Peugeot 2008 je logičen novinec na evropskem in slovenskem trgu, ki kljub upadu prodaje avtomobilov, vse bolj ljubi avtomobilske križance. Zadnji hit so mali športni terenci segmenta B, njihova prodaja raste v Sloveniji in v Evropi, kupci pa po njih planejo takoj še preden zapeljejo v salone. To se je zgodilo oplu mokki in nissanu juku, prva ima že prek dvesto kupcev, juke jih vsako leto zbere okoli 500. Tem številkam pa bi že težko rekli nišne, zato razred B SUV, kot se s tujko imenuje, postaja pravi samostojni razred.
Ni terenec, mehkužnež tudi ne
Peugeot 2008 vanj prinaša nekaj svežine in že znan recept, ki sliši na robusten videz, nekaj višji trebuh (od tal je oddaljen 16 centimetrov ), kompaktne mere ki pri 2008 v dolžino segajo do 4,16 metra in v višino do 1,56 metra, prilagodljivost ter nekaj robustnosti. Pri 2008 boste zaman iskali štirikolesni pogon, nima ga, ker ga menda tudi kupci ne bodo iskali. Namesto prednjima kolesoma pri oprijemu pomaga sistem grip control (vselej je povezan le s pnevmatikami mud&snow) v petih programih.
Elektronika namesto štirikolesnega pogona
Grip control ima elektronsko pamet, ki glede na razmere prilagaja hitrost vrtenja posameznega kolesa in popuščanja sistemov ASR in ESP ter tako simulira delno zaporo diferenciala. Zato naj bi se 2008 znašel tudi na nekaj slabših terenih. Podoben sistem ima tudi renault scenic xMod.
208 pod kožo in v kabini
Peugeot 2008 je sicer zgrajen na podvozju modela 208, od njega je opazno višji, daljši, tudi drugače oblikovan. A podobnosti ni moč zgrešiti, očitna je armaturna plošča z doplačljivim zaslonom na dotik, ki je priročno pomaknjen k vozniku. Znan je tudi majhen in debel volanski obroč ter merilniki, ki jih voznik spremlja nad volanskim obročom in ne skozi med prečkama.
Večji, a le delno prilagodljiv
Prostorsko pa je 2008 bolj velikodušen, tako za potnike, kot prtljago - v osnovni postavitvi jo gre v zadek 350 litrov, ob podrtih zadnjih sedežih pa do 1.172 (merjeno do stropa). Sopotnikov sedež ob tem ne zna zložiti naslonskega dela (kot pri chevroletu traxu in cliu grandtour), zato 2008 ne bo prevažal surfarskih desk.
Motorji iz 208, cene razred višje
Motorna ponudba je že znana iz modela 208, cene pa so na ravni razred večjih avtov, denimo seata leona, forda focusa in drugih. Primerljive so tudi z neposrednima tekmecema chevroletom traxom in nissanom jukom.
Od 14 do dobrih 20 tisoč evrov
Na dnu ponudbe je 1,2 litrski trivaljnik s 60 kilovati, porabo 4,8 litra in ceno pod 14 tisoč evri z opremo access. Za enako velik dizel s 50 kilovati in porabo štiri litre boste odšteli 15.590 evrov. Osnovni access ima vso potrebno varnost in ročno klimatsko napravo. Za najbolj bogati 2008 1,6 HDi115 in opremo allure pa je potrebno odšteti prek 20 tisočakov.