Avto

Anketa: Pri dostavnikih stavite na dober servis

V tokratni anketi smo bralce - obrtnike oziroma male podjetnike - spraševali o dostavnih vozilih z zaprtim tovornim delom.

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

18.02.2013 11:44
Čas branja: 7 min

Torej o pravih »delavcih«, pri katerih veljajo pravila racionalnosti in uporabnosti, manj pa razkošja in ugleda blagovne znamke. Anketiranci ste na prvo mesto postavili predvsem kakovosten in dostopen servis, najpomembnejše vam torej je, da vaš delavec neutrudno in s čim manj okvarami nabira kilometre.

[A] 1f14Untitled-9.1360868245.gif

Cena šele na četrtem mestu

Ugotovitve ankete o dostavnikih so tudi drugačne kot pri naših prejšnjih anketah, ko ste bralci na prvo mesto postavljali predvsem ceno, porabo goriva in udobje. Vsak od vas je izbral tri najpomembnejša merila. Pri dostavnikih so bili najpogostejši odgovori kakovosten in dostopen servis, tovorni prostor dostavnika in poraba goriva. Za vse tri lastnosti je glasovalo več kot 50 odstotkov bralcev. Cena je pristala šele na četrtem mestu, z 49 odstotki glasov. Prilagodljivost in okretnost vašega dostavnika, kot kaže, sodi med manj pomembne lastnosti.

Polovica avto uporablja le za službo

Polovica anketirancev dostavni avto uporablja zgolj v službene namene, za prevoz tovora ali potnikov, če gre za potniški dostavnik. Skoraj 40 odstotkov bralcev pa svoj dostavnik uporablja tudi kot družinski avto, kar niti ni nenavadno. Znano je, da so dostavniki odlični predvsem zaradi izjemne prostornosti že v nižjih velikostnih razredih. V primeru velikih, šest- in veččlanskih družin, pa je velik potniški dostavnik pravzaprav edina prava rešitev prostorskih izzivov. Dobra desetina bralcev dostavnik uporablja tudi kot počitniško vozilo. Prav zaradi prostornosti ga je namreč razmeroma preprosto spremeniti v bivalnik ali pa vsaj spalnik v kampih.

Sanjate o mercedesu in volkswagnu

Ko smo vas spraševali po sanjskem dostavniku, ste nihali predvsem med znamkama Volkswagen in Mercedes-benz. Pri volkswagnu vas večina sanja o modelu multivan, luksuznemu enoprostorcu, ki je nastal na temelju dostavnega transporterja. Pri mercedes-benzu pa ste, zanimivo, razmišljali predvsem o največjem kombiju te znamke sprinterju, in ne o razkošnem vianu, ki je neposreden tekmec volkswagnu multivanu.

Cenite varčnost in varnost

Pri tehnoloških dosežkih proizvajalcev, ki so jih pri dostavnikih dosegli v zadnjih letih, najbolj cenite varčnejše motorje, vgrajen sistem za izboljšanje varčnosti (denimo start&stop), podaljšane servisne intervale, nižje stroške vzdrževanja, vse večjo vsestranskost avtomobilov, boljše udobje v kabini ter večji poudarek, ki so ga snovalci namenili vozniku. Cenite tudi vse boljšo varnost dostavnikov, ki so se začeli pojavljati tudi v vrhovih lestvic konzorcija EuroNCAP.

Pogrešate bolj privlačne oblike

Prepričani pa ste, da bi proizvajalci lahko naredili kaj več pri oblikovanju dostavnikov, da bi ti imeli še daljše servisne intervale, več serijske varnostne in udobnostne opreme, možnost pogona na prednja ali zadnja kolesa (to danes ponujajo le tri znamke) in tovarniško predelavo na avtoplin. Eden izmed obrtnikov si je zaželel tudi mercedes-benza sprinterja brez kabine. To bi si naredil sam ali pa naročil po svojih željah.

