BMW v nekaterih svojih modelih serije 5 in 6 ponuja možnost štirikolesnega pogona xDrive, najbolj športne različice M pa so bile vedno gnane zgolj na zadnji kolesni par. Kot kaže pa se bo z naslednjo generacijo modelov M5 in M6 spremenilo tudi to, čeprav so v BMW še pred kratkim ob takšnih provokativnih vprašanjih le zamahnili z roko.
Precej kupcev želi štirikolesni pogon
Za revijo Motoring je namreč šef BMW M športnega oddelka Friedrich Nitschke potrdil, da bo naslednja generacija modelov M5 in M6 vendarle na voljo s štirikolesnim pogonom. BMW k takšni odločitvi ne sili denimo slaba lega njihovih super zmogljivih avtomobilov - ta je namreč kljub zajetni konjenici odlična in obvladljiva - ampak zahteve kupcev in ponudba tekmecev.
Nitschke je šel skozi prodajne številke njihovih največjih tekmecev in ugotovil, da se v ZDA kar 80 odstotkov kupcev Mercedesa E63 AMG odloči za štirikolesni pogon 4matic. Podobno je tudi pri Audiju, tako bo BMW pri novih modelih M5 in M6 štirikolesni pogon ponudil za doplačilo, saj njihovi kupci večinoma želijo zadnji pogon. Pri manjših M3 in M4 te možnosti ne bo.
BMW bo lovil konkurenco
Štirikolesni pogon bo na voljo šele z novo generacijo modelov M5 in M6, ta naj bi prišla okoli leta 2018, pri izdelavi pa naj bi uporabili precej karbona in aluminija. Pri Motoringu so se obregnili tudi ob zmogljivosti sedanjih M modelov, saj M5 in M6 tudi z dodatnim športnim paketom "Competition package" pri pospeševanju gledata v hrbet Audija RS6 in RS7, Porschejevo panamero turbo in tudi E63 AMG. Slednji do stotice zmorejo v 3,7-3,9 sekunde, M potrebuje 4,2 sekunde. Pred vsemi je Nissan GT-R, ki za sto kilometrov na uro potrebuje 2,7 sekunde.