Upravni odbor družbe PSA Peugeot Citroen bo 22. oktobra odločal o tem, da bi družbo dokapitaliziral njen kitajski partner Dongfeng Motor. Podjetje namreč nujno potrebuje svež denar.
Novica o možni kapitalski injekciji, brez katere se Peugeotu slabo piše, je tečaj delnic družbe danes sesula za enajst odstotkov. Tečaj delnic Renaulta drsi za vsega 0,15 odstotka, kolikor je izgubil tudi francoski borzni indeks CAC.
Peugeot tepe dejstvo, da je osredotočen na evropski trg, ki je vse manjši
Peugeot je eden izmed tistih, ki ga je velikanski upad obsega evropskega avtomobilskega trga najbolj prizadel. Zamudili so val širitev na Kitajsko, ki denimo nemškemu BMW-ju prinaša rekordne dobičke. Izgube Peugeota se kopičijo, družba pa za financiranje rednega poslovanja zapravlja denar, ki bi ga morala vložiti v razvoj novih modelov in širitev na trge izven Evrope, poroča WSJ.
Spomnimo, da je imel Peugeot v lanskem letu pet milijard evrov čiste izgube. Ta naj bi bila letos pol manjša. V prvi polovici leta je družba imele 426 milijonov evrov izgube. V 2012 je imel Peugeot veliko izgubo tudi zato, ker je prekinil svoje posle v Iranu. Samo zaradi tega mu je prodaja vozil strmoglavila za pol milijona.