Nagrajenci!

Med tistimi, ki ste izpolnili tokratno anketo, smo izžrebali sedem nagrajencev. Od prve do tretje nagrade vam bomo podelili knjigo z naslovom Brezplačno, v kateri avtor Chris Anderson razkriva, kakšna bo prihodnost poslovne dejavnosti in kako izkoristiti brezplačno kot poslovno strategijo in ob tem zaslužiti. Od četrte do sedme nagrade pa brezplačno polletno naročnino na revijo Moje finance.

Iskrene čestitke vsem nagrajencem!

Miloš Kogej, Ljubljana

Tine Matko, Grosuplje

Samo Tekavec, Ljubljana

Marjan Petelin, Štanjel

Tadeja Butinar, Črni Kal

Andrej Zidarič, Ormož

Simon Smolak, Prevalje

Kako obrtniki kupujejo avto?

Drago Klenovšek, mercedes-benz sprinter

Moj sprinter je moje življenje. V tem hipu je sicer na tritedenskem bolniškem dopustu. Potrebuje namreč zamenjavo pragov, blatnikov, dela nosilcev in še kaj. Star je že 17 let in bo v celoti obnovljen, kar si tudi zasluži. Je rumene barve, podobnega imajo gasilci in poštarji. Čeprav so napisi za dejavnost strojne instalacije na njem zbledeli, kljub temu pleni pozornost oziroma je prepoznaven. Če je recimo parkiran pred gostilno, rad pritegne policiste - ti mislijo, da sem kaj popil. A pozneje vselej spoznajo, da se motijo, ker pač ne pijem. S sprinterjem sva za različna društva opravljala tudi humanitarne dejavnosti, kot so selitve, prevoz oblačil in drugih predmetov.

Gregor Lisec, opel vivaro

Z vivarom sem zelo zadovoljen, ima zelo majhno porabo od osem do devet litrov, kar se mi zdi ugodno glede na to, da se vozim na precej kratke razdalje. Res je sicer, da avta nikoli ne obremenim, prevažam predvsem lažje tovore. Zadovoljen sem tudi z motorjem in prostorom, pogrešam pa boljše sedeže z več stranske opore, tu si delno pomagam z naslonom za roke, in boljšo oblazinjenostjo. Moj vivaro bi bil tudi bolj uporaben, če bi imel manjšo odprtino v pregradi med tovornim in potniškim delom. Prevažam namreč preproge, ki so včasih tudi daljše od treh metrov, zato bi mi takšna odprtina občasno prišla prav. Večjih okvar do zdaj ni bilo, s tega vidika sem z avtomobilom zelo zadovoljen. Teži me le slabo popravilo pločevine, ki sem ga pred leti prepustil nepooblaščenemu serviserju, ki ga ni več na trgu. Danes mi pokrov motorja zaradi slabo opravljenega dela že rjavi. Kaj pogrešam? Pravzaprav nič posebnega, saj sem kupil osnovni model. No, ja, ko bom kupoval naslednji kombi, si bom omislil CD ali MP3, v tem imam namreč še kasetar.

