Avto

Kabrioletski BMW 4 draži, kupe že lovi kupce

Novi BMW 3, pardon 4 convertible se razkriva, kupejevska štirica pa je že zapeljala na trg za najmanj 43.600 evrov

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

14.10.2013 11:25
Čas branja: 1 min

Novi srednjeveliki BMW 3 kabriolet oziroma uradno cenovertible, ki po novem nosi oznako 4, je logično nadaljevanje serije 4. Kabriolet je zasnovan na osnovi kupeja, ima njegov prednji del, tehniko in še marsikaj drugega. Streha je seveda kovinska, tridelna in se s pomočjo elektrike in tudi med vožnjo pri hitrosti zlaga v prtljažni del.

Podedoval je dobre lastnosti kupeja

Kako velik je prtljažnik ob zloženi strehi, BMW za sedaj ne poroča. Zaradi navpične in ne vzdolžne namestitve, je ta bolj uporabnih oblik kot pri seriji 3 convertible. BMW tudi še ne razkriva, koliko dodatnih kilogramov je pridobil kabriolet v primerjavi s kupejem, zaradi ojačitev in strešnega mehanizma. Poudarjajo pa, da so uspeli tudi pri brezstrešniku zadržati idelano razporeditev teže v razmerju 50:50 med obema osema in zelo nizko težišče.

Manj hrupa, več toplote

P90133556-highRes.1381741615.jpg.c.600px.jpg
Prednja potnika v BMW 4 convertible se bosta lahko grela s pomočjo grelcev pod vzglavniki

Novost BMW 4 convertible je še boljša izolacija v notranjem delu strehe, ki duši hrup. Druga, še uporabnejša novost pa je grelec pod vzglavniki prednjih sedežev, ki greje vrat voznika in sopotnika. Pri tehniki je vse znano in po naših izkušnjah skorajda odlično. Na dnu ponudbe je dizelski 420d s 135 kilovati, nad njim pa še dva turbo bencinarja 428i s 180 in 435i s 225 kilovati. Kasneje se bodo ponudbi pridružili še nekateri drugi stroji, tudi najmočnejši šetsvaljnik iz prihajajočega M4 s prek 320 kilovati.

Kupe že zapeljal na naš trg

BMW-435i-Coupe-2014-1280x960-wallpaper-07.1381742224.jpg.o.600px.jpg
Novi BMW 4 coupe, naslednik serije 3 coupe, ima težišče manj kot 50 centimetrov nad tlemi

Kupejevski BMW 4 coupe pa je medtem že zapeljal na naš trg, sprva v treh zmogljivostnih različicah. Osnovni 420d s 135 kilovatnim turbodizlom stane 43.600 evrov, bencinski 428i s dvolitrskim turbom in 180 kilovati stane 48.200 evrov. Na vrhu pa je v tem trenutku različica 435i s trilitrskim šestvaljnikom, močjo 225 kilovatov in ceno 56.750 evrov. Štirikolesni pogon xDrive pri bencinarjih stane med 2.550 in 2.750 evrov.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite + poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Nepremičnine
Nepremičnine Kakšen mora biti kakovosten servis kosilnice

Vključevati mora vse potrebne preglede in popravila kosilnice oziroma vrtnega traktorja ali riderja – opravite ga pri strokovnjaku.

FINANCE
Transport in logistika
Črna luknja železniških naložb: vlagamo veliko, kdaj pridejo učinki?
Transport in logistika
Infrastruktura
Transport in logistikaNataša Koražija Črna luknja železniških naložb: vlagamo veliko, kdaj pridejo učinki?

Bi lahko prenovo železnic načrtovali bolj racionalno? Cene gradbenih del vrtoglavo naraščajo, projekti se vlečejo več let in se dražijo, učinki na potovalne hitrosti pa so skromni. Zakaj?

FINANCE
Okolje & energija
To so kandidati za energetske nagrade Financ 2024
Okolje & energija
Okolje & energijaNataša Koražija To so kandidati za energetske nagrade Financ 2024

Letošnje energetske nagrade Financ bomo podelili na konferenci Dnevi energetikov, ki bo 16. in 17. aprila.

FINANCE
Manager
S presežnim denarjem od odpornosti do antifragilnosti
Manager
ManagerBoštjan Usenik S presežnim denarjem od odpornosti do antifragilnosti

Vodilni vsakega slovenskega podjetja bi sami zase morali vedeti, zakaj poslujejo tako, kot poslujejo, a se hkrati vprašati, ali je to tudi najboljša pot za podjetje dolgoročno. In naj cilj ne bo zgolj vzdrževanje odpornosti, temveč pridobivanje dolgoročne antifragilnosti podjetja na globalni ravni.

FINANCE
Manager
Slovenci in banke: lani najmanjša rast vlog gospodinjstev po letu 2013
Manager
VARČEVANJE
ManagerJurij Šimac Slovenci in banke: lani najmanjša rast vlog gospodinjstev po letu 2013

Neto vplačila v vzajemne sklade pa so se glede na predlanskim povečala za 60 odstotkov.

FINANCE
Manager
Bežanje pred politično, okostenelo in oholo Ljubljano
Manager
Frankloskop
ManagerPeter Frankl Bežanje pred politično, okostenelo in oholo Ljubljano

Če centralna oblast tako rada para to, kar šiva, in če je hkrati ne tako zelo redko ohola, politična in okostenela, je logično, da lokalni živelj želi izvesti nekakšen mehak in demokratičen »državni udar« oziroma ustanoviti bolj agilne pokrajine.

FINANCE
IKT
ESG-poročanje bo velik izziv tudi za informacijsko tehnologijo
IKT
Orodja za ESG-poročanje
IKTBarbara Pavlin ESG-poročanje bo velik izziv tudi za informacijsko tehnologijo 1

Trg IT-orodij za podporo trajnostnemu poročanju raste, glavni izziv je, kako poiskati vire potrebnih podatkov in kako jih čim bolje strukturirati.