnim dobičkom 5,35 milijarde evrov dosegel kar 12,1 odstotno dobičkovno maržo.
Že znani in povsem novi modeli
Dodatna sredstva bodo šla v razvoji novih generacij aktualnih modelov audija, denimo A4, A5, A6 in drugih ter vsaj štirih popolnoma novih modelov. Audi napoveduje dva razkošna terenca s petimi vrati in kupejevsko zasnovo, model Q6 kot kupejevski Q5 in Q8, ki bo pomenil bolj športno različico prihajajočega Q7. Poleg tega bo Audi razvil enoprostorca podobne zasnove kot je mercedes-benz razreda B in prihajajoči BMW active sports tourer, v mislih pa ima tudi mestnega malčka velikosti volkswagna up!