Svetovna avtomobilska javnost, strokovnjaki iz konkurenčnih tovarn, novinarji, radovedneži in predvsem poslovneži so ga že nestrpno in kar malce dolgo čakali. O njem se je vse glasneje začelo govoriti lani poleti, nekateri so ga zamaskiranega celo že videvali po cestah, potem so si od jeseni do pomladi en za drugim sledili pomembni avtomobilski saloni, a ga še kar ni bilo.
In potem je sredi maja v nalivu iz Stuttgarta dobesedno priletel v Airbusov hangar v Hamburgu, zapeljal na oder in se razkril pred 500 novinarji. Novi Mercedes S! Prvi mož Daimlerja Dieter Zetsche ga je takrat označil za airbus 380 na cesti, saj prinaša vrhunec avtomobilske tehnike, združuje vse najboljše, kar je v vsej zgodovini ponudila in ta hip ponuja avtomobilska industrija. Z novim S Mercedes postavlja nove standarde v tehnologiji, varnosti, udobju in prijaznosti do okolja.
Nepogrešljiv za posel
Novi S skuša biti dinamičen in mladosten, torej drugačen, kot smo bili vajeni v preteklosti. Z njim skuša Mercedes znižati starostno mejo svojih kupcev, tako je primeren za aktivno poslovno populacijo oziroma mlajšo generacijo poslovnežev, ki niso vpeti samo v lokalno okolje. Med drugim namreč združuje vso komunikacijsko tehnologijo in omogoča delo kjerkoli, tako se izkaže tudi kot koristno orodje v vsakodnevnem poslovanju. Avto je po duši namenjen temu, da sediš zadaj, voziti oziroma lastiti si tak avto pa je posebna izkušnja. "V njem se zapreš pred svetom in imaš svoj mir, tako, kot bi sedel v prvem razredu kake najboljše letalske družbe," je prihod novega S v Slovenijo komentiral Andrej Bergant, direktor prodaje in marketinga v družbi Autocommerce.
Avto za sposobne in uspešne ljudi
"Imel bi ga, všeč mi je, čakal sem ga, vendar ne vem, če se z njim upam voziti in kazati na slovenskih cestah glede na razmere v državi," je ena izmed dilem potencialnih kupcev novega S pri nas. Dilema je, če pogledamo cenik osnovnih različic (od 93 tisoč naprej) in bogate dodatne opreme, kjer lahko zgolj posebno ozvoženje doseže ceno manjšega avta, morda na mestu. A tudi na takšne dileme se najde odgovor: "Novi S ni samo luksuz, je bistveno več. Z njim ne daješ napačnih informacij, ker ima Slovenija veliko sposobnih in uspešnih ljudi," dodaja Bergant.
Prestižni mercedes po slovenskem receptu
Med uspešnimi je nedvomno Robert Lešnik, ki se je pod novi S podpisal kot oblikovalec in vodja oblikovanja osebnih avtomobilov te znamke. Tudi to je odraz, da naša država pomembno prispeva k razvoju avtomobilske industrije, kaj vse nam je Lešnik o novem Mercedesu S povedal maja ob svetovni premieri pa si preberite v članku Prestižni mercedes po slovenskem receptu
Razkošen seznam dodatne opreme
Najcenejši osnovni model 350 BlueTEC v krajši različici in s 190 kW (258 KM) turbodizelskim motorjem stane 93 tisoč evrov, podaljšana različica tega modela je slabih sedem tisočakov dražja, cena najdražjega podaljšanega S 500 z bencinskim osemvaljnikom in 335 kW (456 KM) pa se začne pri ceni 146.390 evrov. V serijski opremi je združeno domala najboljše, kar v povezavi s tehniko, elektroniko, luksuzom in razkošjem ta hip ponuja avtomobilska industrija, kljub temu pa si je za okoli deset tisočakov moč omisliti še ekskluzivni paket, prav toliko stane športni AMG paket. Spisek dodatne opreme obsega 19 strani, med njimi je za sedem tisočakov na voljo tehnična poslastica Magic Body Control - ta pri vozniku in potnikih vzbudi občutek, da lebdijo na leteči preprogi. Približno tri tisočake stane paket komfortnih zadnjih sedežev, okoli deset tisočakov pa High-End sistem za 3D prostorski zvok Burmester s 24 zvočniki in 24-kanalnim ojačevalnikom.
Letos želijo v Autocommerceu prodati od pet do sedem vozil, leta 2014 in 2015 po 20, leta 2016 pa je cilj prodati 15 vozil.
Kako deluje magic Body Control
Več različic novega S kot kadarkoli doslej
Novi S podobno kot prejšnja generacija izraža elegantno in klasično držo. Posebej učinkovit je pri rezanju zraka, najvarčnejša različica ima količnik zračnega upora le 0,23, preostale pa 0,24, kar je rekorden dosežek v tem razredu. Novi S je namenjen tako tradicionalistom z ameriškega in evropskega trga in še novopečenim bogatašem iz Kitajske, Indije, Rusije in drugih rastočih držav. Novi S ni kar tako, saj zamenjuje starega S in hkrati še megarazkošnega maybacha. Zato bo novi S na voljo v več različicah kot kadarkoli doslej, z njim pa želi Mercedes-Benz voziti v višjem in luksuznem razredu hkrati.
Finance za volanom najboljšega avta na svetu
Ali še kolebate glede tega, ali bi se vozili z novim Mercedesom S? V tem primeru preberite izkušnjo Financ za volanom najboljšega avta na svetu po ulicah in okolici kanadskega Toronta. Najmočnejši pečat je poleg kopice presežnikov pustil sistem Magic Body Control.