Renault je kot vodilna znamka lahkih gospodarskih vozil na evropskem trgu, prenovil kangooja za zasebne in poklicne uporabnike, razlike med njimi pa so zdaj precej bolj opazne kot pri prejšnji generaciji. Novost v ponudbi osebnih različic je kangoo Extrem z bolj športno pustolovskim videzom, ki lahko zavija z utrjenih poti. Ta različica je ozaljšana z dodatki v slogu športnih terencev: strešnima nosilcema, bočnimi zaščitnimi letvami in zadnjim odbijačem v črni barvi in z zrnasto teksturo, okvirjem odprtine za zrak v prednjem odbijaču. Na obeh straneh je kangoo Extrem okrašen še z modernimi barvitimi nalepkami, lakiran je črn okvir žarometov, dodatno so zatemnjena zadnja stekla, na nekaterim mestih ima oznake Extrem.
Kaj je novega pri zunanjosti?
Osebne različice imajo sicer na črno lakirani maski na vsaki strani kromastega romba enako kromasti letvi. Spodnji rob reže za zajem zraka v odbijaču, ki je v barvi karoserije (glede na različico), je na straneh zaobljen, črni obrobi v ohišjih žarometov pa poudarjata, da gre za osebni avtomobil. Podaljška zadnjih svetil sta v teh različicah rdeče barve. Dostavna različica ima črn prednji odbijač z zrnasto teksturo, ki je manj občutljiv za majhne poškodbe, običajne ob intenzivni dnevni rabi. Podaljška zadnjih svetil sta prav tako črna. Kromast romb izstopa iz črne zrnaste teksture maske. Za bolj dinamičen videz je na voljo tudi paket Style.
Prenovljen prednji del sicer povzema elemente nove oblikovne istovetnosti znamke, vendar so določene podrobnosti specifične za osebne oziroma dostavne različice. Poleg bolj čvrstega videza je novi kangoo pridobil izboljšave zaznavne kakovosti, v notranjosti pa nove tehnologije, med katerimi je zdaj na voljo tudi povezljiva multimedijska naprava Renault R-Link.
Modernejša osrednja konzola, ekran na dotik
- Cenik novi Renault kangoo (0 KB)
Večjih sprememb je bila najnovejša izdaja modela deležna tudi v notranjosti. Prostor za potnike je opremljen z novo in modernejšo osrednjo konzolo, ki je z lakirano črno površino in plemenitejšim videzom zelo podobna tistim v novem cliu in capturju. Na njej so zbrana vsa upravljala klimatske in zvočne naprave. Zdaj je na voljo tudi povezljiva multimedijska naprava Renault R-Link, z njenimi funkcijami, kot so navigacija, radijski sprejemnik, prostoročno telefoniranje, ...
Funkcije so prikazane na sedempalčnem (18 cm) zaslonu na dotik, z njimi pa se upravlja preko vrtljivega gumba, ki je nameščen na čelni plošči radijskega sprejemnika, ali pa z glasovnimi ukazi.
Trije sedeži spredaj za poklicne uporabnike
Poklicnim uporabnikom so zdaj v vseh treh dolžinskih izvedenkah na voljo trije sedeži spredaj, ob tem je kangoo Compact edini majhen dostavnik s tovornim prostorom pod 2,8 kubičnega metra, ki ponuja takšno možnost.
Z uvedbo najnovejših različic s tremi sedeži spredaj je celotna ponudba narasla na 15 različic. Dvosedežna klop ponuja prostor za dodatnega potnika in je ločena od voznikovega sedeža. Prilagodljivost te klopi omogoča večstransko rabo, naslona obeh sedežev je tako možno ločeno zvrniti
naprej in tako povečati prostor za tovor, čigar uporabna dolžina doseže 2,88 metra v različici kangoo Maxi. Tako položen naslon srednjega sedeža lahko služi tudi kot naslon za roko ali mizica, pod dvižnim sedalom klopi je skrit 15 litrov velik uporaben prostor.
Renault je v sodelovanju s pooblaščenimi predelovalci karoserij pripravil številne možnosti predelav za poslovno rabo: hladilni dostavnik, potujoča delavnica, reševalno vozilo, vozila za prevoz gibalno omejenih oseb, ipd.
Poleg tega ponuja tudi številne možnosti tovarniškega lakiranja po naročilu, na primer v značilni barvi podjetja.
Trije turbodizli in turbobencinar
Novi kangoo je na voljo s štirimi motorji, turbodizelski so Energy dCi 75, dCi 90 in dCi 110, turbobencinski pa TCe 115. Motorji imajo dodano napravo Stop&Start in sistem za zajem energije med upočasnjevanjem in zaviranjem, najbolj varčen pa na sto kilometrov porabi 4,3 litra goriva.