Avto

Mali službeni avto: Hyundai i20

Korejski solidnež iz ozadja

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

12.04.2013 07:00
Čas branja: 1 min

Hyundaiev avto nižjega razreda, naslednik zelo uspešnega getza, je po štirih letih malce prenovljen, s čimer bo poskušal doseči višje prodajne številke. Hyundai računa predvsem na spremenjen videz, ki je pač glavno merilo pri nakupu avtomobila. Upa pa, da bodo kupci opazili tudi tehnične izboljšave, s katerimi bi se rad umaknil iz sence uspešnega getza. Na prvi pogled kaj veliko možnosti nima, saj ne vabi z izjemnimi cenami in popusti. Na drugi pogled pa je i20 zelo dobra ponudba. Cene, ki se začnejo pri slabih desetih tisočakih, so ugodne, saj so avtomobili v vseh primerih dobro opremljeni, tehnično solidni, pač dobra kupčija.

Hyundai-i20-1.1365713931.jpg.o.470px.jpg

9.990

evrov je tržna cena hyundaia i20 1.2 life. Dizelski 1.4 CRDi LP stane 11.490 evrov.

640

evrov je mesečni najem hyundaia i20 1.2 life z vsemi vključenimi stroški za tri leta in 90 tisoč kilometrov. Najem dizelskega 1.4 CRDi stane enako.

Vir: ALD Automotive

4,4

litra je povprečna poraba dizelskega i20, bencinar porabi 4,9 litra.


In kaj je novega pri i20? Najopaznejši so povsem nov nos z LED-dnevnimi lučmi v prednjih odbijačih, spremenjen zadek, novi zadnji odbijači in zato malo večje mere. Zdaj je zgolj zaradi šminke dolg 3,99 metra oziroma pet centimetrov več kot prej. Dobil je še bolj urejeno in malo bolj imenitno armaturno ploščo, čeprav je še vedno tipično korejsko preprosta. Morda še pomembnejše so spremembe pod kožo. Osveženi i20 je preizkušeno bolj tih od predhodnika. Izolacija motornega prostora in potniške kabine je res učinkovita, hrupa iz motornega dela in ceste je precej manj, v tem pogledu je i20 boljši od marsikaterega tekmeca.

Čeprav je i20 še vedno za nekaj centimetrov manjši od večine tekmecev, je v kabini med bolj prostornini, tudi prtljažnik je z 295 litri solidno velik in lahko dostopen. Kakovost izdelave v potniški kabini je dobra, ergonomija je skoraj na ravni najsodobnejših, povsem novih hyundaiev. Pri motorjih na papirju ni dileme. Bencinski 1,2-litrski zadošča, ob tem je še 1.500 evrov cenejši od 1,4-litrskega dizla s 55 kilovati (enako stane tudi 1,1-litrski dizel z enako močjo, a mi smo izbrali večjega). Dejansko doplačilo za dizla ni smiselno, če z i20 delamo malo kilometrov. Pri pogosti rabi, natančneje pri 30 tisoč kilometrih na leto, pa je strošek lastništva obeh avtov enak.

Hyundai-i20-2.1365713934.jpg.o.470px.jpg

Hyundai-i20-3.1365713935.jpg.o.470px.jpg

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.

FINANCE
ESG
Zakaj morajo podjetja pri ESG-poročanju računati na maraton v sprintu
ESG
Izzivi trajnostnega poročanja
ESGAna Ivančič Zakaj morajo podjetja pri ESG-poročanju računati na maraton v sprintu
FINANCE
Dražbe
Stanovanja, apartmaji in vila, ki jih lahko kupite na slovenski in hrvaški obali
Dražbe
DražbeRedakcija Dražbe Stanovanja, apartmaji in vila, ki jih lahko kupite na slovenski in hrvaški obali

Katere počitniške nepremičnine se dajo trenutno kupiti na dražbah.

FINANCE
Okolje & energija
Mervarjeva analiza: Električna energija v Sloveniji je med cenejšimi, omrežnina pa druga najcenejša
Okolje & energija
Električna energija
Okolje & energijaNataša Koražija Mervarjeva analiza: Električna energija v Sloveniji je med cenejšimi, omrežnina pa druga najcenejša 2

Razlog za morebitno krčenje in slabše rezultate velikih porabnikov električne energije niso visoke cene električne energije, ampak ohlajanje povpraševanja na glavnih trgih, meni šef Elesa Aleksander Mervar

FINANCE
Prevozi
Nova Scanijina delavnica v Kranju bo letno delala vsaj 330 servisnih ur
Prevozi
PrevoziMarko Čopi Nova Scanijina delavnica v Kranju bo letno delala vsaj 330 servisnih ur

Nova servisna delavnica bo odprta le med tednom do 16. ure. Omogoča sočasno vzdrževanje šestih tovornih vozil, predstavniki Scanie pa ne izključujejo možnosti širitve.