Avto

Hibrid za moč, ne za porabo

Peugeot 3008 hybrid4

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

Avtor
26.12.2012 22:30
Čas branja: 1 min

Francozi so inovativen narod, to dokazujejo tudi njihove štirikolesne kreacije, denimo dizelski hibrid v peugeotih in citroënih. V teoriji je ta odličen, v praksi malo manj. Paket pa je v peugeotu 3008 vseeno precej zanimiv.

[A] 9b71Untitled-9.1356548333.jpg
Peugeot 3008 hybrid4 zna vsega po malem. Ponuja nekaj terenskih lastnosti, varčnosti, veliko moči, opreme, s tem kar pošteno ceno. Soliden vtis kvari neubogljiv menjalnik.

Pri peugeotu je sicer nekaj zmede, avto se bojuje z enoprostorci in športnimi terenci v razredu pod 17 tisoč evri. Bojuje pa se tudi s prestižnimi kompaktnimi terenci v razredu od 30 do 40 tisoč evrov. Velik cenovni razpon gre pripisati predvsem opremi in tehniki. Osnovni imajo sprednji pogon in majhne motorje 1,6, najdražji ima revolucionarni dizelski hibrid, štirikolesni pogon in polno založenost z opremo.

Samega 3008 že poznamo, je mešanec med športnim terencem in običajnim avtom.

Je skorajda SUV, a ne povsem

Na 4,36 metra ponuja veliko prostora spredaj in zelo dodelano armaturno ploščo, zadnja klop je bolj utesnjena, prtljažnik pa ima zaradi baterije le 333-litrsko luknjo. Kupcem je 3008 všeč zaradi visokega sedenja, dobre preglednosti, dobrega podvozja in tudi robustnosti, ki jo prinaša višje nastavljeno podvozje.

Je za pustolovce, ne ekonavdušence

Za hybrid4 pa se bodo brez dvoma odločali predvsem ljubitelji tehnologije, ki se bolj kot na njeno dejansko učinkovitost opirajo na idejo in potenciale, ki jih skriva ta sklop, ter na vsestranskost, ki jo takšen 3008 ponuja. Ko prištejemo še polno opremo, ki je v hybridu4 serijska, je ponudba pravzaprav ugodna.

Velike obljube

Številke očarajo, dvolitrski turbodizel in elektromotor skupaj zmoreta 147 kilovatov, povprečna poraba je le 3,8 litra. V resnici pa gre takole. Ko so baterije polne, se s 3008 resnično lahko slab kilometer peljemo le na elektriko. Ta pomaga tudi pozneje, saj se akumulator sproti polni, elektromotor pa občasno razbremeni dizelski motor in manjša porabo.

Povprečna realnost

Poraba je močno odvisna od desne noge. Če boste zelo pazili, se boste vozili s 4,5 litra, v povprečju pa računajte na 6,5 litra, kar ni poseben dosežek. Moti še robotiziran ročni menjalnik, ki ne zna ne hitro ne nežno prestavljati. Navduši pa moč, ki jo daje od sebe pogonski sklop. Pospeški so občutni (do stotice v 8,5 sekunde) predvsem zaradi seštevka navora obeh motorjev. Ob polni bateriji tale 3008 zna tudi plezati po terenu. Ko elektrike zmanjka, zmanjka tudi zadnjega pogona in terenske prehodnosti.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.

Preberite tudi:

10.01.2014
FINANCE
Ali bo vlada znižala najvišje pokojnine?
Finance
POKOJNINSKA REFORMA
Tanja Smrekar Ali bo vlada znižala najvišje pokojnine? 2

Kje so nevarnosti, da bi bile pokojnine za tiste, ki plačujejo največ, lahko še bolj omejene oziroma nižje kot po zdajšnjem sistemu?

FINANCE
Okolje & energija
TEŠ bo čez praznike stal: ne zaradi nege, temveč zaradi izgube
Okolje & energija
ENERGETIKA
Okolje & energijaPetra Sovdat TEŠ bo čez praznike stal: ne zaradi nege, temveč zaradi izgube 1

Lastna proizvodna cena elektrike iz šoštanjske termoelektrarne je po neuradnih podatkih trenutno približno dvakratnik tržne.

FINANCE
Prepoved vs. omejitev. Katera taktika bo zmagala?
Finance
Špela Mikuš Prepoved vs. omejitev. Katera taktika bo zmagala? 2

Na koncu gre pri obeh taktikah omejevanja tehnoloških velikanov za svoj lastni interes, za interes "lokalnih" podjetij.

FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.

FINANCE
Transport in logistika
Bo Avtobusno postajo Ljubljana prevzel Nomago?
Transport in logistika
Potniški promet
Transport in logistikaNataša Koražija Bo Avtobusno postajo Ljubljana prevzel Nomago? 5

Nomago že upravlja 15 avtobusnih postaj v Sloveniji, med vsemi pa je poslovno najzanimivejša prav ljubljanska.

FINANCE
Avto
V Slovenijo zapeljal prihodnji "best seller" znamke Ford
Avto
AvtoJure Šujica V Slovenijo zapeljal prihodnji "best seller" znamke Ford 2

Ford tourneo courier naj bi pomenil nadomestilo za opuščene enoprostorce, kupce pa naj bi pritegnil z nekoliko bolj terenskim videzom, prostornostjo, predvsem pa ceno, ki se začne pri dobrih 24 tisoč evrih.

FINANCE
Predlog: v NS Triglava ostaja nekdanji član uprave Triglava in Petrola Igor Stebernak, na novo prihaja Rok Ponikvar
Finance
SKUPŠČINA
Tanja Smrekar Predlog: v NS Triglava ostaja nekdanji član uprave Triglava in Petrola Igor Stebernak, na novo prihaja Rok Ponikvar

Predlagana dividenda je 1,75 evra bruto na delnico

FINANCE
Prevozi
Uspešno leto 2023 za avtobuse MAN
Prevozi
PrevoziMarko Čopi Uspešno leto 2023 za avtobuse MAN

Prihodnje leto bo že polovica mestnih avtobusov MAN električnih, leta 2030 pa že 90 odstotkov vseh avtobusov MAN v Evropi.