Avto

Kako eleganten enoprostorček postane še bolj všečen

Citroën C3 picasso ne nosi zastonj podpisa slovitega španskega umetnika. Slednji je bil znan zaradi številnih ljubezenskih razmerij, tudi v francoskega jeklenega konjička se zagledajo marsikatere oči - po prenovi pa sploh

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

17.09.2013 10:15
Čas branja: 3 min

citroen_C3_picasso_facelift_test019

V življenju Pabla Picassa so imele ženske posebno vlogo, zanje je bil pravi magnet, ob njem so je jim šibila kolena in kaj hitro so podlegla njegovim čarom. Prav tak osvajalec pa je mali Citroënov enoprostorec C3 picasso, ki je luč sveta prvič ugledal pred štirimi leti, letos pa pozornost priteguje rahlo polepšan v skladu z zadnjimi modnimi smernicami.

Po prenovi svež in moderen

citroen_C3_picasso_facelift_test001

Sprememb sicer ni veliko, še največ jih je spredaj. C3 picasso je tako dobil nov odbijač in sprednjo masko, s katerima je oblikovno bližje Citroënovemu videzu, krasijo ga tudi že skoraj nepogrešljive led diode za dnevne luči in meglenke, ki svetijo v ovinek. V kombinaciji s paketom Exclusive za lepši izgled deluje že zelo trendovsko in šik, k temu pripomorejo tudi prstom in očem prijetnejši materiali. Njegova osnova seveda ostaja nespremenjena. Oblika je škatlasta, sedi se višje, preglednost je dobra, vrata se odpirajo pod velikim kotom, prtljažnik je dovolj velik za vsakdanje opravke in poti, prostor na zadnjih sedežih je navdušujoče prilagodljiv, odlagalnih površin je cel kup, armaturka je ekstravagantna, materiali kakovostni. Kot celota je zelo funkcionalen in se odlično znajde v mestih, saj zaradi njegovih mer manevriranje in parkiranje ni težaško opravilo. Sploh če vam pri tem pomaga vzvratna kamera.

Mali picasso ima kar nekaj odlik

citroen_C3_picasso_facelift_test015

C3 picasso je s svojo razigrano in zabavno zunanjo podobo sicer družinski avtomobil, s katerim vam ne bo nerodno pred prijatelji ali pa se boste z njim brez sramu pripeljali pred trendovske trgovine. Poleg tega 4,1 metra dolgo in 1.318 kilogramov težko vozilo krasijo tudi druge odlike, kot sta ekonomičnost Hdi 115 motorja in prostornost, testni pa je bil ob tem še bogato opremljen. Veliko vetrobransko in pokončna stranska stekla že sama po sebi zagotavljajo občutek zračnosti in preglednosti, ogromna opcijska panoramska streha pa z odprtim pogledom na nebo navduši male in velike sopotnike. Sedeže je deloma krasilo usnje, zložljivi plastični mizici v hrbtiščih prednjih sedežev sta priročni in praktični, ob tem je v hrbtišču tudi lučka, zavesici na zadnjih steklih pa potnike varujejo pred nadležnim soncem. Oprema Exclusive sicer vključuje še sistem za nadzor stabilnosti ESP, tempomat z omejevalnikom hitrosti, dvopodročno samodejno klimatsko napravo, priključek USB, bluetooth povezljivost in samozatemnitveno notranje vzvratno ogledalo.

citroen_C3_picasso_facelift_test008

Samosvoja armaturka, uporabna notranjost

citroen_C3_picasso_facelift_test022

Kdor na voznikovem sedežu pred očmi pričakuje instrumentno ploščo, se je uštel. Tam ni nič, zgolj volanski obroč. Voznikovo delovno okolje je vseeno pregledno, dele multimedijskega sistema upravlja prek obvolanskih stikal, osrednji ekran ni občutljiv na dotik, a je dovolj velik za prikaz vseh želenih informacij. Na zadnjih sedežih se sedi dokaj razkošno, saj so ti posamično deljivi in jih je moč vzdolžno premikati za 15 centimetrov. Tako se lahko na njih udobno namestijo precej različno grajeni potniki, podreti pa jih je mogoče z eno potezo. V paru s pomičnim podom v prtljažniku lahko dobimo tudi povsem raven prtljažni prostor, ki se razpotegne vse do prednjih sedežev. Dolžino tovornega prostora lahko še izdatno povečamo, če sovoznikov sedežev preklopimo v mizico, tako lahko prepeljemo do 2,4 metra dolge predmete.

Prtljažnik se lahko poveča na prek 1.500 litrov

citroen_C3_picasso_facelift_test028

Velikost prtljažnika s povsem nazaj potisnjenimi zadnjimi sedeži znaša 385 litrov, ob povsem naprej potisnjenih pa se prostor poveča na zajetnih 500 litrov. Če sedeže preklopimo in upoštevamo ves prostor vse do strehe, potem prostornina znaša več kot 1.500 litrov. Prtljažnik ima ob tem uporabno dvojno dno, ki se lahko odstrani in pridobi dodaten prostor, lahko pa pod njim skrijemo razne predmete pred neželenimi pogledi. V prtljažniku je tudi lučka, ki se lahko uporablja kot svetilka.

