Novi srednjeveliki BMW 3 kabriolet oziroma uradno cenovertible, ki po novem nosi oznako 4, je logično nadaljevanje serije 4. Kabriolet je zasnovan na osnovi kupeja, ima njegov prednji del, tehniko in še marsikaj drugega. Streha je seveda kovinska, tridelna in se s pomočjo elektrike in tudi med vožnjo pri hitrosti zlaga v prtljažni del.
Podedoval je dobre lastnosti kupeja
Kako velik je prtljažnik ob zloženi strehi, BMW za sedaj ne poroča. Zaradi navpične in ne vzdolžne namestitve, je ta bolj uporabnih oblik kot pri seriji 3 convertible. BMW tudi še ne razkriva, koliko dodatnih kilogramov je pridobil kabriolet v primerjavi s kupejem, zaradi ojačitev in strešnega mehanizma. Poudarjajo pa, da so uspeli tudi pri brezstrešniku zadržati idelano razporeditev teže v razmerju 50:50 med obema osema in zelo nizko težišče.
Manj hrupa, več toplote
Novost BMW 4 convertible je še boljša izolacija v notranjem delu strehe, ki duši hrup. Druga, še uporabnejša novost pa je grelec pod vzglavniki prednjih sedežev, ki greje vrat voznika in sopotnika. Pri tehniki je vse znano in po naših izkušnjah skorajda odlično. Na dnu ponudbe je dizelski 420d s 135 kilovati, nad njim pa še dva turbo bencinarja 428i s 180 in 435i s 225 kilovati. Kasneje se bodo ponudbi pridružili še nekateri drugi stroji, tudi najmočnejši šetsvaljnik iz prihajajočega M4 s prek 320 kilovati.
Kupe že zapeljal na naš trg
Kupejevski BMW 4 coupe pa je medtem že zapeljal na naš trg, sprva v treh zmogljivostnih različicah. Osnovni 420d s 135 kilovatnim turbodizlom stane 43.600 evrov, bencinski 428i s dvolitrskim turbom in 180 kilovati stane 48.200 evrov. Na vrhu pa je v tem trenutku različica 435i s trilitrskim šestvaljnikom, močjo 225 kilovatov in ceno 56.750 evrov. Štirikolesni pogon xDrive pri bencinarjih stane med 2.550 in 2.750 evrov.