Kot kaže, je oplovcem uspel zadetek v polno. Mokka s pridom izkorišča prepričanje drugih znamk, da morajo kompaktni terenci zrasti, da bi lovili kupce iz kompaktnega in še srednjega razreda. Mokka pa dela enako, le razred nižje. S 4,28 metra dolžine sodi med kompaktni in nižji razred. Tudi v njem se je začela gneča, tu je juke, prihajajo renault captur, peugeot 2008 in drugi.
Nagrbančena in simpatična
4,28
metra je dolga opel mokka, s temi merami sedi na sredini med dvema razredoma.
Mokka je tudi vsebinsko precej posrečen avto. Ne moremo mimo prijazno nagrbančene in čokate karoserije ter postavljaških 18-palčnih koles. Mokka je pravi trendovski športni terenec. Že v osnovi je polna kompromisov, takšne pa so tudi njene lastnosti. Prijetna je njena robustnost, s karoserijo, 16 centimetrov oddaljeno od tal, boste premagali vse mestne in tudi primestne džungle. Soliden štirikolesni pogon pa se bo znašel tudi na lažjem terenu. V kabini je manj odpovedovanja, kot smo navajeni pri oplih. Plastika je manj cenena in ne tako trda, sedi se zelo dobro, morda le malo previsoko, stikala na sredinski konzoli so še vedno preveč številčna in zato nepregledna, prostor pa je, glede na zunanje mere, skromen. Zadaj dobro sedi 1,8 metra visok možakar. Prtljažnik pa je s 362 litri skromen.
Ne merite je z metrom
Med zavoji je mokka čvrsta in lahko vodljiva. Zaradi močnega 1,4-litrskega turba je dovolj živahna in s porabo 8,2 litra še dovolj varčna, da je takšen bencinar precej dobra izbira. Tudi cena dobrih 20 tisočakov (če jo financirate z lizingom) oziroma 21.780 evrov za gotovino ni previsoka za trendovski avto. Seveda pa je na trgu precej boljših ponudb, če avto iščete z metrom. Mokka metra ne mara, stavi na trendovstvo.