Avto

Intervju: Nismo in ne želimo biti ceneni

Karlheinz Hell, član uprave družbe Škoda Auto

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

13.10.2013 22:30
Čas branja: 2 min

Češka Škoda je del skupine Volkswagen, a nekatere dele kupuje tudi neposredno od dobaviteljev, saj se želi značajsko ločiti od Volkswagna. V dobaviteljsko verigo Škoda vabi tudi slovenska podjetja, saj imajo dober ugled v panogi. Pripraviti pa morajo inovativne, praktične in učinkovite rešitve.

O tem, kaj lahko naši dobavitelji ponudijo Škodi, smo se pogovarjali s Karlheinzem Hellom, članom uprave družbe Škoda Auto, odgovornim za nabavo.

karlheinz-hell-skodaauto1-mm.1381690898.jpg.o.600px.jpg
»Vselej bomo iskali nove dobavitelje, le tako bomo prišli do inovativnih rešitev, pa še spodbudili bomo notranjo tekmovalnost med novimi in starimi dobavitelji Škode.« Karlheinz Hell, član uprave družbe Škoda Auto, odgovoren za nabavo

Veliko znamk vozi v smer nizkocenovnih avtov. Pa vi?

Nismo in ne želimo biti nizkocenovna oziroma cenena znamka. Verjamem, da si nihče ne želi cenenega avta. Ne želimo vstopati v vse segmente.

Ali dobavitelje iščete le v regiji, kjer so Škodine tovarne, ali tudi drugje po svetu?

Oboje. Kot član skupine Volkswagen je pomembno, da svoje dobavitelje peljemo v svet, njihove dele uporabljamo v vseh proizvodnih lokacijah. Na trgu, kjer imamo proizvodnjo, poiščemo tudi nove, lokalne dobavitelje. Tako poskrbimo tudi za izmenjavo znanja med njimi.

Kakšen delež delov dobite od skupine Volkswagen in kakšen je vaš vpliv pri nabavi?

To je odvisno, za kateri model in katere dele gre. Sestavnim delom, ki jih dobimo iz Volkswagna, poskušamo dodati posebno noto, s katero ustvarjamo značaj naših avtomobilov.

Kakšni pa so prihranki skupne nabave delov?

Tega ne morem komentirati. Sicer pa, če lahko rečem na splošno, pri velikih nabavah ne gre le za cenejše nakupe, ampak za povečevanje produktivnosti in izboljševanje tehnologij. Zato k poslu vselej vabimo nove partnerje, ki prinašajo inovacije, uporabljajo nove materiale ... S tem ustvarjamo tudi tekmovalnost med dobavitelji.

Kako pa lahko te priložnosti izkoristijo novi, denimo slovenski dobavitelji?

S slovenskimi dobavitelji imamo kar nekaj dobrih izkušenj, večino prek dobav skupini Volkswagen, nekateri dobavljajo tudi neposredno Škodi. Prav zaradi dobrih povezav s skupino Volkswagen menimo, da lahko te povezave izkoristimo za neposredne dobave Škodi. Ta želja je seveda obojestranska.

Lahko navedete nekaj primerov inovacij in materialov, ki jih boste potrebovali?

Iščemo dobre rešitve - sestavne dele, s katerimi bomo lahko zmanjšali težo vozil in izpuste ogljikovega dioksida, torej kakovostne in lahke materiale, dele ter tehnične dele, ki nam bodo pomagali doseči te cilje. Iščemo tudi dele, s katerimi lahko izboljšamo udobje avtomobilov, ter pametne rešitve, ki izboljšujejo praktičnost - te se skladajo z našim sloganom simply clever, preprosto pametno. Ob tem iščemo še kakšne idejno zanimive, drugačne rešitve. Za primer: Češka je znana tudi po kakovostnem steklu, morda bi lahko kakšen stekleni del vgradili v notranjost avta namesto lesenih vložkov.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Kako brez stresa do sončne elektrarne?

Ste vlogo za postavitev in priklop vaše sončne elektrarne že oddali in morda celo tudi pridobili soglasje? Ali pa o samooskrbi z...

FINANCE
Prevozi
Portugalska tovarna, kjer se vrstijo generacije delavcev
Prevozi
PrevoziMarko Čopi Portugalska tovarna, kjer se vrstijo generacije delavcev

Daimler Truck tovornjake znamke Fuso na Portugalskem izdeluje že od leta 1964. V tovarni v Tramagalu so v preteklosti nastajali tudi mitsubishiji L 200 pick-up, L 300 van in pajero.

FINANCE
Okolje & energija
Nov energetski zakon: prepoved plina za nove stanovanjske stavbe z letom 2025, drva imamo radi
Okolje & energija
Energetika
Okolje & energijaOkolje in energija Nov energetski zakon: prepoved plina za nove stanovanjske stavbe z letom 2025, drva imamo radi 1

Še bolj bomo spodbujali obnovljive vire energije in učinkovito rabo energije, črpali bomo EU denar za prestrukturiranje premogovnih regij, občine bodo energetsko prenavljale javne stavbe

FINANCE
Tako stroge bodo lahko omejitve pri Airbnb
Finance
omejevanje
Tanja Smrekar Tako stroge bodo lahko omejitve pri Airbnb 3

Predlogi novega zakona o gostinstvu bo nared sredi maja, sporoča ministrstvo za gospodarstvo; o kakšnih omejitvah se govori

FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.

FINANCE
Avto
Zakaj Furs ne ponuja več podatkov o prevoženih kilometrih uvoženih vozil in kako lahko do njih pridete sami
Avto
AvtoJure Šujica Zakaj Furs ne ponuja več podatkov o prevoženih kilometrih uvoženih vozil in kako lahko do njih pridete sami

Brezplačna storitev je porabnikom ponujala vpogled v stanje vozila ob uvozu, med drugim tudi podatek o tem, ali je bilo vozilo v trenutku uvoza poškodovano. Zakaj je bila storitev komaj dve leti po uvedbi odpravljena in kako lahko kupci pridejo do enakih oziroma bolj podrobnih podatkov?

FINANCE
Kako aprilski evrski PMI vpliva na pričakovanja o obrestnih rezih ECB in kaj govori o nemški recesiji
Finance
PMI
Albina Kenda Kako aprilski evrski PMI vpliva na pričakovanja o obrestnih rezih ECB in kaj govori o nemški recesiji

Po prvih ocenah je vrednost indeksa nabavnih menedžerjev PMI pokazala, da se je aprila evrsko gospodarstvo krepilo. Pogledali smo, kaj se skriva v podrobnostih.

FINANCE
Kaj narediti s stavbo na Litijski? In kaj s TR2? Rešitve so na dlani!
Finance
jurij šimac
Jurij Šimac Kaj narediti s stavbo na Litijski? In kaj s TR2? Rešitve so na dlani! 3

Kako omejiti populistične nepremičninske ideje veseljakov iz Golobove vlade

FINANCE
Mesec: Pokojninska reforma bo sprejeta prihodnje leto
Finance
pokojnine
Lana Dakić Mesec: Pokojninska reforma bo sprejeta prihodnje leto 5

"40 let delovne dobe ostaja," je komentiral pokojninsko reformo minister za delo Luka Mesec, o drugih ukrepih ni hotel govoriti