Dovolj zmogljiv motor, ugodna poraba

citroen_C3_picasso_facelift_test023

Motorno najbolj zmogljiv dizel v ponudbi je preverjen in dober: 1.6 Hdi, ki se ponaša z visokotlačnim direktnim vbrizgom goriva, kar zagotavlja kultiviran tek, ekonomičnost in solidne zmogljivosti. Voznik ima neredko občutek, da vozi močnejši motor, kot pa znaša njegovih 82 kW oziroma 112 „konjev". Motor postreže z 270 Nm navora pri 1.750 vrtljajih, menjalnik je ročni in šeststopenjski, omogoča tudi hitro in razmeroma tiho vožnjo po avtocesti, moč pa narašča linearno in tako odgovarja tudi umirjeni družinski vožnji. Ob tem prav veliko ne porabi, na sto prevoženih kilometrov se je zadovoljil s 6,5 litra dizelskega goriva.

Širok cenovni razpon

Ogromen umetniški opus Pabla Picassa šteje okoli 1.900 slik, 7.000 risb, 1.200 skulptur in 20.000 grafik. Toliko C3 picassov pri nas sicer ne bodo prodali, do zdaj so jih skupaj prek 1.500, a če potegnemo črto, ugotovimo: C3 picasso je kljub manjši dolžini pravi enoprostorec, v notranjosti ponuja dovolj prostora tako za potnike, kot tudi za prtljago. Ob tem je očem všečen in zanimiv, poganja ga preverjen in dovolj zmogljiv motor, njegovi najhujši tekmeci pa so Fiat 500L, Ford B-Max in Opel Meriva. Najmočnejši turbodizel z opremo Exclusive sicer po ceniku stane 22.140 evrov, cena testnega je bila še dva tisočaka in pol višja, najcenejši C3 picasso na trgu pa po ceniku stane 13.890 evrov.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
FINANCE
Okolje & energija
TEŠ bo čez praznike stal: ne zaradi nege, temveč zaradi izgube
Okolje & energija
ENERGETIKA
Okolje & energijaPetra Sovdat TEŠ bo čez praznike stal: ne zaradi nege, temveč zaradi izgube

Lastna proizvodna cena elektrike iz šoštanjske termoelektrarne je po neuradnih podatkih trenutno približno dvakratnik tržne.

FINANCE
Prepoved vs. omejitev. Katera taktika bo zmagala?
Finance
Špela Mikuš Prepoved vs. omejitev. Katera taktika bo zmagala?

Na koncu gre pri obeh taktikah omejevanja tehnoloških velikanov za svoj lastni interes, za interes "lokalnih" podjetij.

FINANCE
Transport in logistika
Bo Avtobusno postajo Ljubljana prevzel Nomago?
Transport in logistika
Potniški promet
Transport in logistikaNataša Koražija Bo Avtobusno postajo Ljubljana prevzel Nomago?

Nomago že upravlja 15 avtobusnih postaj v Sloveniji, med vsemi pa je poslovno najzanimivejša prav ljubljanska.

FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.

FINANCE
Avto
V Slovenijo zapeljal prihodnji "best seller" znamke Ford
Avto
AvtoJure Šujica V Slovenijo zapeljal prihodnji "best seller" znamke Ford 1

Ford tourneo courier naj bi pomenil nadomestilo za opuščene enoprostorce, kupce pa naj bi pritegnil z nekoliko bolj terenskim videzom, prostornostjo, predvsem pa ceno, ki se začne pri dobrih 24 tisoč evrih.

FINANCE
Predlog: v NS Triglava ostaja nekdanji član uprave Triglava in Petrola Igor Stebernak, na novo prihaja Rok Ponikvar
Finance
SKUPŠČINA
Tanja Smrekar Predlog: v NS Triglava ostaja nekdanji član uprave Triglava in Petrola Igor Stebernak, na novo prihaja Rok Ponikvar

Predlagana dividenda je 1,75 evra bruto na delnico

FINANCE
Prevozi
Uspešno leto 2023 za avtobuse MAN
Prevozi
PrevoziMarko Čopi Uspešno leto 2023 za avtobuse MAN

Prihodnje leto bo že polovica mestnih avtobusov MAN električnih, leta 2030 pa že 90 odstotkov vseh avtobusov MAN v Evropi.

FINANCE
TOP Gradbeništvo
Kje bo v poletni sezoni največ gradbenih inšpektorjev
TOP Gradbeništvo
INŠPEKCIJE
TOP GradbeništvoTanja Smrekar Kje bo v poletni sezoni največ gradbenih inšpektorjev

Preverjali bodo vgrajene gradbene materiale, z delovno inšpekcijo pa bodo opravili akcijo na večjih gradbiščih.