Volkswagen je od januarja do konca letošnjega septembra posloval rekordno in prvič v tem času prodal več kot sedem milijonov vozil. Nemci so nazdravili predvsem odlični prodaji na Kitajskem ter rasti v ZDA, kriza in počasno okrevanje gospodarstva pa sta jim prinesla upad prodaje v Evropi in Južni Ameriki. Dodajmo, da so sedem milijonov vozil prvič prodali v vsem letu 2010, do leta 2018 pa želijo s prvega mesta po prodaji zriniti japonsko Toyoto.
Letos petodstotna globalna rast prodaje
Po tem, ko sta dobro poslovanje objavila Mercedes in BMW, odlično pa se prodajajo tudi prestižni Range roverji, so si ogromno torto in velike količine šampanjca privoščili pri Volkswagnu. Za nazdravljanje so imeli sedem milijonov razlogov, toliko vozil znamke Audi, Porsche, Seat, Škoda in VW so namreč prodali po svetu v prvih devetih mesecih letošnjega leta. Glede na lani tak čas so bili uspešnejši za pet odstotkov.
Rast na Kitajskem skoraj 18-odstotna
K temu je največ pripomogla povečana prodaja v azijsko-pacifiškem območju, kjer so dosegli 16-odstotno rast in 2,63 milijona prodanih vozil. Zgolj na Kitajskem so prodali 2,35 milijona avtov, kar je 17,7 odstotka več kot v enakem lanskem obdobju. Prodaja se je povečala tudi v ZDA, zrasla je za 9,2 odstotka na 665 tisoč vozil, še vedno pa sta brez znakov okrevanja evropski in južnoameriški trg. V Evropi so tako pri nemškem koncernu prodali 2,73 milijona vozil oziroma 2,4 odstotka manj kot lani, za skoraj deset odstotkov na 681 tisoč pa jim je padla prodaja v Južni Ameriki.
Na vrhu VW, Audi presegel milijon, padec Škode
Po prodaji je med znamkami na vrhu Volkswagen s 4,36 milijona (+3,6 %), še večjo rast je dosegel Audi, kjer se je prodaja okrepila za 7,6 odstotka na 1,18 milijona prodanih vozil. Na ceste je v letos zapeljalo tudi 266 tisoč Seatov, kar je 11,7 odstotka več kot lani, Porsche je postregel s skoraj 120 tisoč prodanimi primerki - VW se je sicer priključil avgusta 2012. Še najslabša letos je Škoda, kjer so zaznali 4,5-odstotni padec prodaje na 684.900 vozil, vendar je treba upoštevati, da je nova octavia kot ključni model na trg zapeljala sredi leta. Rahel padec prodaje je utrpela tudi veja gospodarskih vozil, številke so se znižale za 0,7 odstotka na 407 tisoč vozil.