Družba Citroën Slovenija je v torek predstavila 4,43 metra dolgo nizkocenovno limuzino C-elysee s ceno 3,5-metrskih malčkov - le 8.390 evrov. Z njim imajo letos skromnejše načrte, prodajo 250 vozil v Sloveniji in Bosni skupaj, kot tehnično enak peugeot 301.
Limuzino C-elysee je Citroën zasnoval, da bi ustregel povečanemu povpraševanju po nizkocenovnih modelih v svetu (o tem smo podrobneje pisali prejšnji teden v članku Avtomobilski svet bo rasel s poceni avti). Z njim pa na trgih v razvoju sledi dacii logan, v Evropi pa chevroletu cruzu, škodi rapid in seatu toledu (dacie logan v Sloveniji ne bo na voljo).
Velik, preprost in poceni
Novi C-elysee ima enako zasnovo kot sestrski peugeot 301 - ločijo ju le oblikovne podrobnosti in nekateri deli opreme, za osnovo ima podaljšano podvozje peugeota 208. Z dolžino 4,43 metra in 506-litrskim prtljažnikom se uvršča ob bok kompaktnim tekmecem - fordu focusu, oplu astri sedan, hyundaiu elantri in nekaterim drugim. S 120-milimetrskim vzdolžnim prostorom na zadnji klopi, ta je enak prostoru v poslovnem citroënu C5, jih celo presega.
Za osnovni model za 8.400 evrov ne bo zanimanja
Zaradi skromnejše opreme, vidno preprostejše zasnove in manj imenitnosti v potniški kabini, pri obdelavi prtljažnika in drugih podrobnostih je za celoten cenovni razred ali dva dostopnejši. Osnovni model 1.2 VTI attraction s 53 kilovati moči in porabo 5,1 litra ter serijskima ABS in ESP ter štirimi zračnimi blazinami stane le 8.890 evrov, z dodatnim popustom v primeru financiranja pa še 500 evrov manj.
V prodajo bodo šli modeli za 11, 12 tisočakov
Vodja razvoja prodaje v Citroënu Slovenija Borut Sedej na osnovne modele sicer ne računa preveč. Več stavi na zmogljivejši bencinar 1.6 VTI s 85 kilovati in porabo 6,5 litra ter enako velik turbodizel z 68 kilovati ter porabo 4,1 litra in vsaj drugo stopnjo opreme seduction (ta ima v serijski opremi tudi klimatsko napravo, radio s CD MP3, deljivo zadnjo klop in še nekaj dodatkov).
Omenjena modela staneta 11 tisoč oziroma 12.300 evrov. Letos pa želi družba prodati 250 C-elyseejev, polovico od teh v Bosni. Zakaj je načrt precej nižji od Peugeotovega, ta načrtuje prodajo 350 modelov 301 s podobno ceno le v Sloveniji, v PSA Slovenija (zastopnik za obe francoski znamki) niso pojasnili.