Avto

Več kot običajni koraki nove Mazde3

Japonci se bodo v boj za evropske kupce v nižjem srednjem razredu jeseni podali s povsem novo Mazdo3, pri čemer so posegli po posebnih prijemih

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

27.06.2013 08:20
Čas branja: 1 min

mazda 3-10

London, Istanbul in St. Petersburg so bila hkrati prizorišča prve javne predstavitve že tretjega roda Mazdine trojke, rjuho pa so z nje potegnili tudi v New Yorku in Melbourneu. Nekoliko nenavadno, a Japonci menijo, da je za večji uspeh v nižjem srednjem razredu v Evropi treba narediti več kot običajne korake. Prodaja vozil v tem razredu na Stari celini namreč dosega četrtino vseh prodanih, zato se uspeh modela krepko pozna tudi po finančni plati. Oblika nove Mazde3 - v dolžino meri 446,5 cm, glede na skoraj enako dolgo predhodnico ima za pet cm daljšo medosno razdaljo in za 10 litrov večji prtljažnik - je precej podobna lani predstavljeni Mazdi6, saj je nastala s pomočjo hišnega oblikovalskega jezika Kodo.

Veliko naprednih sistemov in rešitev

To naj bi novi trojki zagotavljalo zanesljivo in dinamično lego na cesti, turbodizle in bencinarje z dovolj dobrimi zmogljivostmi ter majhno povprečno porabo goriva, vpletli so tudi številne druge rešitve. Tako so drugače zasnovali notranjost, sistem infotainment in izboljšali ergonomijo. Armaturna plošča se sicer ponaša s 7-palčnim barvnim zaslonom na dotik, v avto pa so Japonci vgradili celo vrsto naprednih sistemov, ki jih poznamo iz sorodnih avtomobilov (Adaptive Cruise Control, Active Driving Display, Smart Brake Support...).

mazda 3-1

Mazda3 bo prav tako imela poseben sistem zaustavljanja in zaganjanja motorja i-ELOOP, ki naj bi bil najhitrejši med vsemi, del aktivne varnostne tehnologije pa bo tudi i-Active Sense, ki samodejno preprečuje trke.

Sprva trije motorji, en dizelski

V Mazdi3 bo tudi vse tisto, kar pri njih predstavlja tehnologija SkyActive. Kupcem bodo sprva na voljo trije motorji, dva sta bencinska dvolitrska (120 in 165 KM) in 2,2-litrski turbodizel (150 KM), pozneje pride še nov 1,5-litrski bencinar s 100 KM. Z njim bo trojka do sto kilometrov na uro pospešila v 10,8 sekundah ter dosegla najvišjo hitrost 182 km/h. Močnejši bencinar in dizel bosta dosegla 210 km/h, do stotice pa bosta posprešila v dobrih osmih sekundah. Vsi modeli bodo serijsko opremljeni z ročnim 6-stopenjskim menjalnikom, v ponudbi bo tudi avtomatik.

Prva javna premiera Mazde3 bo sredi septembra v Frankfurtu, kak mesec pozneje pride tudi v Slovenijo. Cene so zaenkrat še uganka.

Dodatna vsebina ni prikazana, ker niste dovolili prejema piškotkov z zunanjih strežnikov. Spremeni...

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite + poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Nepremičnine
Nepremičnine Kakšen mora biti kakovosten servis kosilnice

Vključevati mora vse potrebne preglede in popravila kosilnice oziroma vrtnega traktorja ali riderja – opravite ga pri strokovnjaku.

FINANCE
Bitenc ni več šef Geoplina. Kaj ima s tem Nada Drobne Popović?
Finance
politična preigravanja
Petra Sovdat Bitenc ni več šef Geoplina. Kaj ima s tem Nada Drobne Popović?

V Petrolu niso pojasnili, zakaj so iz prodajalca plina odslovili svojega nekdanjega člana uprave za finance.

FINANCE
TOP Gradbeništvo
Kakšno rast gradbenih aktivnosti napoveduje GZS za letos in prihodnje leto
TOP Gradbeništvo
Napovedi gradbenih aktivnosti
TOP GradbeništvoVasilij Krivec Kakšno rast gradbenih aktivnosti napoveduje GZS za letos in prihodnje leto

Po lanski veliki, 24-odstotni rasti gradbenih aktivnosti se bodo te v Sloveniji letos zelo upočasnile, v EU se bodo zmanjšale. Lani so bile investicije v zgradbe vredne 7,1, letos bodo 7,6, prihodnje leto pa 7,9 milijarde evrov.

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)
FINANCE
Marčni podatek: Inflacija v Sloveniji se ne znižuje, nasprotno
Finance
inflacija
Albina Kenda Marčni podatek: Inflacija v Sloveniji se ne znižuje, nasprotno 3

Če gledamo nacionalno specifično košarico, se je inflacija v Sloveniji marca celo povišala - s februarskih 3,4 odstotka na marčnih 3,6 odstotka. Tudi če gledamo vseevropsko primerljivo košarico dobrin, slovenska inflacija ne popušča. Dodajamo hiter pogled na inflacijo v Italiji

FINANCE
Triglav: kaj je udarilo po njihovem dobičku v letih 2022 in 2023
Finance
ZAVAROVALNICA
Tanja Smrekar Triglav: kaj je udarilo po njihovem dobičku v letih 2022 in 2023 2

Iz letnega poročila: zakaj je predlanski rezultat po novem izguba namesto stomilijonski dobiček? Tudi zaradi davkov.

FINANCE
Kamniški podjetnik: Javni uslužbenci bi morali tekmovati v spodbujanju gospodarstva
Finance
KAMNIŠKI RAZVOJNI FORUM
Jana Petkovšek Štakul Kamniški podjetnik: Javni uslužbenci bi morali tekmovati v spodbujanju gospodarstva 1

Na Kamniškem razvojnem forumu bomo govorili o nujni podpori gospodarstvu ter iskanju razlikovalnih prednosti, ki jih ima kamniška občina veliko.