Aleš Možina, opel vivaro

Z vivarom sem na splošno zadovoljen, za ceno okoli 16 tisoč evrov bi od takšnega avtomobila težko pričakoval več. Sprašujem se le, kdaj bo prišel nov model, saj je ta že kar star in bi ga rad zamenjal. A tega v avtomobilskih salonih ne povedo, tudi na Mercedesu niso, ko sem kupoval novega vita. Tri mesece za tem, ko sem se odpeljal z avtom, pa je prišel novi model. Pri vivaru sicer ni vse brez napak, pri 180 tisoč kilometrih sem moral zamenjati sklopko. Menim, da gre za tovarniško napako, saj so imeli z okvaro težave tudi moji znanci, a na servisu niso priznali garancije. Svojega na servis vozim k znancu, saj se popravila loti takoj. Do pooblaščenih servisov sicer ne gojim večjih zamer, v Mostah sem bil zelo zadovoljen. Res so se potrudili zame, v nekaj dneh so iz Nemčije pripeljali vivara v daljši različici in z novim motorjem (tega žene veriga, jermenu ne zaupam), ker takšnega pač niso imeli v zalogi. S kranjskim servisom pa imam slabše izkušnje, fantje znajo samo odčitavati na računalniku, kaj je narobe z avtom. Pred oplom vivarom sem imel dva mercedesa vita. Po prvega sem se odpravil v ljubljanski salon v delovnem kombinezonu, pa so gledali kar skozi mene. Vsi so se ukvarjali s tistimi, ki so nosili kravate. Jo moram imeti tudi jaz, da mi boste postregli, sem jim navrgel in odšel po avto v Koper. Moj prvi vito dela še danes kljub 540 tisoč kilometrom na merilniku.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Zakaj je energetska samooskrba za podjetja tako pomembna in kakšne so rešitve na trgu?

Sončne elektrarne nudijo podjetjem cenovno ugodno, trajnostno in zanesljivo oskrbo z energijo, kar pomembno zmanjšuje stroške, še...

FINANCE
Avto
Takšen je dostavnik nove dobe - mercedes-benz sprinter
Avto
AvtoBoštjan Paušer Takšen je dostavnik nove dobe - mercedes-benz sprinter

Na Dunaju smo spoznali novi Mercedes-Benzov dostavnik najvišjega razreda, ki bo kupce razvajal z veliko nosilnostjo, zanesljivostjo, varnostjo, udobjem, 10,2-palčnim zaslonom na dotik, napovedovanjem servisnih posegov in prihodnje leto tudi električnim pogonom

FINANCE
Avto
Kako je delovni stroj postal pametni osebni pomočnik
Avto
AvtoBoštjan Paušer Kako je delovni stroj postal pametni osebni pomočnik

Novi mercedes-benz sprinter bo ponujal od upravljanja voznega parka, sledenja vozilom, komunikacije z voznikom do beleženja voznikovih aktivnosti, dinamičnega načrtovanja servisov ter analize prometnih nesreč

FINANCE
Avto
Vzorčni primer prenosa inovacij iz osebnih avtov v dostavnega velikana
Avto
AvtoMiloš Milač Vzorčni primer prenosa inovacij iz osebnih avtov v dostavnega velikana

Mercedes-Benz je že daljnega leta 2013 zaznal rast trga dostavnikov, zato je takrat pretrgal sodelovanje s Volkswagnom, ki ju je povezovala skupna proizvodnja tehnično sorodnih modelov VW crafter in mercedes-benz sprinter. Zdaj zmogljivosti v celoti polni novi sprinter, ki je zapeljal tudi na slovenski trg.

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)
FINANCE
Avto
Mercedes z X pogumno vstopa v svet pickupov
Avto
AvtoMatej Kačič Mercedes z X pogumno vstopa v svet pickupov 2

Mercedes je svojo ponudbo prvič obogatil s poltovornjakom, njihov razred X za najmanj 36.100 evrov pa naj bi letno prepričal vsaj 40 zahtevnih Slovencev.

FINANCE
Avto
Mali mercedes, ki zmore celo več kot veliki
Avto
AvtoMatej Kačič Mali mercedes, ki zmore celo več kot veliki 2

Novi Mercedes-Benz A ni le oblikovni znanilec nove dobe, ampak prinaša dodatke, ki jih ta hip ne premore niti veliki S

FINANCE
Avto
Mali mercedes, ki dosega in presega veliki S
Avto
AvtoJanez Kovačič Mali mercedes, ki dosega in presega veliki S 7

Mercedes-benz razreda A je poln dobrih domislic. Elektronika, ki opozarja na mrtve kote, bo še tri minute po tistem, ko bo avto že parkiran, opazovala okolico in opozarjala na morebitne kolesarje.

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)