Nemški BMW je na poslovni konferenci v Münchnu predstavil rekordne rezultate. Povečal je prodajo vseh znamk znotraj skupine, rekorden dobiček je presegel pet milijard evrov, dividende pa 2,5 evra na delnico.
Rekorden in pred tekmeci
BMW še naprej vodi karavano prestižnih avtomobilskih znamk z rekordnimi številkami. Lani je presegel prodajne rezultate tekmecev Audi in Mercedes-benz in še lastne iz leta 2011. Skupina BMW je ustvarila rekordnih 76,8 milijarde evrov prihodkov, kar je 11,7 odstotka več kot leta 2011.
BMW z največjo rastjo znotraj Skupine BMW
Število prodanih vozil skupine BMW je zrasla za 10,6 odstotka na 1,84 milijona. Znotraj Skupine je najhitreje, za 11,6 odstotka, rasla prodaja znamke BMW, ki s 1,54 milijona vozili ostaja največja znotraj skupine. Dobrih 300 tisoč minijev je lani pomenilo 5,8 odstotno rast prodaje, 3.575 rolls royceov pa eno odstotno rast prodaje.
Manjša rast dobička
Rastoča prodaja je prinesla 4,4 odstotno rast čistega dobička, ki je lani znašal 5,1 milijarde evrov. Sočasno pa je BMW po upadu v letih 2010 in 2011 ponovno povečeval investicije v raziskave in razvoj, lani je zanje namenil 5,1 odstotka prihodkov oziroma 3,9 milijarde evrov.
Na dveh kolesih brez Husqvarne
BMW je za tri odstotke na 117 tisoč povečal še prodajo motociklov BMW, Husqvarna pa je z 10.751 motocikli dosegla 15,8 odstotno rast prodaje v primerjavi z letom 2011. Kljub pozitivnemu prodajnemu trendu, je BMW v januarju Husqvarno prodal. V prihodnje se bo bolj intenzivno posvečal krovni znamki motociklov BMW.
Doba elektromobilnosti
Konec leta 2013 BMW prehaja v novo obdobje elektromobilnosti s podznamko BMW i. "V začetku ne pričakujejo visokih številk, na dolgi rok pa verjamemo, da so električna in hibridna vozila prava smer, zato bomo na trgu nastopili odločno. V Nemčiji bo vsak četrti trgovec BMW prodajal tudi modele BMW i," je pojasnil član uprave zadolžen za prodajo in marketing Ian Robertson.