Novi rav4 je znova večji od predhodnika, dolg je 4,57 metra in se s temi merami uvršča med kompaktni in srednji razred. Tja ga postavljajo tudi pri Toyoti, zato mu namenjajo tekmece iz obeh razredov, denimo majhnega volkswagna tiguana in velikega hyundaia santa fe. Mere so rav4 prinesle zelo prostorno potniško kabino in 547-litrski prtljažnik, oboje je na ravni srednjerazrednih športnih terencev.
6% tržni delež si letos z rav4 v razredu športnih terencev želi doseči Toyota Adria. Lani je rav4 dosegel 1,9-, leta 2007 pa 17,7-odstotni delež med športnimi terenci.
Počasi nazaj do uspeha
Z novim rav4 želi distributer Toyota Adria vnovič popraviti upadajoče rezultate. Lani so s starim dosegli le 1,9 odstotka tržnega deleža, novi bo s prodajo 150 vozil letos dosegel šestodstotni delež v razredu športnih terencev, je prepričan direktor prodaje in trženja Gašper Picelj. To bo še vedno precej manj od rekordnega leta 2007, ko je bilo pri nas prodanih 495 rav4.
Osnovni za 23 tisočakov
Da bi dosegli cilje, so v Toyoti postavili ugodne cene, ki se začnejo pri 22.900 evrih za dvolitrskega dizla s 94 kilovati in sprednjim pogonom, ki prepriča z ugodno porabo 4,9 litra. Za štirikolesno gnanega rav4 z 2,2-litrskim motorjem in 110 kilovati ter boljšo opremo pa je treba odšteti 27.400 evrov, kar je denimo več od malo manjših korejskih tekmecev hyundaia iX35 in kiae sportage ter manj od neposrednega tekmeca honde CR-V. Več o novi toyoti rav4 iz prve preizkušnje na (www.finance.si/8335336).