Francozi so inovativen narod, to dokazujejo tudi njihove štirikolesne kreacije, denimo dizelski hibrid v peugeotih in citroënih. V teoriji je ta odličen, v praksi malo manj. Paket pa je v peugeotu 3008 vseeno precej zanimiv.
Pri peugeotu je sicer nekaj zmede, avto se bojuje z enoprostorci in športnimi terenci v razredu pod 17 tisoč evri. Bojuje pa se tudi s prestižnimi kompaktnimi terenci v razredu od 30 do 40 tisoč evrov. Velik cenovni razpon gre pripisati predvsem opremi in tehniki. Osnovni imajo sprednji pogon in majhne motorje 1,6, najdražji ima revolucionarni dizelski hibrid, štirikolesni pogon in polno založenost z opremo.
Samega 3008 že poznamo, je mešanec med športnim terencem in običajnim avtom.
Je skorajda SUV, a ne povsem
Na 4,36 metra ponuja veliko prostora spredaj in zelo dodelano armaturno ploščo, zadnja klop je bolj utesnjena, prtljažnik pa ima zaradi baterije le 333-litrsko luknjo. Kupcem je 3008 všeč zaradi visokega sedenja, dobre preglednosti, dobrega podvozja in tudi robustnosti, ki jo prinaša višje nastavljeno podvozje.
Je za pustolovce, ne ekonavdušence
Za hybrid4 pa se bodo brez dvoma odločali predvsem ljubitelji tehnologije, ki se bolj kot na njeno dejansko učinkovitost opirajo na idejo in potenciale, ki jih skriva ta sklop, ter na vsestranskost, ki jo takšen 3008 ponuja. Ko prištejemo še polno opremo, ki je v hybridu4 serijska, je ponudba pravzaprav ugodna.
Velike obljube
Številke očarajo, dvolitrski turbodizel in elektromotor skupaj zmoreta 147 kilovatov, povprečna poraba je le 3,8 litra. V resnici pa gre takole. Ko so baterije polne, se s 3008 resnično lahko slab kilometer peljemo le na elektriko. Ta pomaga tudi pozneje, saj se akumulator sproti polni, elektromotor pa občasno razbremeni dizelski motor in manjša porabo.
Povprečna realnost
Poraba je močno odvisna od desne noge. Če boste zelo pazili, se boste vozili s 4,5 litra, v povprečju pa računajte na 6,5 litra, kar ni poseben dosežek. Moti še robotiziran ročni menjalnik, ki ne zna ne hitro ne nežno prestavljati. Navduši pa moč, ki jo daje od sebe pogonski sklop. Pospeški so občutni (do stotice v 8,5 sekunde) predvsem zaradi seštevka navora obeh motorjev. Ob polni bateriji tale 3008 zna tudi plezati po terenu. Ko elektrike zmanjka, zmanjka tudi zadnjega pogona in terenske prehodnosti.