Avto

Nova BMW M5 in M6 tudi s štirikolesnim pogonom

Bavarci so še v začetku leta zavijali z očmi glede možnosti štirikolesnega pogona v njunih raketah, vendar se bo z novo generacijo to spremenilo

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

04.10.2013 10:37
Čas branja: 1 min

BMW v nekaterih svojih modelih serije 5 in 6 ponuja možnost štirikolesnega pogona xDrive, najbolj športne različice M pa so bile vedno gnane zgolj na zadnji kolesni par. Kot kaže pa se bo z naslednjo generacijo modelov M5 in M6 spremenilo tudi to, čeprav so v BMW še pred kratkim ob takšnih provokativnih vprašanjih le zamahnili z roko.

BMW_M5_mm
BMW M5 ima pogon zadaj, z novo generacijo pa bo na voljo tudi možnost štirikolesnega pogona.

Precej kupcev želi štirikolesni pogon

Za revijo Motoring je namreč šef BMW M športnega oddelka Friedrich Nitschke potrdil, da bo naslednja generacija modelov M5 in M6 vendarle na voljo s štirikolesnim pogonom. BMW k takšni odločitvi ne sili denimo slaba lega njihovih super zmogljivih avtomobilov - ta je namreč kljub zajetni konjenici odlična in obvladljiva - ampak zahteve kupcev in ponudba tekmecev.

Nitschke je šel skozi prodajne številke njihovih največjih tekmecev in ugotovil, da se v ZDA kar 80 odstotkov kupcev Mercedesa E63 AMG odloči za štirikolesni pogon 4matic. Podobno je tudi pri Audiju, tako bo BMW pri novih modelih M5 in M6 štirikolesni pogon ponudil za doplačilo, saj njihovi kupci večinoma želijo zadnji pogon. Pri manjših M3 in M4 te možnosti ne bo.

bmw_m5_1
Eden izmed razlogov, zakaj kupci BMW M (za sedaj) prisegajo na zadnji pogon?

BMW bo lovil konkurenco

Štirikolesni pogon bo na voljo šele z novo generacijo modelov M5 in M6, ta naj bi prišla okoli leta 2018, pri izdelavi pa naj bi uporabili precej karbona in aluminija. Pri Motoringu so se obregnili tudi ob zmogljivosti sedanjih M modelov, saj M5 in M6 tudi z dodatnim športnim paketom "Competition package" pri pospeševanju gledata v hrbet Audija RS6 in RS7, Porschejevo panamero turbo in tudi E63 AMG. Slednji do stotice zmorejo v 3,7-3,9 sekunde, M potrebuje 4,2 sekunde. Pred vsemi je Nissan GT-R, ki za sto kilometrov na uro potrebuje 2,7 sekunde.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Zakaj je energetska samooskrba za podjetja tako pomembna in kakšne so rešitve na trgu?

Sončne elektrarne nudijo podjetjem cenovno ugodno, trajnostno in zanesljivo oskrbo z energijo, kar pomembno zmanjšuje stroške, še...

FINANCE
TOP Gradbeništvo
Ko se upokoji vodja gradnje
TOP Gradbeništvo
Maša Arko, Maja Koršič Potočnik
TOP GradbeništvoMaša Arko Ko se upokoji vodja gradnje

Kako naprej, ko velik gradbeni projekt trči ob javnonaročniški formalizem zaradi upokojitve odgovorne osebe, na trgu pa ni alternative?

FINANCE
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.

FINANCE
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov
Finance
PREMAJHNA KONKURENCA IN VELIKI STROŠKI
Petra Sovdat Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2

Do konca obratovalnega časa odlagališča je predviden strošek skoraj 300 milijonov evrov, pravi agencija za radioaktivne odpadke.

FINANCE
ESG
Neprecenljiva vloga dobaviteljev za uspešno rast Skaze v globalni industriji
ESG
Najboljši dobavitelji Skaze
ESGPartner ali podpornik projekta Neprecenljiva vloga dobaviteljev za uspešno rast Skaze v globalni industriji
FINANCE
TOP Gradbeništvo
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla
TOP Gradbeništvo
TOP GradbeništvoVasilij Krivec Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla

Analitiki mirijo panogo, saj pravijo, da je upad posledica minulih rasti in da se prodaja vrača na normalne ravni.

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)