Nemški opel je po petih letih osvežil največji model insignia. Novinka je spremenjena v podrobnostih, osnovne poteze pa ostajajo enake.
Prednji del ima širšo masko, nove žaromete s črnim ohišjem z LED dnevnimi ali biksenonskimi sijalkami (odvisno od opreme) in še sistemom AFL +, ki žaromete usmerja v zavoj. Zadek pa je prav tako dobil nove žaromete, ki jih podobno kot pri kabrioletski cascadi v zgornjem delu ločuje zajetna kromirana letev.
Bolj imenitna kabina
V potniški kabini imajo bolje opremljene insignie nov volan, osempalčni informacijski zasklon na dotik in še manjši upravljalnik na sredinski konzoli s katerim prav tako na dotik upravljamo funkcije avtomobila. Plastika je imenitnejša in mehkejša, obljubljajo pri oplu.
Varčna dizla
Največ novosti je pod motornim pokrovom, kjer se vrtijo štirje novi stroji. Dvolitrski turbodizel je na voljo z 88 ali 103 kilovati moči, v obeh primerih pa v štiri ali petvratni insignii porabi le 3,7 litra nafte na sto kilometrov (karavanski sportstourer je za dva decilitra bolj žejen).
Močna bencinarja
Povsem nova sta še štirivaljna bencinarja nove generacije SIDI, ki označuje neposreden vbrizg goriva v valje in turbo polnilnik. Manjši, 1,6 litrski, zmore 125 kilovatov oziroma 170 konjskih moči ter 260 do 280 nevtonmetrov navora. Dvolitrski pa zmore 180 kilovatov oziroma 245 konjskih moči in 400 nevtonmetrov največjega navora. Podatkov o porabi bencinarjev še ni na voljo.
in insignia na avtoplin
V ponudbi pa ostaja 1,4 litrski turbo bencinar na utekočinjen naftni plin s porabo 7,6 litra, enako velja za nekatere druge motorje vključno s šestvaljnikom v modelu OPC.