Kar je Apple za ves svet, to je Toyota za avtomobilski - najbolj vredna blagovna znamka. To je pokazala nova globalna lestvica stotih najbolj vrednih blagovnih znamk, tudi letos jo je pripravilo svetovalno podjetje Interbrand, ki je enota oglaševalskega velikana Omnicom. Med avtomobilisti je na drugem mestu Mercedes-Benz, sledi BMW, prvič je na seznamu Chevrolet.
Toyota deseta, Nemca tik za petami
Lestvico je Interbrand sestavil 14. leto zapored, pri tem pa vrednost znamke merijo na osnovi finančnih rezultatov, izpostavljenosti oglaševanju, razumevanja kupcev, doslednosti ter nekaterih drugih kriterijih. Na skupni lestvici je Toyota sicer vnovič zasedla 10. mesto, kjer se nahaja od leta 2012, takoj pa ji sledita oba nemška velikana. Mercedes je pri tem tretjič zapored ohranil 11. mesto, BMW pa je bil 12. že lani - skok s 15. mesta mu je sicer uspel leto prej.
VW pridobil pet mest, Hyundai deset
Na 20. mestu je japonska Honda, obkrožata jo Amazon in H&M. Volkswagen se je uvrstil na 34. mesto, pridobil je pet mest, med JP Morgan in Canon, na 42. oziroma 43. mestu pa sta Ford ter Hyundai. Slednji je skočil za deset mest. Drugo polovico začenja Audi, sledi mu Facebook, mesti 64. in 65. pa držita Porsche ter Nissan. Na lestvici je tudi Kia, nahaja se na 83. mestu, tik pod stoterico pa je Ferrari. Američani so pozdravili vstop Chevroleta - prve znamke matičnega General Motorsa -, uvrstil se je na 89. mesto, med novinci je le še Duracell.
Ob tem dodajmo, da je Apple s prvega mesta po 13. letih zrinil Coca-Cola, prehitel jo je tudi Google.