Sredi maja je francoski proizvajalec vozil Citroën predstavil novo generacijo C4 Picasso, dober mesec pozneje pa je predstavil še podaljšano različico s sedmimi sedeži Grand C4 Picasso. Ta bo pri nas oktobra, glede na 16 cm krajšega brata bo dražji za okoli 1.400 evrov. Družinski novinec ima sicer drugače oblikovan zadek kot običajni C4 Picasso, ohranil je enako dolžino kot predhodnik, a ima daljšo medosno razdaljo. Ob tem je izgubil dober cent teže, ob uporabi sedmih sedežev pa v prtljažniku ponuja 645 litrov prostornine.
Od manjšega je daljši za 11 centimetrov
Podobno kot petsedežni C4 Picasso je tudi večja različica narejena na prilagodljivi modularni platformi EMP2, ki je bila osnova za oba družinsko naravnana avta. Skupna dolžina novinca je ostala enaka kot pri prejšnji generaciji, znaša 4,59 metra, medosna razdalja znaša 284 cm. Grand C4 Picasso je od manjšega daljši za 16 centimetrov. Tudi velikan je shujšal, glede na prejšnjo generacijo je izgubil 110 kilogramov.
Lažji dostop do tretje vrste, velik prtljažnik
Daljša medosna razdalja prinaša prostornejšo notranjost na sicer enaki dolžini, lažji pa je tudi dostop do tretje vrste sedežev. Za njimi avto ponuja dovolj prostora tudi za prtljago, prostor je glede na predhodnka pridobil skoraj 70 litrov in meri 645 litrov - če sedeža zložimo se prostor poveča na 700 litrov. Srednji sedeži med seboj sicer niso povezani in tako ponujajo več udobja.
Tudi v Grand C4 Picassu je vozniku in potnikom na voljo sedem- ali dvanajstpalčni digitalni zaslon na dotik. Ta namesto kopice gumbov v sebi skriva vse potrebno za upravljanje z avtomobilom. Serijsko je na voljo strešno okno, panoramsko steklo pa je na voljo za doplačilo.
Trije dizli, dva bencinarja
Kupcem bodo na voljo trije dizelski motorji, e-HDi 90, e-HDi 115, po katerem tudi največ posegajo, ter novi motor blueHDi 150. Za ljubitelje bencinarjev bosta na voljo VTi 120 in THP 150. Motorji bodo na voljo s šeststopenjskim ročnim ali samodejnim menjalnikom.