Nemška vlada je s pomočjo podpore Anglije, Češke, Madžarske, Poljske in Slovaške že tretjič zavrnila sprejetje okoljskega predpisa, ki za leto 2020 predvideva 95 povprečen izpust 95 gramov ogljikovega dioksida pri novih avtomobilih.
Nemčija z veliko podporo
EU je sicer omenjeno regulativo že sprejela junija, a je nemška kanclerka Angela Merkel s pomočjo podpore šestih držav kjer imajo nemške avtomobilske znamke proizvodne obrate (Anglija, Češka, Madžarska, Poljska, in Slovaška), že tretjič zavrnila njeno sprejetje. Regulativa določa, da bodo leta 2020 novi avtomobili v EU v povprečju izpuščali le 95 gramov ogljikovega dioksida (CO2) na kilometer, omejitev pa bo veljala za vsakega proizvajalca posebej. V tem trenutku je povprečen izpust novih avtov okoli 130 gramov CO2 na kilometer.
Strah in trepet za nemške velikane
Z lovljenjem zgornjega cilja bodo imeli težave predvsem nemške prestižne znamke BMW, Mercedes-benz in Audi, ki bi v prodajnem program rade zadržale velike in močne limuzine, kupeje in luksuzne terence. Ti bodo tudi z zelo sodobno tehnologijo težko dosegli mejo 95 gramov, kot trenutna rešitev zanje se pojavljajo priključni hibridi - primer je Mercedes-benz S500 plug-in hybrid z izpustom 79 gramov CO2 na kilometer. Druge avtomobilske znamke imajo v ponudbi vse več manjših avtomobilov, zato z doseganjem ciljev ne bodo imeli težav.
Merklova predlaga postopno uvajanje ciljev
Po predlogu Merklove, naj bi regulativa EU leta 2020 zajela le 80 odstotkov prodanih avtomobilov vsakega posameznega proizvajalca, vsako naslednje leto pa pet odstotnih tock več. Regulativa bi torej, če EU ugodi predlogu Nemčije in podpornih držav, brez omejitev obveljala šele leta 2024.