Ford je septembra v Evropi prodal 115.300 vozil, v prvih devetih mesecih leta pa skupno 824.700 avtov. Skupni tržni delež vključno s septembrom je znašal osem odstotkov, enako kot v enakem lanskem obdobju. Ford ostaja druga najbolje prodajana znamka avtomobilov v regiji tako septembra kot na letni ravni.
Ford ima v Evropi osemodstotni tržni delež
Tržni delež pri maloprodaji Fordovih osebnih vozil je septembra na petih Fordovih največjih zahodnoevropskih trgih - v Veliki Britaniji, Nemčiji, Franciji, Italiji in Španiji - znašal 9,5 odstotka, kar pomeni povečanje za eno odstotno točko. September je bil osmi mesec s povečanim deležem pri maloprodaji Fordovih vozil. V letošnjem letu je Fordov tržni delež dosegel 8,4 odstotka, kar je 1,2 odstotne točke več kot v enakem obdobju lani. Ford je tako od leta 2010, ko so začeli spremljati tržni delež v maloprodaji, dosegel največji tržni delež na mesečni in letni ravni.
Najbolj priljubljena sta fiesta in focus
Ford je septembra prodal 6.300 enoprostorcev B-max, ki so se tako pridružili 54.100 B-maxom, registriranim v letošnjem letu. B-max ostaja najbolje prodajani majhen enoprostorec v Evropi do konca letošnjega avgusta, njegov tržni delež v segmentu pa znaša 15,8 odstotka. Prodaja fieste se je povečala za 7,1 odstotka na 33.200 prodanih vozil in je tako njihov najbolje prodajan avtomobil v mesecu septembru in tudi skupno v letošnjem letu, saj so jih prodali 219.700. Focus se je uvrstil na drugo mesto pri prodaji, ki se je septembra povečala za 2,4 odstotne točke. Septembra so prodali 24.400, v letošnjem letu pa 173.600 focusov.